Урок "Повітря та його властивості "

Про матеріал
План-конспект уроку, мета якого - дати дітям поняття про повітря і вітер. Встановити їх спільні та відмінні ознаки. Дослідити властивості повітря. Розвивати спостережливість,уміння аналізувати побачене, робити певні висновки. Виховувати культуру спілкування, бережне ставлення до природи.
Перегляд файлу

Відділ освіти виконавчого комітету

 Миколаївської сільської ради філія Петрівська ЗОШ І – ІІ

ст.КЗ «Миколаївська ЗОШ І – ІІІст.»Миколаївської сільської ради Петропавлівського  району.

 

 

Розробка уроку з

Я досліджую світ

2 клас

 

 

Вчитель початкових класів

Мишуста Антоніна Степанівна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020р.

Тема : Повітря та його властивості

Мета: Дати дітям поняття про повітря і вітер. Встановити їх спільні та відмінні ознаки. Дослідити властивості повітря.

Розвивати спостережливість,уміння аналізувати побачене, робити певні висновки.

  Виховувати культуру спілкування, бережне ставлення до природи.

Хід уроку

І. Організація класу

1.Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

2.Щоденні новини.

C:\Users\Петрівська ЗОШ\Desktop\unnamed.jpg

ІІ. Вивчення нової теми.

Загадка

Таке велике, що займає увесь світ.

Таке мале, що в щілину зайде.

                                     (повітря)

Повітря дуже важливе для живих організмів. Попробуйте вдихнути і затамувати подих. Чи довго ви зможете не вдихати повітря?

Жителям нашої планети Земля дуже пощастило мати атмосферу наповнену повітрям. Повітря в атмосфері не дає Землі надто нагрітися, або надто охолонути. Воно захищає нас від метеоритів. Стикаючись з повітрям вони спалюються на дрібні шматочки.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Проводимо досліди

1.Як дізнатися, що в нашому класі є повітря? (Помахайте зошитом перед обличчям. Що ви відчули?)

2.Чи є повітря в пустій бутилці? (Опускаємо бутилку у ємкість з водою. Ми помітили бульбашки. Про що це свідчить?)

3. Чи є повітря в ґрунті (У стакан з водою кидаємо грудочку сухої землі. Що відбувається. Знову появилися бульбашки .

Робимо висновок (повітря є всюди)

4.Чи запускали ви з рідними ліхтарики? Про яку властивість повітря свідчить це явище? (Тепле повітря легше, ніж холодне.)

5.Візьмемо два термометри один покладемо на шафу, а інший – на підлогу. Через годину перевіряємо , що показують термометри.

6.Візьмемо дві склянки з гарячою водою. Одну залишимо відкритою, а іншу – накриємо скляною банкою. У якій склянці вода охолоне швидше?

7.Чому важливо, щоб на полях лежав пухнастий сніг? Сніг холодний, але між сніжинками знаходиться повітря яке не пропускає холоду до посівів.

8.Чи можемо ми повітря побачити навколо себе? Якого кольору воно?

9.Вдихніть ротом  повітря, потім носом. Чи має воно смак і запах?

ІV. Узагальнення та систематизація знань.

1.Робота в зошиті

а)Обведи малюнки де працює повітря;

б)Заповни таблицю «так» чи «ні»:

 

2.Гра «Повітря невидимка»

Візьмемо поліетиленовий мішок, рухаючись по колу «ловимо »повітря.

Хто найбільше «впіймає» повітря.

 

3.Гра « Мильні бульбашки».

У кого найбільше бульбашок?

 

4. Гра «Надуй кульку»

У кого кулька найбільша?

 

5. Гра «Заверши розпочате речення»

Повітря належить до ………

Тепле повітря ……..,а холодне….. .

Повітря погано проводить …..  .

 

V.Підсумок уроку

Які властивості повітря ?

Відгадайте загадки;

Він шепоче:"Шу-шу-шу,

Листя обірвать спішу.

З листячком в осіннім гаї

У таночку покружляю".

 

Хмари ганяє, дуба ламає...

Що це таке? Хто відгадає?

 

Ти без нього не зможеш  жити,

Ні їсти, ні пити, ні говорити.

 

Куди ступиш – всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш.

 

docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку