В конспекті запропонований матеріал, який розрахований на об'єднання індивідуальних, групових та фронтальних видів робіт.
Тема: Як вимірювати температуру повітря.
Мета: навчити учнів користуватися різними видами термометрів, вимірювати та записувати температуру повітря, розвивати спостережливість, виховувати інтерес до вивчення природи.
Хід уроку
Урок природознавства
Розпочинаємо з вами.
А займемося сьогодні Серйозними ділами.
1. Дата. .
2. Пора року.
3.Стан неба.
4.Опади.
5.Вітер.
(Всі зміни в природі залежать від висоти сонця на небосхилі.)
а) Загадка
Влітку першим прокидається,
з землицею вітається.
Ну, а взимку - не спішить,
Треба ж і йому спочить (Сонце)
3. Тестування.
а)тепло;
б)світло;
в)світло і тепло.
а)для росту;
б)руху;
в)розвитку;
г)для росту, розвитку, руху.
а)так
б)ні
а)вода;
б)поживні речовини;
в)сіль
а) вранці;
б)ввечері;
в)опівдні
а) охолоджуються;
б) нагріваються
III Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку
Дізнатися, про що буде іти мова на нашому уроці ми зможемо, розшифрувавши слово:
ТМЕПРАЕТРАУ (ТЕМПЕРАТУРА)
1. Розповідь вчителя
Раніше люди довгий час визначали температуру за допомогою дотику. Але йшов час і у 1587 році вчений Еалілео Галілей за допомогою скляної трубки і скляної кульки зробив висновок як поводить себе рідина у теплому і холодному вигляді. А пізніше астроном Цельсій почав використовувати прибор з речовиною ртуттю. Так і з’явився термометр.
2. Показ термометрів, їх характеристика.
3. Робота з підручником.
4. Дослід: вимірювання температури води у пробірках. Вправи у зошиті: запис визначеної температури.
5.Розробка правил безпечного користування термометром.
6. Групова робота. Визначення і називання температури повітря за малюнками.
Група 1
В С
А
3.Для вимірювання температури води.
Група 2
+31 °С, 0 °С, -13 °С, -31 °С, +13 °С
Група З
VII Підсумок уроку
Метод незакінченого речення
Логічні задачі
1