Урок: Як виникла Земля

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: Знайомиться з першими гіпотезами, припущеннями щодо виникнення Землі .Пояснює гіпотези виникнення Землі. Дослідження « Як ми дізнаємося про минуле нашої планети»
Перегляд файлу

 

Тема уроку: Як виникла планета Земля

Формування предметних компетентностей:  Знайомиться з першими гіпотезами, припущеннями щодо виникнення Землі .Пояснює гіпотези виникнення Землі.  Дослідження « Як ми дізнаємося про минуле нашої планети»

 Формування ключових  компетентностей:                                                                                         саморозвитку й самоосвіти - створення проблемних ситуацій, уміння розв’язувати завдання;                                                                                                    інформаційної -  відпрацювання вмінь робити висновки й узагальнення;                                   соціально – трудової - вміння, спираючись на отримані знання, самостійно працювати, розвивати гнучкість отриманих знань;                                                                                                                     комунікативної -  вміння працювати в групі                                                                                                          Тип уроку: формування компетентностей                                                                                               Методи та прийоми:                                                                                                                                                          a) інформаційно – рецептивний: словесний, наочний ( демонстрація роздаткового матеріалу), розповідь, бесіда, інструктаж;

б) інтерактивні:  ігри, тести, програмовані завдання;

в) пошукові: групові форми роботи, взаємопов’язані запитання;

Міжпредметні зв’язки: історія, біологія, географія, хімія, фізика.

Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, парна.

 Наскрізні змістові лінії 

Екологічна безпека та сталий розвиток ( орієнтує на усвідомлення необхідності збереження навколишнього середовища)

 Здоров'я і безпека ( сприяє усвідомленню значення матеріалу для зміцнення здоров’я )

 Підприємливість і фінансова грамотність ( сприяє забезпеченню кращого розуміння молодими українцями практичних аспектів фінансових питань)

Обладнання: атлас, підручник, таблиці, портрети вчених, зошити

Епіграф: Якщо людина має можливість міркувати і може споглядати Сонце ,Місяць і зірки, і насолоджуватися дарами Землі – вона не самотня і не безпорадна ( Епіктет)

                                                       Хід уроку

  1.  Організаційний момент

 Я дарую вам усмішку, гарний настрій, тепле слово і бажаю вам успіху на уроці. А що має в собі слово УСПІХ ? ( уміння вчитися, працювати;   співпраця;  подолання труднощів;   інтерес до знань;    хороший настрій)

   2.Актуалізація опорних знань, повідомлення теми., мети уроку

  Вибери  науки, що вивчають природу: фізика, хімія, біологія, математика, астрономія, географія, рідна мова, мистецтво, фізичне виховання.

           3.Вивчення нового матеріалу.

1.Як стародавні цивілізації уявляли Землю - Повідомлення дітей( випереджальне домашнє завдання)

                    2. Гіпотеза

                  3.    Робота з підручником ( презентація )    Гіпотези Канта, Бюффона, Шмідта , Лапласа

                   4. Робота з таблицею

Автор гіпотези

У чому полягає гіпотеза

Жорж Бюффон

 

Іммануїл Кант

 

П’єр Лаплас

 

Отто Шмідт

 

    4. Узагальнення  і систематизація  знань:                                                                                                             Прийом « Головні слова»                                                                                                                                              Завдання: Назвіть по п’ять ключових слів, що пояснюють розглянуті на уроці гіпотези походження Землі .                                                                                                                                                                        Наприклад: газова хмара, обертання, згустки,, ущільнення, гіпотеза Кванта, Бюффона. Шмідта, Лапласа.                                                                                                                                                                            Продовж речення:

Сьогодні я дізнався/-лася...,

Було складно...,

Я зрозумів/-ла, що...,

Я навчився/-лася...,

Було цікаво дізнатися, що...,

Мене здивувало...,

Мені захотілося....

5. Домашнє завдання : п.19 запитання 1 – 6  на ст.. 70,  Використовуючи різноманітні джерела інформації, підготуй розповідь про одного з учених (за вибором), які пояснювали походження Землі

 

 

docx
Додано
14 листопада 2022
Переглядів
2139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку