6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Урок "Як зимують птахи та звірі."

Про матеріал
Урок стане у нагоді вчителям 2 класу, які працюють за підручником Т. Гільберг, Н. Павич. На цьому уроці учні дізнаються, як зимують дикі звірі і птахи; у дітей сформуються навички колективної роботи та роботи в парах.
Перегляд файлу

Я досліджую світ. 2 клас

Розробник: Косовцева Н.О.,

учитель початкових класів ХГ № 13

 

Тема. Як зимують птахи та звірі.

Мета.  Дати уявлення про те, як зимують дикі звірі і птахи; вчити розпізнавати зимуючих птахів своєї місцевості; обговорити, як можна допомогти тваринам; розвивати мовлення учнів; виховувати допитливість, любов до природи рідного краю, до тварин, що мешкають у лісах; розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, навички колективної роботи та роботи в парах; виховувати допитливість.

І.Організаційна частина.

Дзвоник всім нам дав наказ —

До роботи швидше, клас.

Попрацюєм всі старанно,

Щоб пройшов урок немарно.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація навчальної діяльності учнів.

- Сьогодні до нас на урок завітав незвичайний гість.

1.Послухайте загадку і відгадайте хто це?

Відгадайте, діти, хто

Має носик – долото?

Ним комах з кори виймає,

Про здоров’я лісу дбає. (Дятел)

C:\Users\1\Downloads\Уникальные исторические фотографии (например, Гагарин в обнимку со скелетом и Юэн МакГрегор с водкой «Столичная»)_files\render_files\загружено - 2021-02-06T174018.771.jpg

 

1.Гра «Мозковий штурм»

- Де живуть дятли?

- Чи відлітають вони в теплий край? Чому?

- Чим харчуються дятли?
- Де птахи  знаходять  комах?

2. Робота в парах.

Скласти ланцюг живлення дятла  (у кожної пари на столі один варіант)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

- А зараз перевіримо, як ви дома дізналися з різних джерел, як зимують комахи.

  1. Гра «Так чи ні»
  • Комарі зимують у щілинах, старих дуплах та підвалах.
  • Джмелі та оси відлітають у теплі краї.
  • Сонечко ховається під кору дерев.
  • Глибоко в землі зимує колорадський жук.
  • Бджоли зимують в опалому листі.
  • Самки попелиць зимують у мурашнику.

ІV.Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.

  1. Робота в групах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Які загальні назви записали?

Отже, сьогодні на уроці продовжимо дізнаватися як зимують птахи та звірі.

V.Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу .

1.Переглядаємо відео та після перегляду проходимо тест.

https://www.youtube.com/watch?v=kM7hRUxKWCU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

2.Робота з підручником с.18 – 20

Читаємо текст і даємо відповіді на запитання.

- Назвіть осілих птахів.

- Чому вони прилітають ближче до людських осель?

- Які птахи прилітають до нас зимувати?

- Хто виводить взимку своїх пташенят?

- Чим ми можемо допомогти пташкам взимку?

VI.Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу .

  1. За малюнком у підручнику на с. 23 пояснити ланцюг живлення.
  2. Робота в зошиті.

 

VII.Підсумок уроку.

Вправа «Інтерв’ю»

  • Сьогодні на уроці я дізнався
  • Я зрозумів, що…
  • Урок дав мені для життя…
  • Мені захотілося…
  • Більше за все мені сподобалося…

VIII.Повідомлення домашнього завдання.

Вдома переглядаємо відео і записуємо назви зимуючих птахів.

https://www.youtube.com/watch?v=J5rx5QSDGkU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку