Урок "Які органи у квіткової рослини."

Про матеріал

Формування знань про особливості будови квіткової рослини, основні органи, їхні функції та значення для рослини; обгрунтування ролі рослин у природі.

Перегляд файлу

УРОК ПРИРОДОЗНАВСТВА У 5 КЛАСІ


Клас: _5

 

Назва модельної навчальної програми: _Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)»

                                                                           для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.)___

Тема уроку: Які органи у квіткової рослини.

Цілі уроку:
 

Навчальні –  сформувати знання про особливості будови  квіткової рослини, основні органи, їхні функції та значення для рослини, пояснити значення рослин у природі;

Розвивальні -  розвивати навички спостерігати за рослинними організмами, порівнювати їх з тваринними організмами; працювати з опорними схемами; 

Виховні –  виховувати естетичне сприймання рослин, моральну відповідальність за збереження рослинного світу, виховувати прагнення досліджувати навколишній світ.


 

Хід уроку
 

Етап уроку

Завдання етапу

Діяльність
учителя

Діяльність
учня

Проміжний контроль

Вступна

(організаційна)

частина

3хв

 

Самоперевірка учнів

готовності до уроку.

Психологічне

налаштування на роботу

Привітання, забезпечення

психологічного настрою

учнів на комфортну роботу

Вправа «Посмішка»

Розгадайте загадку : «Вона створює щастя в домі, атмосферу доброзичливості  в справах і є паролем для друзів». То що ж це?

Звісно, усмішка!

Кожній людині  приємно подарунки отримувати, але ще приємніше їх дарувати – даруйте радість, добрий настрій.

Торкнувшись до плеча сусіда за партою, подаруй йому посмішку, побажай щось хороше.

Визначення присутності всіх учасників

діяльності

Перевірка доступних засобів для роботи

Самоконтроль

взаємоконтроль

Мотивація і

стимулювання

навчальної

діяльності

3хв

Відімкнути та прибрати з

робочого місця все, що

може відволікати

впродовж навчального

процесу

Повідомлення значимості

матеріалу, який

вивчається,проблемного

питання, формування в

учнів зацікавленості до

вивчення нової теми

Перегляньте відео фрагмент

та висловте свої припущення щодо теми сьогоднішнього уроку

самоконтроль,

взаємоконтроль

Актуалізація

опорних знань і

життєвого

досвіду учнів

5хв

Оцінити свої знання

Пригадати теоретичний

матеріал

Надання посилання для

проходження завдання і

відстеження результатів

Виконай завдання:

самоконтроль,

взаємоконтроль

контроль

вчителя

Повідомлення

теми, мети і

завдання уроку

3 хв

Уважно вислухати

повідомлення, виконати

інструкції

Розповідь, яка залучає

учнів до цілеспрямованої,

активної навчальної

діяльності

Записати у зошитах дату та тему уроку

самоконтроль

Вивчення

нового

матеріалу

14хв

Запам’ятати:

1.Які органи квіткових рослин забезпечують їхнє живлення, а які забезпечують їх розмноження.

2.Що таке орган, корінь, пагін.

3.Функції органів квіткової рослини.

Поспостерігати за процесом

 

Вислови свою думку.

Підготувати навчальні

матеріали

Опрацювати §43, с.160 підручник

Опрацювати теоретичний матеріал, записати визначення , що таке орган, корінь, пагін.

 

 

Переглянути відеоролик

https://cutt.ly/nXaxiph

 – Як утворюється плід

 

самоконтроль,

контроль

вчителя

Діагностування

правильності

засвоєння знань

5хв

Оцінити свої знання

Пригадати теоретичний

матеріал

Надання посилання для

проходження завдань і

відстеження результатів

https://learningapps.org/29502053

 

самоконтроль,

взаємоконтроль

контроль

вчителя

Закріплення

нового

матеріалу 6 хв

Поділ на міні-групи

Виконати завдання

Поділити учнів на міні-групи. Роздати завдання

Надавати допомогу учням

під час розв’язку завдання

https://learningapps.org/28330803

 

самоконтроль,

взаємоконтроль

контроль

вчителя

Рефлексія

3хв

Оцінити власний рівень

розуміння та засвоєння

нового навчального

матеріалу, власної

діяльності на уроці

шляхом опитування

(посилання на підручник)

оцінювання ефективності

заняття

самоконтроль,

взаємоконтроль

контроль

вчителя

Повідомлення

домашнього

завдання

3хв

Виконати домашнє

завдання

Повідомити і записати

домашнє завдання на дошці

Записати домашнє завдання у

щоденниках.

Опрацювати §43, с.160 підручник

Творче завдання.

Виготовити з пластиліну модель «Будова квітки».

самоконтроль,

контроль

вчителя

 

 

docx
Додано
29 травня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку