20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок "Якою буває вода". Інтегрований урок.

Про матеріал

У природничій галузі дитина має вміти пояснити, чому бере певну проблему для дослідження, прогнозує результат досліду, відбирає відповідні матеріали та прилади. Також вказується, що учень вміє виявляти причини невдачі – шукає помилки у своїй дослідницькій роботі.

Перегляд файлу

Я досліджую світ. Інтегрований урок.  1 клас.

Тема. «Якою буває вода в природі? Як вона мандрує? »

Очікувані результати: наприкінці дванадцятого тижня учні знатимуть:

  • властивості води (прозора, без запаху, приймає форму посудини, без смаку);
  • як “мандрує” вода;
  • як економно використовувати воду;

умітимуть:

          досліджувати властивості води;

  • описувати свої враження від почутого, побаченого;
  • уважно слухати одне одного під час спілкування;
  • дотримуватися безпечних прийомів праці.
  • Висловлювати думки і почуття з приводу простих медіа текстів (відео).
  • Лічба до 9.
  • Об’єднуватися з іншими дітьми у групи для навчання та гри.

1. Ранкова зустріч.

Вчитель запитує у дітей, чи люблять вони мандрувати. Підтвердження фотознімками дітей.

2. Виклик.

  • Сьогодні до нас завітала справжня мандрівниця і сховалась вона у чарівній шкатулочці. Спробуйте її відгадати.
  • Якщо дітям важко відгадати, вчитель читає вірш Лесі Вознюк «Непосида».

Непосидливій …(краплинці)

Любо плинути у річці,

Гомоніти у струмочку

Відпочити у ставочку.

А як сонечко пришкварить,

Непосида небом марить,

Щоб хмаринкою за вітром

Мандрувати понад світом.

Зі шкатулки діти дістають  краплинку.

3. Учні оголошують  тему уроку «Вода».

4. Вправа «Комплімент краплинці».

5. Визначення проблем дня.  Складання кластеру «Вода»

  Запитання до краплинки (Де є вода в природі? Якою буває вода в природі? Як вода мандрує?) – проблеми прикріпити на дошку спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

Стан води: рідкий, твердий, газоподібний.

Рідина: прозора, …

В природі вода буває у морях, річках, болотах,  хмарах, дощику,  веселці, росі, озері, бурульці, сніжинці.

Руханка  «Струмочок».

6.Утворення груп.

Вчитель:

 - Хочете бути справжніми вченими?

1. Діти організовуються у групи за обчисленими  математичними виразами на краплинках. Утворення груп з відповіддю 6, 7, 8, 9.

 

40848937-water-drop40848937-water-drop40848937-water-drop40848937-water-drop

2+4;  3+3;  8-2;  9-3.

2.Повторення правил роботи у групі. Картка роботи у групі.

 

 

 

 

 

 

3. Робота чарівної лабораторії.

Дослід 1.

Дайте дітям два стаканчики, один – з водою, інший – порожній. Запропонуйте акуратно перелити воду з одного стаканчика в інший. Запитайте, чи ллється вода? Чому? (Тому, що вона рідка.). Запитайте, що було б, якби вода не була рідкою. (Якби вона не була рідкою, вона не змогла б текти в річках і потічках, не текла б з крана.) Підсумуйте: Оскільки вода рідка і може текти,тому її називають рідиною. Запропонуйте учням налити воду у блюдце чи іншу посудину. Запитайте, якої форми набула вода? Підведіть учнів до висновку, що вода текуча і займає форму посудини, у яку її наливають.

Дослід 2.

 Запропонуйте дітям спробувати воду через соломинку. Запитайте, який у неї смак? Для порівняння дайте дітям спробувати, наприклад, сік. Поміркуйте з дітьми, чому, коли людина хоче пити, то із задоволенням п’є воду і каже: «Яка смачна вода!», хоча насправді її смаку не відчуває.

 Дослід 3.

 Запропонуйте дітям понюхати воду. Запитайте, чи має вода запах? Вислухайте відповіді учнів. Підведіть їх до висновку, що чиста вода не має запаху.

Дослід 4.

 Приготуйте дві склянки, одну – з водою, іншу – з молоком (соком, чаєм). Запропонуйте опустити ложку в стакан з водою, іншу – в стакан з молоком. Запитайте, що вони помітили. Діти висловлюють свої думки (У склянці з молоком ложечки не видно, а в склянці з водою її добре видно.) Учні формулюють ще одну властивість води: чиста вода прозора. Разом з учнями опишіть властивості води, які дослідили: вода – рідина, яка не має власної форми, вона набуває форму посудини, у яку її наливають. Вода безбарвна, без смаку і запаху. Запитайте учнів, які органи чуття допомогли їм визначити ці властивості води (ніс, язик, очі)

                                        Вода

№п/п

Властивості води

Знали

Дізналися

1.

Текуча. Займає форму посуду

+

 

2.

Смак

 

+

3.

Запах

 

+

4.

Прозорість

+

 

 4.Висновки дослідів записати у таблицю.

5.Руханка «Краплинки і хмаринки». https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

На підлозі розкладені обручі. Це хмаринки. Всі діти – це краплинки. Поки звучить музика, діти вільно переміщуються по класу. Як тільки музика зупиниться, кожна «крапелька» повинна зайняти будь-яку «хмаринку». «Краплинка», якій не вистачило «Хмарки» або вона не встигла знайти місце у хмаринці, «випаровується» (вибуває з гри). Гра проводиться 2-3 рази.

6. Гра «Де сховалася краплинка».Театралізація.

Діти у коронах , на яких зображено хмару, дощ, річку, веселку, росу, озеро, бурульку, сніжинку, іній, імпровізують і загадують загадки. Учні відгадують.

7. Бесіда «Вода – непосида»

- Як вода мандрує?

8.Робота з медіа продуктом: перегляд,дискусія, висновки.

 

 

https://www.youtube.com

 

 - Як же мандрує вода?

9. Робота з «Щоденниками вражень». Діти зображують воду – мандрівницю.

 

10.Рефлексія.

- Що мене здивувало? Що нового я довідався на уроці?  А чи потрібна вода людині?  Яку користь вода приносить людині? Про це  більш детально ми поговоримо на наступному уроці.

 

docx
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку