Урок Юннатівський зеленбуд

Про матеріал
виховання господарської компетентності учнів, формування творчої працелюбної особистості, економічної і екологічної культури учнів, привернення уваги органів влади, громадськості до проблем екології навколишнього середовища, привити учням бережливе ставлення до природи
Перегляд файлу

«Юннатівський зеленбуд» 2019

Мета: виховання господарської компетентності учнів, формування творчої працелюбної особистості, економічної і екологічної культури учнів, привернення уваги органів влади, громадськості до проблем екології навколишнього середовища, привити учням бережливе ставлення до природи.

Завдання:

- залучення учнів до оздоровлення довкілля, збереження існуючих зелених насаджень, благоустрою парків, скверів, бульварів;
- створення нових парків, лісопарків, скверів та інших об’єктів зеленого будівництва з урахуванням вимог ландшафтної архітектури та садово-паркового мистецтва;
- оволодіння сучасними формами господарської діяльності;
- залучення до дослідницької діяльності з лісівництва;
- збільшення популяції деяких видів рідкісних рослин;

- облагородження клумб, дитячих майданчиків, садів;

- створення садів з фруктовими видами дерев, їх благоустрій, захист від шкідників.

Хід роботи

 

І. Організаційний момент.

Для початку, потрібно провести бесіду з техніки безпеки. Користування сільськогосподарським приладдям, таким як, лопата, вила, граблі, сапки.

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180903_001.jpg

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Діти, а вам подобається коли надворі зелено?
  • Як ви гадаєте, чи важливі зелені насадження для природи?
  • Які ви знаєте види фруктових дерев?
  • Що таке ліс? Чи подобається вам там?
  • Квіти, які ви знаєте?

ІІІ. Мотиваційний момент.

Значення озеленення для природи та життя людини.

  • Всі зелені насадження є легенями нашої планети, вони завдяки своїм біологічним властивостям споживають з навколишнього середовища вуглекислий газ, який є шкідливим для людей і тварин і навпаки, віддають нам кисень яким ми дихаємо.
  • Квіти – дуже важливі рослини для комах, нам потрібно якомога більше робити власноруч клумби, тераси, альпійські гірки – це окрім краси і естетичного задоволення несе й користь природи.
  • Ви любите яблука, груші, сливи, абрикоси, вишні, що ж зараз в нас зменшується кількість садів з фруктовими деревами, так як нових ніхто не садить, а старі вже почили зникати через старість. Ми повинні садити різні фруктові дерева, доглядати за ними, підв’язувати їх, білити крону тощо. Адже через років 5-10 ми не зможемо покуштувати смачненьке яблуко, грушку чи сливку.

ІV.  Початок озеленення.

У мене 3 клас, я вчитель початкових класів, маю найкращих діток, працьовитих, добрих, чесних, після мотиваційного моменту, який сильно надихнув моїх хлопців ми вирішили з дітьми почати з благоустрою нашої шкільної клумби і взявши все необхідне попрямували в позаурочний час працювати.

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_010.jpg

 

 

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_011.jpg

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_013.jpg

Далі, через деякий час знайшовши кілька саджанців фруктових дерев  3 клас вирушив на розширення садів нашого населеного пункту, підв’язуючи і поливаючи дерева учні зробили багато висновків і зрозуміли, як важливо доглядати за рослинами.

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_008.jpg

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_003.jpg

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_001.jpg

У моєму класі, хоч тільки і хлопці, проте, їх зачаровує краса польових квітів.

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_006.jpg

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_007.jpg

Як відомо, ліси – це легені нашої планети, тому, не довго вагаючись і прихопивши з собою лопату з відерцем, ми попрямували до лісу, де викопували хвойні дерева, які густо самі насіялися, розсаджували їх  по не засаджених ділянках лісу.

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180524_001.jpg

В ліс ми йшли з піднесеним настроєм.

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180524_002.jpg

 

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180524_003.jpg

C:\Users\Doctor G-E-V\Desktop\WP_20180927_005.jpg

V. Підсумок.

  1. Учні зрозуміли для себе, яке вагоме значення мають рослини для людей і природи вцілому;
  2. Працьовитість головний шлях до  успіху;
  3. Гарний настрій у всіх;
  4. Велика кількість позитивних емоцій;
  5. Збільшилася кількість зелених насаджень в нашому маленькому регіоні;

Ми не зупинимось на цьому, а будемо продовжувати наш юннатівський зеленбуд, і через деякий час ми отримаємо бажаний результат озеленення наших територій.

Дякую за увагу!!!

docx
Додано
15 серпня 2019
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку