«Юннатівський зеленбуд» 2019
Мета: виховання господарської компетентності учнів, формування творчої працелюбної особистості, економічної і екологічної культури учнів, привернення уваги органів влади, громадськості до проблем екології навколишнього середовища, привити учням бережливе ставлення до природи.
Завдання:
- залучення учнів до оздоровлення довкілля, збереження існуючих зелених насаджень, благоустрою парків, скверів, бульварів;
- створення нових парків, лісопарків, скверів та інших об’єктів зеленого будівництва з урахуванням вимог ландшафтної архітектури та садово-паркового мистецтва;
- оволодіння сучасними формами господарської діяльності;
- залучення до дослідницької діяльності з лісівництва;
- збільшення популяції деяких видів рідкісних рослин;
- облагородження клумб, дитячих майданчиків, садів;
- створення садів з фруктовими видами дерев, їх благоустрій, захист від шкідників.
Хід роботи
І. Організаційний момент.
Для початку, потрібно провести бесіду з техніки безпеки. Користування сільськогосподарським приладдям, таким як, лопата, вила, граблі, сапки.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотиваційний момент.
Значення озеленення для природи та життя людини.
ІV. Початок озеленення.
У мене 3 клас, я вчитель початкових класів, маю найкращих діток, працьовитих, добрих, чесних, після мотиваційного моменту, який сильно надихнув моїх хлопців ми вирішили з дітьми почати з благоустрою нашої шкільної клумби і взявши все необхідне попрямували в позаурочний час працювати.
Далі, через деякий час знайшовши кілька саджанців фруктових дерев 3 клас вирушив на розширення садів нашого населеного пункту, підв’язуючи і поливаючи дерева учні зробили багато висновків і зрозуміли, як важливо доглядати за рослинами.
У моєму класі, хоч тільки і хлопці, проте, їх зачаровує краса польових квітів.
Як відомо, ліси – це легені нашої планети, тому, не довго вагаючись і прихопивши з собою лопату з відерцем, ми попрямували до лісу, де викопували хвойні дерева, які густо самі насіялися, розсаджували їх по не засаджених ділянках лісу.
В ліс ми йшли з піднесеним настроєм.
V. Підсумок.
Ми не зупинимось на цьому, а будемо продовжувати наш юннатівський зеленбуд, і через деякий час ми отримаємо бажаний результат озеленення наших територій.
Дякую за увагу!!!