1
З В І Т
про роботу гуртка ________________________________________
за ___________ півріччя 20___-20_____ н.р.
Кількість груп: __________
Почат |
Основ. |
вищий |
Дівчат |
Хлопців |
1 – 4 кл |
5 – 8 кл |
9 –11 кл |
ДНЗ |
ВНЗ, ПТНЗ |
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗОШ |
1-4 КЛ. |
5-8 КЛ. |
9-11 КЛ |
ВСЬОГО |
№ 1 |
|
|
|
|
№ 2 |
|
|
|
|
№ 3 |
|
|
|
|
№ 4 |
|
|
|
|
№ 5 |
|
|
|
|
№ 6 |
|
|
|
|
№ 7 |
|
|
|
|
№ 8 |
|
|
|
|
№ 9 |
|
|
|
|
№ 10 |
|
|
|
|
№ 11 |
|
|
|
|
№ 14 |
|
|
|
|
№ 16 |
|
|
|
|
ІПЛ |
|
|
|
|
Інші ЗНЗ |
|
|
|
|
ДНЗ |
|
|
|
|
ВНЗ, ПТНЗ |
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
Сиріти |
Позб. б/п |
Перес. |
Багатодітні |
Малозабезпечені |
Чорноб. |
Діти з особл. потребами |
Діти загиблих під час СО |
Діти учасників бойових дій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заплановано годин: _____________
Проведено годин (вказати причини невиконання) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Проведено заліків (теми):
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестувань (теми):
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підсумкове заняття:
(Всеукр, обл., міські, по ПДЮ та розробка положень (для гуртків спортивного та масового напрямків), перелік виробів (для гуртків ОБТМ)
№ |
Дата |
Назва заходу (положення, виробу) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
ПІБ |
Дата народження |
З якого року навчається у гуртку |
Школа, клас |
|
|
|
|
|
№ |
Дата |
Батьківські збори, зустрічі, тощо (теми зборів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.1.Проведення відкритих занять та майстер-класів (дата - тема) :
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.2. Участь в обласних, міських конференціях, семінарах, МО ПДЮ, підвищення кваліфікації
Дата |
Назва та рівень заходу |
Тема виступу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.3.Допомога ЗНЗ, ПДЮ (виготовлення виробів, виставки, оформлення кабінетів, методичні рекомендації ):
№ |
Дата |
Назва організації |
Вид допомоги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.4. Соціальне партнерство, співпраця з громадськими організаціями, ЗМІ, військовими частинами, популяризація роботи в соціальних мережах, тощо:
№ |
Дата |
Назва організації |
Назва заходу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(участь в міських, обласних конкурсах, змаганнях тощо, грамоти, дипломи гуртка та керівника)
№ |
Де і коли проходив захід |
Назва заходу |
П. І. учасника |
Нагорода |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 . Висновки та пропозиції, оцінка власної роботи(кризовий, низький, середній, достатній, високий):
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«____» ________________20_____ рік Керівник гуртка ________________