ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 7 КЛАСІ
Lesson type – combined lesson
Тема: Проблеми у світі. Екологічні та соціальні проблеми
Topic : Problems of the world. Environmental and social problems
Цілі:
Обладнання: Prime Time 2 Student`s book, Prime time 2 Work Book, тематичні малюнки, відео, робочий зошит, роздавальний матеріал.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
I . Початок уроку
T: Good morning, pupils! I am glad to see you. Sit down, please. Who is on duty today? What day and date is it today? Let`s start our lesson.
Please look at the screen and watch a video.
As you could guess, today we`re going to speak about problems of the world. I mean environmental and social problems such as drought, flood, homelessness, endangered species. By the end of the lesson, you should learn more about environmental. I am sure you are ready for active work.
3. Фонетична зарядка (Phonetic drill).
At the beginning let`s train our pronunciation. First listen, then repeat after me:
[v] – [w]
valency wave
various ware
village weekend
very well
Wow! Very good!
II. Основна частина уроку
Введення нових ЛО
Problems of the World
Unemployment – безробіття
Racism – расизм
Deforestation – вирубка лісів
Pollution – забруднення
Global warming – глобальне потепління
Endangered species – вимираючі види
Homelessness – безхатьки
Disasters
Drought – засуха
Flood – повінь
Earthquake – землетрус
Forest fire – лісова пожежа
Tornado – торнадо
Tsunami – цунамі
Hurricane – ураган
Rescue team – рятувальна команда
Awful – жахливий
Medical supplies – медичне забезпечення (товари)
Rubble – руїни, щебень, уламки
To destroy – знищити
To affect – впливати
Injury – пошкодження, рана
Suffer from – потерпати від
Challenge – виклик
Condition – умова
Wage – допомога постраждалим (виплата)
Pull out – витягувати
Активація нових ЛО
1.введення та відпрацювання вимови нових лексичних одиниць
2.запис слів до словника
3. первинне закріплення нових ЛО
Виконання вправ 1а ст.80 (встановити зв’язок між картинками та новими словами. Прослухати аудіо запис та перевірити правильність виконання)
Дати відповіді на запитання:
Which of these disasters are common in your country?
Which of them are common in England?
Which are common in Haiti?
Подання тексту для читання ст.81
Етап підготовки до читання вправа 2а p.80
Read the first sentence of each entry (1-3) in Suzy`s diary (text at the page 81). Where is she? What do you think she is doing there?
Учні читають в голос один за одним. Вчитель перевіряє правильність вимови слів та правильність ходу думок учнів при відповіді на питання.
Етап читання.
Учні читають по черзі та перекладають текст на сторінці 81.
Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Розвиток умінь мовлення
1.Робота у групах
Гра «Очевидець-кореспондент»
Учні знаходять свою пару витягуючи різнокольорові картки із мішечка.
Кожна пара отримує картку, на якій зображені стихійні лиха. Один із групи є очевидцем даного стихійного лиха і описує, що бачив та відчував, використовуючи нові лексичні одиниці. Інший занотовує тезисно ці факти. По закінченю часу кореспондент із кожної групи показує вчителеві нотатки. Вчитель перевіряє який обсяг нових лексичних одиниць було використано. Виграє та команда, що має найбільшу кількість використаних слів із нової лексики.
Task for a viewer: imagine you are a witness of natural disaster. You have to describe what you could hear, see and feel at that time.
Task for a reporter: write down carefully what the viewer said.
2. Закріплення опрацьованого матеріалу.
Виконання тесту за допомогою комп`ютерної програми 'English tests'
Ecology https://learningapps.org/11487034
Ecological problems https://learningapps.org/3010548
III. Заключна частина уроку
1.Homework Домашнє завдання.
Пояснення домашнього завдання
Ex.1.p.44
Ex.2.p.44
Learn new words.
2.Summarizing
Підбиття підсумків уроку
Our lesson was very nice. I am very pleased with all of you! So you`ll receive good marks. They are … Good Bye pupils! See you!