Урок з англійської мови для учнів 7 класу на тему:"Проблеми у світі. Екологічні та соціальні проблеми"

Про матеріал
План-конспект уроку розроблений для учнів 7 класу поглибленого вивчення англійської мови. Назва закладу освіти Володимирецький ліцей "Колегіум". Вчитель: Гузей Лариса Василівна Підручник Prime Time 2 (CEF level B1) for learners studying British English at pre-intermidiate level, Virginia Evans - Jenny Dooley. Тип уроку - комбінований. У плані уроку є посилання на додатковий матеріал, що використовується на уроці (тести на лексику та відео по темі).
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 7 КЛАСІ

Lesson type – combined lesson

Тема: Проблеми у світі. Екологічні та соціальні проблеми

Topic : Problems of the world. Environmental and social problems

Цілі:

  • Ввести та активізувати в мовленні учнів новий лексичний матеріал з теми «Екологічні та соціальні проблеми у світі»;
  •            Розвивати навички усного мовлення; читання, роботи з текстом, навички роботи в парах та групах;
  •            Розвивати логічне мислення, мовну здогадку;
  •            Поліпшити артикуляційну навичку на основі слів зі звуками [v], [w];
  •   Удосконалювати аудіативні вміння учнів;
  • Розширювати лінгвістичний кругозір учнів

Обладнання: Prime Time 2 Student`s book, Prime time 2 Work Book, тематичні малюнки, відео, робочий зошит, роздавальний матеріал.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

I . Початок уроку

  1. Привітання, організаційний момент

T: Good morning, pupils! I am glad to see you. Sit down, please.  Who is on duty today? What day and date is it today? Let`s start our lesson.

  1. Оголошення теми та мети уроку

Please look at the screen and watch a video.

https://goo.su/aGZQ

As you could guess, today we`re going to speak about problems of the world. I mean environmental and social problems such as drought, flood, homelessness, endangered species. By the end of the lesson, you should learn more about environmental. I am sure you are ready for active work.

     3. Фонетична зарядка (Phonetic drill).

At the beginning let`s train our pronunciation. First listen, then repeat after me:

[v]              [w]

valency      wave

various       ware

village        weekend

very            well

Wow! Very good!

II. Основна частина уроку

  1. Введення та Активація нового лексичного матеріалу

Введення нових ЛО

Problems of the World

Unemployment – безробіття

Racism – расизм

Deforestation – вирубка лісів

Pollution – забруднення

Global warming – глобальне потепління

Endangered species – вимираючі види

Homelessness – безхатьки

Disasters

Drought – засуха

Flood – повінь

Earthquake – землетрус

Forest fire – лісова пожежа

Tornado – торнадо

Tsunami – цунамі

Hurricane – ураган

Rescue team – рятувальна команда

Awful – жахливий

Medical supplies – медичне забезпечення (товари)

Rubble – руїни, щебень, уламки

To destroy – знищити

To affect – впливати

Injury – пошкодження, рана

Suffer from – потерпати від

Challenge – виклик

Condition – умова

Wage – допомога постраждалим (виплата)

Pull out – витягувати

 

Активація нових ЛО

 

1.введення та відпрацювання вимови нових лексичних одиниць

2.запис слів до словника

3. первинне закріплення нових ЛО

 

Виконання вправ 1а ст.80 (встановити зв’язок між картинками та новими словами. Прослухати аудіо запис та перевірити правильність виконання)

Дати відповіді на запитання:

Which of these disasters are common in your country?

Which of them are common in England?

Which are common in Haiti?

  1. Читання. Reading

Подання тексту для читання ст.81

  1. Pre-Reading Activity.

Етап підготовки до читання вправа 2а p.80

Read the first sentence of each entry (1-3) in Suzy`s diary (text at the page 81). Where is she? What do you think she is doing there?

Учні читають в голос один за одним. Вчитель перевіряє правильність вимови слів та правильність ходу думок учнів при відповіді на питання.

  1. Reading.

Етап читання.

Учні читають по черзі  та перекладають текст на сторінці 81.

  1. Post- Reading Activity.

Етап перевірки розуміння змісту тексту.

  1. Now we are going to check your understanding of the text. You have three cards of different colors: green for true statements, red for false statements and blue for statements which weren`t mentioned. Read the diary entries, mark the sentences T (true), F (false) or DS (doesn`t say) and show me the right card. Ex.2b p.80

Вірші про червоний колір  Зелений паперовий фон BD 2,72х11 м (Jade) (137BDCW) – Купити зелений  паперовий фон BD 137. Ціна на паперовий фон BD 2,72х11 м (137BDCW) –  PhotoPRO.com.ua   Вірші про блакитний колір

  1. Please read the box Check these words and translate them. Use these words to complete the sentences. Ex.3.p.80
  2. Speaking

Розвиток умінь мовлення

1.Робота  у групах

Гра «Очевидець-кореспондент»

Учні знаходять свою пару витягуючи різнокольорові картки із мішечка.

Кожна пара отримує картку, на якій зображені стихійні лиха. Один із групи є очевидцем даного стихійного лиха і описує, що бачив та відчував, використовуючи нові лексичні одиниці. Інший занотовує тезисно ці факти. По закінченю часу кореспондент із кожної групи показує вчителеві нотатки. Вчитель перевіряє який обсяг нових лексичних одиниць було використано. Виграє та команда, що має найбільшу кількість використаних слів із нової лексики.

Task for a viewer: imagine you are a witness of natural disaster. You have to describe what you could hear, see and feel at that time.

Task for a reporter: write down carefully what the viewer said.

2. Закріплення опрацьованого матеріалу.

Виконання тесту за допомогою комп`ютерної програми 'English tests'

Ecology https://learningapps.org/11487034

Ecological problems https://learningapps.org/3010548 

 

III. Заключна частина уроку

1.Homework  Домашнє завдання.

Пояснення домашнього завдання

Ex.1.p.44

Ex.2.p.44

Learn new words.

2.Summarizing

Підбиття підсумків уроку

Our lesson was very nice. I am very pleased with all of you! So you`ll receive good marks. They are … Good Bye pupils! See you!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 січня 2022
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку