1
План-конспект уроку з англійської мови 7 клас ( підручник А. М. Несвіт)
Тема:Health care
Практична мета: формувати комунікативну компетенцію учнів, навчаючи їх вмінню вести бесіду про здоровий спосіб життя на основі прочитаного тексту, використовуючи вивчену лексику.
Освітня мета: ознайомити учнів із основними складовими здорового способу життя.
Розвиваюча мета: розвивати комунікативні здібності учнів із залученням форм та методів інтерактивного навчання.
Виховна мета: виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та позитивне відношення до життя, формуючи здоров’язберігаючу компетентність учнів.
Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих здібностей.
Обладнання: підручник «Англійська мова. 7 кл.» А.М. Несвіт, картки для роботи у групах, для самостійної роботи, аркуші ватману, олівці, вислови за темою уроку, розміщення на дошці “A Healthy Mind in a Healthy Body”, “Live every day of your life as though you expect to live forever”.
Перебіг уроку
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: The topic of your today’s lesson is “Building a Healthy Life”. For you it’s one of the most important issues of concern. For achieving success in life you must be healthy both physically and mentally. During our lesson we are going to speak about the influence of our lifestyle on our health.
3. Фонетична зарядка (the jazz-chant “I Feel Terrible”).
I’ve got a headache (2 times).
I don’t want to go to bed.
I’ve got a fever (2).
I don’t want to do my homework.
I’ve have got a stomachache (2).
I don’t want to eat my lunch.
I’ve got a blister (2).
I don’t want to see my sister.
Every time I get a headache.
Mama takes me to the doctor.
Every time I get a fever.
Mama takes me to the nurse.
Every time I get a toothache, mama takes me to the dentist.
Every time I see a dentist.
I always come home feeling worse.
4. Перевірка домашнього завдання. Декілька учнів докладаються “about the places where they usually get medical care” у режимі «Мікрофон».
1. Мозковий штурм. Brainstorming.
T: Complete the diagram with your own ideas:
2. Гра “Survey”
Учитель розподіляє клас на групи по четверо учнів по четверо учнів і роздає набори карток. Кожен з учнів обирає собі картку і опитує решту своєї групи. По закінченні роботи групи систематизують інформацію й один представник від кожної з них доповідає про результати опитування.
– who often quarrels with his/her parents;
– who thinks that health depends on mod.
– who doesn’t like quarrelling;
– who thinks that all the problems can be solved peacefully.
– who doesn’t care about his/her good relationship with his/her parents;
– who is an optimist.
– who always tries to please his/her parents;
– who is a pessimist.
3.Один з учнів у голос читає вірш. Учитель пропонує дітям подумати над тим, як вірш пов’язано з темою уроку. Декілька учнів висловлюється у формі «мікрофону».
4. Reading ex.2, p.98. Учні ланцюжком уголос читають текст вправи.
5. Post – Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Робота з картками.
Учні отримують картки для самостійної роботи і письмово записують речення, заповнюючи пропуски.
По закінченні роботи учні ланцюжком зачитують речення та перекладають їх.
6. Розвиток умінь діалогічного мовлення, впр. 5, стор. 99
Учні у парах складають діалог за завданнями вправи протягом 3-4 хвилин. По закінченні роботи дві-три пари читають складений діалог перед класом.
7. Робота над міні-проектами.
Клас розподіляється на групи, які готують міні-проекти протягом 7-10 хв. По закінченні роботи представники від кожної групи презентують свої роботи. Учитель разом із класом обирають найкращу роботу.
1. Домашнє завдання ex.7,p.100
2. Підведення підсумків уроку.
T: What was the main topic for discussion today?
Do you find it actual?
Have you learnt anything new today?
What exactly?
What was the most interesting stage of the lesson for you?