Розробки з англійської мови Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів середньої освіти) 2 клас (Карпюк О. Д.)за підручником Карпюк О.
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
Клас: 2
Тип уроку: комбінований
Тема уроку: My doll has got …
Практична мета: повторити вже знайомий лексичний матеріал з теми, ознайомити з новими ЛО з теми, виявити рівень знань та вмінь учнів за темою уроків, формувати навички монологічного мовлення на рівні мікро-висловлювання, формувати навички читання;
Розвивальна мета: розвивати фонематичний слух, розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію, навчити підбирати необхідні слова по змісту.
Виховна мета: збагатити знання учнів, зацікавити дітей у вивченні іноземної мови, виховати повагу один до одного, розвивати любов до наполегливої праці.
Обладнання: підручник English 2// Karpiuk Oksana, робочий зошит, роздаткові матеріали, демонстраційні картки, плакати, комп’ютер, відеоматеріал з теми.
ХІД УРОКУ
Warm-up
1.Good morning! Діти співають пісню Song Hello?how are you?
Take your sits.Діти дивлячись на опорний плакат How are you today? по черзі відповідають: I’m fine, I’m good, I’m in a good mood…). діти показують смайлик, який відповідає їх настрою на даний момент. Задля досягнення кращого емоційного настрою, школярів можна запитати, чому вони обрали саме такий смайлик та побажати учням із сумним настроєм якнайшвидшого його покращення.
PRESENTATION
1 check up your homework впр.3 стор. 45
Т: Today in the class, you will learn the names of facials and learn how to describe the appearance.(Сьогодні на уроці ви вивчите назви частин обличчя та будете вчитись описувати зовнішність.) Let’s start our lesson!
2.Leasen and repeat
T: Now let’s repeat our words to the theme “Parts of the body”. Діти дивляться відео по темі.
та хором називають їх: face, nose, eye…)
3. Play a game “Who will be the first”
(Учитель викликає 2 учнів. Учні стають біля дошки. Учитель називає частини тіла, а учні вказують на картку Хто перший той виграє).
Ear Eye Mouth Nose Hair
Face Head
4. Play a game the flash cards under your desks
Now we will play a game . what is under your desk?
Lets have a look! Під партами у учнів наклеїні картки із зображенням частин тіла , діти дістають та називають.
What have you got under your desk Sophia?
I have got a mouth. • “have got\has got”.
Учитель розповідає загадки про тварин з конструкцією “have\has got, have\has not got”, учні відгадують та називають тварини англійською мовою.
Наприклад:
He is big and green. He has got big, sharp teeth. He has got four legs but he has not got hands. Who is he? (Crocodile)
5 Pair work
Учні самостійно з'єднують слова з малюнком.
Учитель перевіряє правильність виконання та просить окремих учнів (учнів-волонтерів) зачитати слова.
READING AND WRITING
6. Copy and fill in. Pupils fill in missing words and read.
ENDING THE LESSON
Homework:
Teacher: Stand up, please. Well done! The lesson is over.
One, two, three, four, five
I say :”Goodbye!”
Pupils: One, two, three, four, five
We say: “Goodbye!”
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?