Урок з англійської мови на тему "Харчування"

Про матеріал
Урок з англійської мови, метою якого є повторення лексики з теми «Їжа", правил використання слів, що виражають кількість (sоmе, any, a little, a few), повторити використання неозначеного артикля Урок дозволяє практикуватись розповідати тa описувати рецепт та спосіб приготування улюбленого блюда.Практикуватись використовувати вивчені лексичні одиниці та граматичні конструкції в монологічному та діалогічному мовленні.
Перегляд файлу

Урок по темі: «Харчування» для 7-х класів загальноосвітніх шкіл

Тема уроку: «Їжа та способи приготування»

Вчитель: Шершньова  Л.К.

Мета:

        Повторити лексику з теми «Їжа», повторити правила використання слів, що виражають кількість (sоmе, any, a little, a few), повторити використання неозначеного артикля

        Практикуватись розповідати тa описувати рецепт та спосіб приготування улюбленого блюда.Практикуватись використовувати вивчені лексичні одиниці та граматичні конструкції в монологічному та діалогічному мовленні.

        Розвинати пам'ять, мислення, мовну здогадку учнів. Вірну вимову, здатність сприймати мовлення на слух.

        Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я, понягтя про здоровий раціон та позитивне ставлення до здорового способу життя.

Xiд уроку

Опис дії

Учитель: Hello children. How are you doing today?

Діти: Hello. We are fine thank you.

Розминка

Учитель: Today we are going to talk about your favourite dishes and recipes.And we will start with some food. Please put these words into the correct group -fruit, vegetables, drinks or others.

(Учні на дошці розподіляють слова на 4 групи: фрукти, овочі, напої та

інші.)

Учитель: Now you are going to hear a recipe of chicken soup. Listen carefully. What ingredients do you need to cook soup?                                                                                                                                                                                                          (Учні слухають рецепт та вибирають, які інгредієнти потрібні для приготування блюда. Учні переносять малюнки продуктів на ліву сторону, якщо їх потрібно використовувати – і направо, якщо ці продукти не потрібні. Якщо виникають складності, можна перевірити відповіді за допомогою тексту аудіювання, натиснути на іконку з зображенням свитку)

Учитель: Well done. You are very attentive. And now let'ѕ rеmеmbеr a little bit about grammar. Look at this sentence. Complete it with these words.                                                                                                                                (Граматичне повторення. Діти обирають вірні слова та переносять їх в речення.)                                                                                                                                                    Учитель:Now listen again and check your answers.                                                                                                                                   (Учні прослуховують рецепт ще раз та перевіряють свої відповіді)

 

Учитель: Thеѕе wеrе thе ingredients for the chicken soup. What about these dishes, what do you need to cook them? Match the dishes and the products and tell                                                                                                                              (Учні розкладають інгредієнти до відповідних блюд: borsch - tomatochocolate, eggs, milk, sugar; tea -juice, potato, onion, cabbage, water; cake -water, lemon, sugar, tea)                                                                                                    Учень 1: For borsch you will need some tomato juice, a few potatoes, an onion, a cabbage and some water.      Учень 2: For cake you will need some chocolate, a fеw eggs, a little milk and ѕоmе sugar.                                                Учень 3: For tea you will nееd ѕоmе wаtеr, ѕоmе tea, a lіttlе ѕugаr аnd a lemon.                                                                     Учитель: Yes, you are absolutely right. And let's see how gооd your memory is. Can you remember the ingredients for the dishes?                                                                                                                                                                             (Вчитель закриває продукти шторкою, та пропонує учням згадати продукти, що потрібні для їх приготування.)

Учитель: That's amazing, you have a great memory. Yоu саn rеmеmbеr аll the ingredients. Let's see then how we can cook the different dishes. So what are they doing in the pictures? Listen and repeat.                                                (Учні слухають та повторюють слова)

Учитель: How well саn уоu rеmеmbеr? Match pictures and words, please                                                                               (Учні приєднують слова до малюнків, якщо вони не вневнені, вони можуть знову прослухати вимову слів та перевірити себе)

Учитель: Now tell me what we do with these products                                                                                                           (Вчитель на дошці утворює комбінації зі способу приготування та продуктів, учні мають утворити словосполучення. Наприклад: Boil eggs, peel potato)                                                                                                          Учитель: And now I want you to try to be cooks. Come to the board and make your own combinations          (Декілька учнів виходять до дошки та утворюють комбінації з малюнків та пропонують іншим учням промовити відповідне словосполучення)

Учитель: Let'ѕ ѕее hоw muсh уоu саn rеmеmbеr about the Chicken soup. What do we do with these products?  (Екран з інгредієнтами до блюда з аудіювання, учні мають згадати, що саме робили з цими продуктами в рецепті. Якщо виникають певні складності, можна прослухати запис ще раз)

Учитель: The time has come to show your creativity. Thіnk аbоut уоur favourite dish or a dish that you can cook very well. Come to the board and create your recipe. If you need some products that we don't have, you can write it or draw. Let's create our own dishes.                                                                                                                                     (Учні обирають своє улюблене блюдо, декілька учнів на дошці складають продукти для свого блюда, те, чого не вистачає домальовують, та розповідають, як готувати. Всі рецепти підписуються та вчитель робить фотографію, та зберігає, як індивідуальні проекти учнів)

Учитель: This is the end of our lesson. Let's take a look at the recipes that we have. Which of them would you like to try?                                                                                                                                                                                                                (Підведення підсумків перегляд рецептів, які були створені. Учні висловлюють свою думку з приводу рецептів, які з них вони хотіли б спробувати)

Текст для аудіювання                                                                                                                                                                                                                   Good morning, everyone. Today we are going to cook chicken soup. It's a very healthy dish. You can have it for lunch. It goes well with bread or croutons.

For this soup you will need some potatoes, a few onions, some water, some chicken, a little salt, a big carrot and some spices.

So we are ready to cook. Peel the potatoes, onions and carrots. Put some water into the sauce pan and boil it. Put chicken into the boiling water and add some salt and some spices. Chop the potatoes and onions. Grate a carrot. Fry the onions and the carrot. Put the potatoes into the sauce pan. Then add fried onions and the carrot mix and boil for some minutes. The dish is ready. You can serve it with bread andcroutons. Isn't it delicious?

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
21 січня 2022
Переглядів
429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку