План-конспект відкритого уроку з англійської мови у 5 класі з теми «Свята Великої Британії»
Цілі:
навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови;
виховна:
Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок
Методи: рольова гра, метод проектів
Прийоми: асоціативний кущ, розповідь-пояснення
Форми роботи: індивідуальна, робота в групах, фронтальна
Обладнання уроку: картки із завданнями, картки із зображеннямПлан-конспект відкритого уроку з англійської мови у 5-Б класі з теми «Свята Великої Британії», проведеного у рамках шкільного конкурсу «Кращий урок компетентісного спрямування».
Щербань І.В.
Тема: « Свята Великої Британії»
Цілі:
навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови;
шляхом вивчення пісень, за допомогою ігрових форм навчання;
виховна:
Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок
Методи: рольова гра, метод проектів
Прийоми: асоціативний кущ, розповідь-пояснення
Форми роботи: індивідуальна, робота в групах, фронтальна
Обладнання уроку: картки із завданнями, картки із зображенням свят, мультимедійна дошка, ноутбук, презентація
Очікувані результати:
Учні повинні:
-вживати вивчені лексичні одиниці в монологічному мовленні;
-уміти розповідати про свята та традиції Великої Британії;
-учні повинні уміти задавати питання з теми та відповідати на них
План уроку:
І. Орієнтація, мотивація діяльності.
ІІ. Цілепокладання.
ІІІ. Цілереалізація.
враховуючи індивідуальні можливості.
ІV. Рефлексивно – оцінюючий
Хід уроку:
І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності
Т: Доброго ранку, діти. Я дуже рада вас бачити. Як ви себе почуваєте? Як настрій? Ви готові до сьогоднішнього уроку? Сподіваюсь, що так.( Good morning pupils! Today we have guests at the lesson, but don’t be shy and shy. Be brave, smart, happy, try to do your best and be good pupils.)The slogan of our lesson is “We see, we hear, we speak, we do and all will be OK”
Сьогодні у нас незвичайний урок, у нас на уроці є гості.Яка тема нашого сьогоднішнього уроку? Отже сьогодні ми з вами поговоримо про свята та традиції Великої Британії. Сьогодні також велике свято- день Святого Миколая та він завітав до нас у гості та хоче привітати нас та побажати успіхів та творчої наснаги!( Привітання зі святом учнем 11 класу)
Ми вже добре вивчили цю тему і сьогодні на уроці перевіримо знання на практиці: повторимо всі вивчені слова з теми, ви розкажете про свята та зможете запитати один одного про традиції у ваших сім’ях. ( Today we are going to speak about some holidays and to learn when and how they are celebrated. As for me I like holidays very much. What about you? Do you like holidays? )
ІІ. Цілепокладання
Сьогодні на уроці ми повторимо лексику з теми «Свята», виконаємо вправи, прослухаємо розповіді про улюблені свята один одного, а також згадаємо граматичний матеріал – вживання прийменників. Все це допоможе вам краще орієнтуватися в цій темі та правильно виконати домашнє завдання для наступного уроку.
Визначення очікуваних результатів.
Чому б ви хотіли навчитися сьогодні на уроці? What do you want to learn from this lesson?
Мотивація навчальної діяльності.
А як ви думаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему? (щоб вміти розказати, запитати, поговорити про свята інших країн ,щоб бути всебічно гармонійно розвинутою особистістю, щоб вміти розповідати про традиції та звичаї різних свят ).
Уведення в іншомовну атмосферу. Warming –up
Teacher —> Pupils (questions —> answers)
You know that people like to celebrate holidays all over the world. Nowadays different people celebrate different holidays .What about your families? What holidays do your families prefer to celebrate and how do they do it?
Catch the ball and answer my questions, please!
a) What is the most favorite holiday in your family?
b) What are the most important public holidays in Great Britain?
c) What’s your favorite holiday?
d) Name the date when English people celebrate Christmas.
Фонетична розминка. Phonetic drills.
T: I hope our lesson makes us happy and it will bring us a great success. Tell me please, what’s season is it? Let’s recite the poem about winter.
This is the season
When mornings are dark,
And birds do not sing
In the forests and park.
This is the season
When children ski
And Father Frost brings
The New Year Tree!
T: Let’s sing one of the most famous English winter song “Jingle, bells” to feel the atmosphere of the holiday better.
The Song Jingle Bells
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
Oh, what fun it is to ride,
In a one-horse open sleigh!
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
Oh, what fun it is to ride,
In a one-horse open sleigh!
Для того, щоб учні краще засвоїли необхідність вивчення теми «Свята», їм пропонується скласти асоціативну схему.
Що ви уявляєте, коли ми говоримо про свята, які асоціації у вас виникають? Які слова ви можете пов’язати з темою «Свята»? (Учні складають асоціативну схему за допомогою вчителя).
ІІІ. Цілереалізація
1.Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.
Вдома вам треба було виконати наступне завдання –зробити красиві листівки, а на високий рівень –зробити проекти про своє улюблене свято) (T:Your hometask for today was to make some postcards and )
make projects about your favorite holiday on the high level )
Молодці! Ви дуже добре впоралися із завданням!
2. Загальний інструктаж, усвідомлення алгоритму дій (виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя).
a)Matching
Teacher: Now, friends, look at the screen. Read the task, please: Match the words with their pictures, please. I give you half a minute.( А зараз діти подивіться на екран та ваше завдання узгодити слова з картинками)
Ready? Let’s check up.
Молодці! Ви дуже добре впоралися з цим завданням.
b) Повторення граматики – вживання прийменників часу(виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя)
враховуючи індивідуальні можливості.
Speaking( Говоріння)
Teacher: Explain why people like holidays?
I have a sack. You’ll take one card from this sack and make a sentence with the word.
Words:
presents sweets parties fun |
postcards flowers relatives friends |
rest meal decorating wishes |
For example,
People like holidays because they have a rest.
People like holidays because they buy/make/get presents.
Ми вже з вами так гарно попрацювали, зробили стільки завдань! Тепер час відпочити! (учні виконують фізичні вправи та співають пісеньку)
T: I think you are tired, my dear. Let’s have a rest
Teacher: Well, children, I am sure you already know something about these popular holidays, now listen to me attentively and give the name of the holiday which I describe – guess the riddles.
Riddles:
Teacher: Very good, children.
Work in groups.
Teacher: Let’s work in group, children. Every group gets the holiday. You should write down the list “What do you usually do on this holiday”. Don’t tell anybody what holiday you have. Then we’ll try to guess it.
For example: You have “Birthday”
Your list: We usually invite friends to our place, cook special dishes, and arrange a party.
You have 3 minutes.
Teacher: Are you ready? Let’s check up. The first group, read your list, we will guess your holiday.
Thank you!
T: And now I would like you to write to your friends.
We have got many nice Christmas cards. You made them themselves. Show them to us. What nice cards!
What can we wish to our friends?
(На дошці написані слова:
Be healthy! Happiness, Prosperity and Success! ! Be clever! Don’t be lazy! Let your dreams come true!)
(Діти підписують листівки і дарять сусіду по парті та бажають Щасливого Різдва та Нового Року!)
T: And now I would like you decorate our New Year’s tree.
( А зараз давайте з вами прикрасимо ялинку)
Decorate the Tree with the symbols of Christmas. You have different words, choose the Christmas words only! Be attentive! You have 2 min. (Stick them with glue). ( Учні знаходять слова, пов’язані з Різдвом, та прикрашають ялинку)
Давайте ж будемо з вами цінити, поважати та любити свята та традиції англомовних країн!
ІV. Рефлексивно – оцінюючий
Молодці! Ви сьогодні дуже гарно попрацювали! Ми закріпили з вами вживання прийменників та тепер ви зможете вільно та без помилок розказати про своє улюблене свято .( Вручення шоколадних медалей). Діти співають пісню( We wish you a Merry Christmas)
Teacher:
Now, children, open your day books and write down your home task for the next lesson, please. Let us see what the task is. You see, you should write the letter to Father Frost.
Prepare a quiz about your holiday for your classmates.(on the high level)
3.Рефлексія
Вам сподобався урок?
Які завдання вам сподобались найбільше?
Чого ви навчились на уроці?
Ви отримали наступні оцінки….
Ви молодці!
T: Thank you very much for your work.
Did you like the lesson?
Did you know anything new?