Урок з англійської мови на тему" Свята Великої Британії"

Про матеріал

План-конспект відкритого уроку з англійської мови у 5 класі з теми «Свята Великої Британії»

Цілі:

навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови;

  • фонологічну -навчати та відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів;
  • граматичну -повторити та закріпити вживання прийменників місця під час виконання вправ;
  • перевірити рівень знань під час виконання граматичних вправ;
  • лексичну -відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць і активізувати їх в мовленні, навчати застосовувати отримані знання на практиці під час виконання вправ.
  • розвиваюча: розвивати ключові компетентності учнів:
  • комунікативну - розвивати культуру спілкування учнів, розвивати уміння висловлювати свої думки англійською мовою, розвивати монологічне мовлення учнів, розвивати уміння працювати в групах;
  • саморозвитку та самоосвіти - вміння учнів самостійно шукати інформацію та розвивати мовну здогадку;
  • полікультурну - уміння учнів орієнтуватися в англомовній культурі,
  • шляхом вивчення пісень, за допомогою ігрових форм навчання;
  • здоров'язберігаючу - розвивати та підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя та залучати їх до підтримання свого здоров'я, протягом уроку шляхом фізкультхвилинок та релаксацій.

виховна:

  • виховувати культуру спілкування учнів;
  • інтерес до країни, мова якої вивчається;
  • виховувати позитивне, толерантне ставлення до англомовних країн.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок

Методи: рольова гра, метод проектів

Прийоми: асоціативний кущ, розповідь-пояснення

Форми роботи: індивідуальна, робота в групах, фронтальна

Обладнання уроку: картки із завданнями, картки із зображенням
Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку з англійської мови  у 5-Б класі з теми «Свята Великої Британії», проведеного у рамках шкільного конкурсу «Кращий урок компетентісного спрямування».

Щербань І.В.

Тема: « Свята Великої Британії»

 

Цілі:

 

навчальна:  формувати предметні компетентності з іноземної мови;

  •                 фонологічну -навчати та відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів;
  •                 граматичну -повторити та закріпити вживання прийменників місця під час виконання вправ;
  •                   перевірити рівень знань під час виконання граматичних вправ;
  •                 лексичну -відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць і активізувати їх в мовленні, навчати застосовувати отримані знання на практиці під час виконання вправ.
  •                 розвиваюча:  розвивати ключові компетентності учнів:
  •                 комунікативну - розвивати культуру спілкування учнів, розвивати уміння висловлювати свої думки англійською мовою, розвивати монологічне мовлення учнів, розвивати уміння працювати в групах;
  •                 саморозвитку та самоосвіти - вміння учнів самостійно шукати інформацію та розвивати мовну здогадку;
  •                 полікультурну - уміння учнів орієнтуватися в англомовній культурі,

шляхом вивчення пісень, за допомогою ігрових форм навчання;

  •                 здоров’язберігаючу - розвивати та підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя та залучати їх до підтримання свого здоров’я,  протягом уроку шляхом фізкультхвилинок та релаксацій.

виховна: 

  •                 виховувати культуру спілкування учнів;
  •                 інтерес до країни, мова якої вивчається;
  •                 виховувати позитивне, толерантне ставлення до англомовних країн.

Тип уроку:  урок застосування знань, умінь та навичок

Методи:  рольова гра, метод проектів

Прийоми: асоціативний кущ, розповідь-пояснення

Форми роботи: індивідуальна, робота в групах, фронтальна

Обладнання уроку: картки із завданнями, картки із зображенням свят, мультимедійна дошка, ноутбук, презентація

Очікувані результати:

Учні повинні:

-вживати вивчені лексичні одиниці в монологічному мовленні;

-уміти розповідати про свята та традиції Великої Британії;

-учні повинні уміти задавати питання з теми та відповідати на них

План уроку:

І. Орієнтація, мотивація діяльності.

ІІ. Цілепокладання.

  1.               Повідомлення теми, мети, завдань уроку;
  2.               Мотивація навчальної діяльності;
  3.               Визначення очікуваних результатів.

ІІІ. Цілереалізація.

  1.               Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.
  2.               Загальний інструктаж, усвідомлення алгоритму дій
  1.               Виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя( Узгодження картинок зі словами)
  2.               Повторення граматики – вживання прийменників часу(виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя)
  3.               Самостійне виконання завдань під контролем і за допомогою вчителя,

враховуючи індивідуальні можливості.

  1.               Фізкультпауза
  2.               Аудіювання.
  3.               Робота в групах
  4.               Розвиток навичок письма( Підписування листівок до свята)
  5.               Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи

ІV. Рефлексивно – оцінюючий

  1.               Підведення підсумків уроку
  2.               Повідомлення домашнього завдання
  3.               Рефлексія
  4.               Цінування, оцінювання

 

 

 

 

Хід уроку:

І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності

Т: Доброго ранку, діти. Я дуже рада вас бачити. Як ви себе почуваєте? Як настрій? Ви готові до сьогоднішнього уроку? Сподіваюсь, що так.( Good morning pupils! Today  we have guests at the lesson, but don’t be shy and shy. Be brave, smart, happy, try to do your best and be good pupils.)The slogan of our lesson isWe see, we hear, we speak, we do and all will be OK

Сьогодні у нас незвичайний урок, у нас на уроці є гості.Яка тема нашого сьогоднішнього уроку? Отже сьогодні ми з вами поговоримо про свята та традиції Великої Британії. Сьогодні також велике свято- день Святого Миколая та він завітав до нас у гості та хоче привітати  нас та побажати успіхів та творчої наснаги!( Привітання зі святом учнем 11 класу)

  Ми вже добре вивчили цю тему і сьогодні на уроці перевіримо знання на практиці: повторимо всі вивчені слова з теми, ви розкажете про свята та зможете запитати один одного про традиції у ваших сімях. ( Today we are going to speak about some holidays and to learn when and how they are celebrated. As for me I like holidays very much. What about you? Do you like holidays? )

 

 

ІІ. Цілепокладання

Сьогодні на уроці ми повторимо лексику з теми «Свята», виконаємо вправи, прослухаємо розповіді  про улюблені свята один одного, а також згадаємо граматичний матеріал – вживання прийменників. Все це допоможе вам краще орієнтуватися в цій темі та  правильно виконати домашнє завдання для наступного уроку.

 

 

Визначення очікуваних результатів.

Чому б ви хотіли навчитися сьогодні на уроці? What do you want to learn from this lesson?

Мотивація навчальної діяльності.

 А як ви думаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему? (щоб вміти розказати, запитати, поговорити про свята інших країн ,щоб бути всебічно гармонійно розвинутою особистістю,  щоб вміти розповідати про традиції та звичаї різних свят ).

Уведення в іншомовну атмосферу. Warmingup

Teacher —> Pupils (questions —> answers)

You know that people like to celebrate holidays all over the world. Nowadays different people celebrate different holidays .What about your families? What holidays do your families prefer to celebrate and how do they do it?

 

 

 Catch the ball and answer my questions, please!

a) What is the most favorite holiday in your family?

b) What are the most important public holidays in Great Britain?

c) What’s your favorite holiday?

d) Name the date when English people celebrate Christmas.

Фонетична розминка. Phonetic drills.

T: I hope our lesson makes us happy and it will bring us a great success.  Tell me please, what’s season is it? Let’s recite the poem about winter.

This is the season

When mornings are dark,

And birds do not sing

In the forests and park.

This is the season

When children ski

And Father Frost brings

The New Year Tree!

T: Let’s sing one of the most famous English winter song “Jingle, bells” to feel the atmosphere of the holiday better.

The Song Jingle Bells

Jingle bells, jingle bells,

Jingle all the way!

Oh, what fun it is to ride,

In a one-horse open sleigh!

Jingle bells, jingle bells,

Jingle all the way!

Oh, what fun it is to ride,

In a one-horse open sleigh!

Для того, щоб учні краще засвоїли необхідність вивчення теми «Свята», їм пропонується скласти асоціативну схему.

Що ви уявляєте, коли ми говоримо про свята, які асоціації у вас виникають? Які слова ви можете повязати з темою «Свята»? (Учні складають асоціативну схему за допомогою вчителя).

 

 

ІІІ. Цілереалізація

1.Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.

 

Вдома вам треба було виконати наступне завдання –зробити красиві листівки, а на високий рівень –зробити проекти про своє улюблене свято)  (T:Your hometask  for today was to make some postcards and  )

 make projects about your favorite holiday on the high level )

Молодці! Ви дуже добре впоралися із завданням!

 

2. Загальний інструктаж, усвідомлення алгоритму дій (виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя).

a)Matching

Teacher: Now, friends, look at the screen. Read the task, please: Match the words with their pictures, please. I give you half a minute.( А зараз діти подивіться на екран та ваше завдання узгодити слова з картинками)

Ready? Let’s check up.

Молодці! Ви дуже добре впоралися з цим завданням.

 

b) Повторення граматики – вживання прийменників часу(виконання вправ під контролем та за допомогою вчителя)

 

  1.               Самостійне виконання завдань під контролем і за допомогою вчителя,

враховуючи індивідуальні можливості.

 

Speaking( Говоріння)

Teacher: Explain why people like holidays?

I have a sack. You’ll take one card from this sack and make a sentence with the word.

Words:

presents

sweets

parties

fun

postcards

flowers

relatives

friends

rest

meal

decorating

wishes

For example,

People like holidays because they have a rest.

People like holidays because they buy/make/get presents.

 

 

  1.               Фізкультпауза.

Ми вже з вами так гарно попрацювали, зробили стільки завдань! Тепер час відпочити! (учні виконують фізичні вправи та співають пісеньку)

T: I think you are tired, my dear. Let’s have a rest

 

  1.               Аудіювання. Listening Comprehension

Teacher: Well, children, I am sure you already know something about these popular holidays, now listen to me attentively and give the name of the holiday which I describe – guess the riddles.

Riddles:

  1. It’s a big festival in the USA and Canada to celebrate the harvest. The special foods on the table are a turkey, sweet potatoes and cranberry sauce. (Thanksgiving Day).
  2.               People decorate the houses with bright lights and ornaments. They exchange postcards and gifts. Children like this holiday very much, because they always find presents early in the morning. (Christmas)
  3.               The traditional colors of this holiday are orange, black and yellow. Children dress up in costumes of skeletons, goblins, black cats and spiders. There are many jack-o-lanterns in the streets when it is dark.(Halloween)
  4.               People send special cards to someone they love. Usually they don’t sign their names. (St Valentine’s Day)
  5.               At this holiday in England schools close for two weeks. People give each other chocolate eggs. (Easter)
  6.               It is in March. It is for women. They usually get flowers and presents from husbands and children. (Mother’s Day)

Teacher: Very good, children.

  1.  

 

Work in groups.

Teacher: Let’s work in group, children. Every group gets the holiday. You should write down the list “What do you usually do on this holiday”. Don’t tell anybody what holiday you have. Then we’ll try to guess it.

For example: You have “Birthday”

Your list: We usually invite friends to our place, cook special dishes, and arrange a party.

You have 3 minutes.

Teacher: Are you ready? Let’s check up. The first group, read your list, we will guess your holiday.

Thank you!

 

  1.               Розвиток навичок писемного мовлення.( Підписування листівок до свята)

T: And now I would like you to write to your friends.

 

We have got many nice Christmas cards. You made them themselves. Show them to us. What nice cards!

What can we wish to our friends?

(На дошці написані слова:

Be healthy!  Happiness, Prosperity and Success! ! Be clever! Don’t be lazy! Let your dreams come true!)

(Діти підписують листівки і дарять сусіду по парті та бажають Щасливого Різдва та Нового Року!)

  1.               Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи

T: And now I would like you decorate our New Year’s tree.

( А зараз давайте з вами прикрасимо ялинку)

Decorate the Tree with the symbols of Christmas. You have different words, choose the Christmas words only! Be attentive! You have 2 min. (Stick them with glue). ( Учні знаходять слова, повязані з Різдвом, та прикрашають ялинку)

 

 

Давайте ж будемо з вами цінити, поважати та любити свята та традиції англомовних країн!

ІV. Рефлексивно – оцінюючий

  1.               Підведення підсумків уроку.

Молодці! Ви сьогодні дуже гарно попрацювали! Ми закріпили з вами вживання прийменників та тепер ви зможете вільно та без помилок розказати про своє улюблене свято .( Вручення шоколадних медалей). Діти співають пісню(  We wish you a Merry Christmas)

 

  1.               Повідомлення домашнього завдання

Teacher:

Now, children, open your day books and write down your home task for the next lesson, please. Let us see what the task is. You see, you should write the  letter to Father Frost.

Prepare a quiz about your holiday for your classmates.(on the high level)

 

     3.Рефлексія

Вам сподобався урок?

Які завдання вам сподобались найбільше?

Чого ви навчились на уроці?

Ви отримали наступні оцінки….

Ви молодці!

T: Thank you very much for your work.

Did you like the lesson?

Did you know anything new?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 травня 2018
Переглядів
2459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку