Урок з англійської мови "Перше знайомство"

Про матеріал

Розробка уроку з англійської мови 1 клас, підручник “Quick Minds”.“Пухта Г., Гернгрос Г., Льюіс – Джонс П. для закладів загальної середньої освіти «Англійська мова» 1 клас.Урок знайомить учнів з країною мову,якої вони будуть вивчати.Основна мета уроку - ввести форми привітання та прощання в англійській мові та вирази класного вжитку шляхом впровадження ігрових методів навчання.

Перегляд файлу

Дата 02.09.2021                                                                                Клас:1-Б

                                                         Урок № 1

Тема тижня: Я-школяр

Тема уроку:  Перше знайомство

Підтема уроку:Знайомство

Мета уроку:

Навчальна мета:

— Ознайомити з формами привітання й прощання та закріпити їх уживання в усному мовленні;

— Ознайомити учнів з підручником ;

— Ввести вирази класного вжитку Sit down/Stand up!, Look!, Listen!, Let's play!;

— Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

Розвиваюча мета:

— Розвивати пам'ять та увагу учнів;

— Розвивати мовленнєву і соціокультурну компетенції учнів.

Виховна  мета:

— Виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови;

— Виховувати відчуття успішності в кожного учня;

— Виховувати в учнів повагу до культури країни, мова якої вивчається.

 

Очікувані результати: на кінець уроку учні володіють ЛО, вміють вітатися та прощатися англійською мовою

 

Обладнання: підручники, зошити, аудіо запис, відеозапис, презентація до уроку,карта України, прапор Англії ,США,України, малюнок Вінні-Пуха та лисички

 

Тип уроку: сприймання нового матеріалу

 

ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МОТИВАЦЫЙНИЙ  МОМЕНТ

ІІ. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання. Поздоровлення з початком нового навчального року.

Т: Hello, boys and girls! Здрастуйте, хлопчики та дівчатка! І am Nataliia Anatoliivna. Тепер ви учні першого класу. You are pupils. Повторіть, будь ласка, за мною PUPILS-учні. Вітаю вас на уроці англійської мови! Sit down, please! (Жестом пропонує учням сісти.)

2.Знайомство з метою та завданнями навчання в 1-му класі.

Т: Сьогодні ми починаємо вивчати англійську мову. На наших уроках буде багато цікавого. Ви вивчите багато англійських слів, літери англійського алфавіту, навчитеся розповідати про себе, свою родину та своє життя англійською мовою. Це дозволить вам спілкуватися з людьми з інших країн, знаходити нових друзів. Але для цього треба добре постаратися на уроках англійської мови.

3.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми навчимося вітатися й прощатися англійською і представляти себе та познайомимося з нашим підручником.Крім того, ми вивчимо вітальну пісеньку.

 Let's start our lesson! Почнемо наш урок!

4.Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Бесіда з учнями.           

Т: Діти, а ви знаєте, навіщо нам потрібна англійська мова? Скажіть, будь ласка, якою мовою ви спілкуєтеся вдома — з матусею, татусем? Так, ви говорите українською. А з друзями? Теж українською! Ми говоримо українською, бо ми живемо в Україні (показує Україну на карті).

Ось прапор України (показує малюнок із прапором України). Але в світі існує багато різних країн, де люди спілкуються іншими мовами. Наприклад, у Німеччині говорять німецькою, в Італії — італійською, у Франції — французькою, у Великій Британії — англійською. І в Сполучених Штатах Америки теж говорять англійською. (Називаючи країну, показує її прапор.) Look! Діти, дивіться, хто до нас завітав (дістає Вінні-Пуха і лисичка)*.

Це Вінні-Пух. Він приїхав з Англії й говорить англійською (показує Велику Британію на карті).

Це Лисичка. Вона приїхала з Америки і теж розмовляє англійською (показує США на карті).

Якщо ви хочете потоваришувати з Вінні-Пухом та Лисичкою, вам треба навчитися розмовляти англійською.

2) Робота з картками (НО).

Т: Look! Подивіться на малюнки із зображенням прапорів на дошці і розфарбуйте прапори України, Великої Британії та Сполучених Штатів Америки на своїх картках.

Учитель роздає дітям картки (НО). Вони розфарбовують прапори, дивлячись на малюнки прапорів цих країн на дошці. Учитель контролює правильність виконання завдання, переміщуючись класом.

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Фізкультхвилинка.

Гра "Де говорять англійською?". Т: Now let's play. А зараз давайте пограємо. Stand up! (Жестом пропонує учням підвестися Якщо я покажу вам прапор країни, де говорять англійською, вам треба плеснути в долоні двічі, а якщо я покажу прапор країни, де говорять українською, вам треба плеснути в долоні один раз. (По черзі показує дітям прапори України, Великої Британії, США.)

  1. Знайомство з підручником.

1)Бесіда за підручником.
Т: Подивіться на наш підручник. Чи вам він до вподоби? У ньому багато малюнків? А чи можна писати в підручнику? No. Звісно, що ні. Для цього у вас будуть спеціальні робочі зошити.

2) Впр. 1 (с. 7).

Т: А тепер давайте познайомимося з героєм нашого підручника. Розкрийте його на сторінці 7.

3. Фонетична зарядка.

Т: Послухайте казку про містера Язичка. Містер Язичок прокинувся вранці у своєму чудовому будинку — ротику. Він озирнувся й вирішив навести порядок. Учитель, а за ним і діти, обводять язиком ротик: щоки-стіни, піднебіння-стелю. губи-двері і повторюють звуки. Він протер стелю: [1] [1] [1], вікна: t] [t] [t] і втомлене видихнув: [h] [h] [h]. Тут у вікно зазирнуло Сонечко, і містер Язичок привітав його: "Hello!" Давайте разом привітаємо Сонечко: "Hello!"

Діти повторюють.

Т: Давайте ще раз скажемо: [1], [t], [h].

1) Гра «Сонечко»

Т: Подивіться на малюнки на дошці. Що ви бачите? Назвіть ці частини дня. Як ми вітаємося в кожній частині дня однаково чи по-різному? В англійській мові вони теж мають свої назви:

morning – ранок; afternoon – день, evening – вечір, night – ніч

Т: Щоб привітатися в ту чи іншу частину дня, треба додати лише одне маленьке слово перед одним із цих. Це слово «Good»

Good morning, Good afternoon, Good evening , Good night.

2)Фізкультхвилинка

Т: Діти показують руками рух сонця протягом дня (morning – руки збоку справа, afternoon – руки вгору, evening – руки збоку зліва, night – руки опущені)

4)Аудіювання.  Розучування слів і фраз. CD 02  Впр 1. P/4
Т: Listen! Прослухайте!

Т: Listen and point! Слухай та показуй

Т: Listen and say! Покажи і скажи

5.Вивчення пісні. Пісня Hello

Учні повторюють текст пісні за вчителем, потім хором співають.

6. Рольова гра.

Учні в парах вітають один одного словами "Hello" та "Ні". Учитель стежить за правильністю вимови.

7. Розвиток говоріння.Робота в парах

Впр.2 с.4

- Робота в зошитах Activity Book

Т: Point and say! Then colour. Покажи та скажи. Тоді розфарбуй. (Діти виконують завдання-малюють під спокійну музику)

 

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підведення підсумків уроку.

1. Рефлексія

Т: Що ж мої дорогі дітки, наш урок добігає кінця.Розкажіть що ми вчили сьогодні на уроці. Які слова ви запам’ятали, чи можете ви навчити цим словам?

Я пишаюся тим, як ви сьогодні працювали. Так тримати. Вдома навчіть своїх батьків всіх англійських слів, які ви вивчили сьогодні на уроці.

2. Прощання

- The lesson is over, thank you, good bye! Урок закінчено, дякую вам, до побачення!

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скрипніченко Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Гонтар Наталія
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 січня 2022
Переглядів
3587
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку