Урок з англійської мови "Світ тварин"

Про матеріал
Розробка уроку для 2 класу НУШ за підручником Smart Junior 2.Урок-повторення вивченого матеріалу за темою "Тварини". Також цей урок містить завдання для повторення лексичних та граматичних структур таких як: I can...I can't...I have got.... I haven't got....
Перегляд файлу

Світлодарська ЗОШ І –ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

Урок з англійської мови

2 клас НУШ

«Світ тварин»

Учитель: Ареф’єва Ірина Олексіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020

Урок:  Світ тварин

Мета:

навчальна:повторити раніше вивчені лексичні одиниці,буквосполучення та їх читання;використовувати в мові дієслово can,та його питальну та заперечувальну форму;закріпити використання have got/has got;розвивати вміння вести бесіду та слухати співрозмовника;

розвивальна:розвивати вміння та навички читання,письма,усного мовлення,різні типи пам’яті – слухову,зорову,оперативну;учити працювати в парі,групі,логічно висловлювати думку;підтримувати високий рівень мотивації до вивчення англійської мови,розвинути і доповнити лексичний запас з теми «Тварини»;

виховна:виховувати культуру співбесіди,взаємоповагу,зацікавленність у розширенні своїх знань,загальну культуру учнів, любов до тварин.

                                                                   Хід уроку

І.Початок уроку.

1.Організація класу. Привітання.

T.-Good morning ,children!

Ps.-Good motning, teacher!

T.-Nice to meet you!

Ps.-Nice to meet you too!

T.-How are you today?

Ps.-We are fine, thank you!

2.Hello song.

Давайти привітаємо один одного.Учні співають «Hello song»

3.Уведення в іншомовну атмосферу. Учні читають римівку.(Додаток 1)

See you later,alligator!

In a while,crocodile!

Give a hug,ladybug!

Take care,Teddy Bear!

Bye-bye,butterfly!

Blow a kiss,goldfish!

Gotta go,buffalo!

Be sweet,parakeet!

Toodle-oo,kangaroo!

4.Повідомлення теми та мети урока.

T.:Сьогодні ми з вами будемо повторювати назвин тварин,розповідати про те,що вони вміють робити, а що,навпаки,не вміють. Будемо вчитися будувати речення,в яких будемо описувати тварин. Але,ми не просто будемо повторювати,ми зіграємо  з вами в квест-ігру. За кожне правильно виконане завдання,ви отримаєте літеру. На прикінці уроку з цих літер ми складемо речення,значення якого ви маєте пояснити.

ІІ.Основна частина уроку.

1.Активізація лексичного матеріалу.

T.: Today we work in groups. Look at the board. You see there a picture of a zoo. There are 5 cages. But all of them are empty. We have to find the animals. On the desks of each group you see a piece of paper. You task is to read the information and answer the question : What animal is described? This will help us  return animals. Don’t forget that you’ll get a letter each time you give correct answer. Lets start. Group1, read you information.

Group 1. (читають)

T.:So,what animal is it?

Ps.:It’s a lion.

T.:Correct.(Teacher puts the picture of a lion in the first cage). The first letter you’ve found is R.

(The same goes with groups 2,3,4,5. Pupils find letters E S P E)

2.Контроль навичок письма.

T.:We’ve found all ansmals. But there are no names on the cages. We have to write the names. Look! Lion lives in the first cage. There is a set of English letters on you table,make up a word “lion”.(The same goes with the rest 4 cages).

3.Фізкультхвилинка.

T.:We know that animals can speak English too. Let’s sing “animals sounds song” (https://www.youtube.com/watch?v=t99ULJjCsaM) together. Please sing and act like animals (Учні співають пісню,яка імітує звуки тварин,та намагаються виконувати рухи,які,також імітують рухи тварин).

4.Активізація граматичного матеріалу.

T.:We remember that animals can or can’t do something. Remind me,please,what is can and can’t.

Ps.:canперекладається як вмію,а cantне вмію.

T.:That’s right! Now let’s look at the cards on you tables.(Додаток 2). There 5 sentenses where “can” and can’t” are missing. I will ask the 1st group look through the 1st sentence,the 2nd group-the 2nd and so on. I remind you that each correct answer gives you a letter. (учні виконують завдання,кожна група виконує одне речення,за яке отримують літери C T A N I ).

5.Фізкультхвилинка.

T.:Now we know what animals can do. Let’s sing a song “I can” and show what we can do.

5.Контроль навичок письма.( Fidget spinner. Creative writing )( Додаток 3)

Учні крутять спіннер та складають речення з тим словом,на яке вказал спіннер.Практикуємо навички побудови речення. Учні використовують вивчені структури речень: It isIt has got…..It hasnt got….It can…It cant. . За кожне правильне речення учні отримують останні літери M A L S.

6.Систематизація лексико-граматичного матеріалу.  Інсценування тексту з підручника Smart Junior 2 клас(Ex.1 P.58).

T.:I propose you to travel. Let’s join the Smiths family and observe the animals.

(Учні інсцінують текст)

ІІІ.Заключна частина уроку.

1.Рефлексія.

T.:Our quest-game is over. You’ve done all tasks and found all letters. Look at the board and read the sentence we’ve got. RESPECT ANIMALS!- Поважай тварин! Скажіть, а чому треба поважати тварин?

Ps.:відповіді учнів

2.Прощавання.

T.:  You’ve worked very hard today! Thank you very much for interesting lesson. Our lesson is over. Good bye! See you soon!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

Додаток 1

C:\Users\Ira\Documents\01.jpg

Додаток 2C:\Users\Ira\Documents\4.jpg

Додаток 3C:\Users\Ira\Documents\11.jpg

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ареф'єва Ірина
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку