Урок №2
Тема: З поверненням до школи.
Мета: навчальна: активізувати ЛО теми; навчати розповідати про свої уподобання за допомогою конструкціїІ like/I don't like;
розвивальна: практикувати учнів у діалогічному мовленні; продовжувати формувати навички аудіювання;
виховна: виховувати позитивне ставлення до процесу навчання.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО,), для індивідуальної роботи (Н02).
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
T: Hello, children! How are you today?
Ps: We are fine, thank you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we are going to discuss what school things and activities you like and what you don't like about school.
3. Перевірка домашнього завдання.
1) Впр. З (с. 5).
Спочатку учні декламують вірш хором, потім двоє-трое з них розповідають його перед класом.
2) РЗ, впр. 2 (с. 1).
Троє-четверо учнів читають відповіді на запитання.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні працюють у парах. Учитель роздає картки (HO), які містять частини діалогів- жартів за темою «Школа». Завдання учнів — якомога швидше скласти п'ять діалогів з десяти карток. Перемагає пара, яка першою виконає завдання. Потім учні в парах інсценують діалоги перед класом.
Teacher: I hope you aren't going to spend the whole lesson watching the clock!
Рupil: Certainly not, sir. I have my alarm set for 11.30. And I'm going to get a little _ nap later.
Teacher: Are you good at History, Peter?
Pupil: Well, Miss, to be honest, yes and no.
Teacher: What do you mean yes and no?
Pupil: I mean, yes, I'm no good at History!
Teacher: Benjamin, name five things that contain milk.
Pupil: Cheese, yoghurt and three cows!
Teacher: Now, for your Art homework I want you to draw a self portrait.
Pupil: Does it matter who it's a portrait of, Miss?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 1а (с. 6).
Учні розглядають малюнки в підручнику і складають усні повідомлення за зразком вправи.
2) Впр. lb (с. 6).
Учні працюють у групах: складають список із назв улюблених видів шкільної діяльності, що починаються з різних літер алфавіту. Представники кожної з них по черзі повідомляють класу, які види шкільної діяльності подобаються його групі.
3) Впр. 2 (с. 6).
Учні самостійно читають слова за темою «У школі», подані в таблиці впр. 2, після чого складають власні повідомлення. Потім вони ланцюжком розповідають, які речі, пов'язані зі школою, їм подобаються або не подобаються.
2. Повторення й активізація JIO теми «У школі».
1) Впр. З (с. 7).
Учні ланцюжком читають речення, доповнюючи їх словами вправи 2 (с. 6), що найкраще відповідають змісту цих речень.
2) Впр. 4а (с. 7).
Учні знаходять «заховані» слова та називають їх.
3) Впр. 4Ь (с. 7).
Учні працюють у парах: усно складають діалоги, використовуючи лексичнии матеріал і мовленнєві зразки вправи. Потім дві-три пари відтворюють складені діалоги перд класом.
4) РЗ, впр. 1 (с. 2).
Учитель розподіляє клас на групи по четверо-п'ятеро учнів. Кожна група заповнює подану у вправі таблицю словами певної тематики, що починаються з літер C,G, Н. Потім представники кожної з них читають слова, які вони записали, іншим групам класу.
Writing 3. Розвиток умінь письма. Впр. 5 (с. 7).
За допомогою лексичного матеріалу вправ 2 (с. 6) і 4 (с. 7) учні письмово складають речення про своє шкільне життя. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити і перевіряє правильність виконання завдання.
Listening 4. Аудіювання.
Comprehension Учитель читає римування ♦Argument Chant». Учні слухають і виконують завдання на картках.
Т: Listen to the rhyme «Argument Chant».
ARGUMENT CHANT
— Is he a student?
— Yes, he is.
— Is he a good student?
— Yes, he is.
— No, he isn't.
— Yes, I am.
— Does he study every day?
— Yes, he does.
— No, he doesn't.
— Yes, I do. ,
— Does he write very well?
— Yes, he does.
— No, he doesn't.
— Yes, I do.
— Does he speak very well?
— Yes, he does.
— No, he doesn't.
— Yes, I do.
— Is he always late for class?
— No, he isn't.
— Yes, he is.
— No, I'm not.
— Is he usually on time?
— Yes, he is.
— No, he isn't.
— Yes, I am.
Бесіда в режимі T—P1-P2-P3.
Т: How many answers to each question are there? How many people are speaking? Do they agree with each other? Why is the rhyme called «Argument Chant»?
Т: Listen to the rhyme «Argument Chant» again and complete the sentences on your
handouts.
Учні заповнюють пропуски у тексті вірша, а потім хором повторюють вірш за вчителем. Піля цього в групах по четверо учнів інсценують суперечку, представлену у вірші.
Listen to the rhyme and complete the sentences student?
ARGUMENT CHANT
— Is he a
— Yes, he is.
— Is he a
— Yes, he is.
- Yes, I am.
very well?
Does he study, Yes, he does.
— No, he doesn't.
— Does he late for class?
— Yes, he does.
— Yes, I do.
Yes, he does.
No, he doesn't.
Yes, I do.
— Is he
— Yes, he is.
— No, he
— Yes, I am.
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
1) РЗ, впр. 2 (с. 2), письмово.
2) РЗ, впр. З (с. 2), письмово.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку. Гра «Chain Garnet.
Один із учнів складає речення про те, що саме йому подобається в школі. Інший учень складає повідомлення про те, що подобається в школі першому учневі, а також аналогічне речення про себе. Наступний учень складає повідомлення про другого учня і про себе тощо.
Р1: I like discoveries and experiments.
P2: Olena likes discoyeries and experiments. I like computers. P3: Tarae likes computers. I like school celebrations.