КОНСПЕКТ УРОКУ ПО БАСКЕТБОЛУ ДЛЯ УЧНІВ 5-го КЛАСУ
ЗАВДАННЯ:
МІСЦЕ ЗАНЯТЬ: спортивна зала.
ІНВЕНТАР: баскетбольні м’ячі, стійки, скакалки.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
а) торкнутися підлоги рукою б) зупинка=>поворот на 180°=>біг у протилежну сторону; в) зі стрибком угору; - ходьба з відновленням дихання. 5. Комплекс загальнорозвиваючих справ у русі. 6. Стрибки на правій, лівій нозі по черзі з просуванням вперед. 7. Прискорення з різних вихідних положень: - упор присівши; - упор присівши спиною до напрямку бігу; - упор присівши правим (лівим) боком до напрямку бігу. 8. Перешикування з колони по одному в колону по чотири. |
1’
20с 1’
3’
3’
1’
3’ |
Нагадати техніку безпеки під час занять баскетболом. 12 – 15 ударів за хвилину.
Дотримуючись відстані.
Поточно. |
|
1. Повторення техніки виконання передачі м’яча обома руками від грудей
2. Виконання передачі м’яча обома руками від грудей у двох шеренгах: гравець 1 передає м’яч гравцеві 2, гравець 2 – гравцеві 3 і т. д. Останній гравець починає передачі в зворотному напрямку. 3. Виконання ведення м’яча правою (лівою) рукою в русі 4. Виконання обведення стійок правою (лівою) рукою.
5. Вимірювання ЧСС за 10 с. 6. Виконання передачі м’яча в зустрічних колонах. Гравець 4 вибігає назустріч м’ячу, який передає гравець 1, ловить, передає гравцеві 2, який вибігає назустріч, а сам стає в кінець протилежної колони за гравцем 3. Гравець 1, після передачі м’яча гравцеві 4, біжить в кінець протилежної колони і стає за гравцем 6. Гравець 2 передає м’яч гравцеві 5 і біжить в кінець протилежної колони і т.д. 7. Навчання кидку м’яча однією рукою від плеча з місця.
|
2’
2’
2’
2’
20с
2’
3’
|
Використання мультимедійного проектору
Звернути увагу на помилки: - під час ведення ноги не зігнуті, тулуб випрямлений; - м’яч посилається в підлогу не пружинним поштовхом кисті, а ляпанням кисті по м ячу; - після поштовху рука не затримується внизу для зустрічі м яча, а швидко повертається вгору; - ведення м’яча перед собою, а не в стороні-попереду; - голова нахилена, погляд направлений на м’яч. 16 – 19 ударів за хвилину
Використання мультимедійного проектору |
|
Це поширений спосіб атаки кошика з середніх та далеких відстаней, а також при виконанні штрафного кидка. Він відзначається великою точністю та швидкістю підготовки.
8. В залежності від кількості щитів учні розподіляються на групи і розташовуються під кутом 45* з правої та лівої сторони щита на відстані 2 – 2,5м від нього. Кожний з гравців приймає правильне вихідне положення і виконує кидок однією рукою від плеча. Після кидка він ловить м’яч, який відскочив від щита і передає його наступному гравцю, а сам переходить в кінець своєї колони.
9.Виконання стрибків зі скакалкою 10. Рухлива гра «Боротьба за м’яч» На майданчику дві команди. М’яч вводиться в гру. Гравці команди, які оволоділи м’ячем, передають його один одному, намагаючись якомога більше часу утримувати м’яч. Гравці другої команди намагаються перехопити м’яч. Перехопивши м’яч, вони починають передавати його один одному.
|
7’
2x15 с
8’
|
Звернути увагу на помилки: - підкидання м’яча вгору за рахунок згинання та розгинання руки в ліктьовому суглобі, неповне розгинання рук у ліктьовому суглобі; - не повне згинання кисті в променевозап’ястному суглобі, а заміна його згинанням пальців; - наявність рухів у плечово-му суглобі в передньо – задньому напрямку; - м’яч не є продовженням кисті і викидається з руки не вгору, а вперед; - розмахування м’ячем після ловіння; - довге супроводження м’яча другою рукою
Звернути увагу на правильність виконання техніки передачі м’яча, ведення м’яча.
|
|
Виграє команда, яка тримала м’яч більше часу, ніж друга.
|
|
|
|
стрибки через скакалку за 4-6 підходів – 250-350 разів.
|
1,5’
1’
30с
1’
|
Звернути увагу на порушення правил під час гри 14 – 16 ударів за хвилину |