Урок з баскетболу 5 клас

Про матеріал
Конспект уроку з баскетболу для учнів 5 класу............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ  ПО БАСКЕТБОЛУ ДЛЯ УЧНІВ 5-го КЛАСУ

                                                                                                              

 

ЗАВДАННЯ:

  1. навчити кидку м’яча однією рукою від плеча з місця, закріпити ведення м’яча в русі, ведення м’яча з обведенням предметів;
  2. сприяти розвитку швидкості, спритності, відчуття м’яча;
  3. виховувати почуття колективізму, інтересу та свідомого ставлення до занять баскетболом  та фізичними вправами.

МІСЦЕ ЗАНЯТЬ: спортивна зала.

ІНВЕНТАР: баскетбольні м’ячі, стійки, скакалки.

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина,  12’

 

  1. Шикування в шеренгу. Ознайомлення з завданнями уроку.
  2. Вимірювання ЧСС за 10 с.
  3.                Стройові вправи на місці.
  4.                Різновиди ходьби та бігу:
  • ходьба з різним положенням стоп, рук;
  • пересування правим і лівим боком в захисній стійці гравця;
  •  повільний біг, біг спиною вперед, біг з виконанням вправ по сигналу:

а) торкнутися підлоги рукою

б) зупинка=>поворот на 180°=>біг у протилежну сторону;

в) зі стрибком угору;

- ходьба з відновленням дихання.

5. Комплекс загальнорозвиваючих справ у русі.

6. Стрибки на правій, лівій нозі по черзі з просуванням вперед.

7. Прискорення з різних вихідних положень:

- упор присівши;

- упор присівши спиною до напрямку бігу;

- упор присівши правим (лівим) боком до напрямку бігу.

8. Перешикування з колони по одному в колону по чотири.

 

1’

 

20с

1’

 

3’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3’

 

1’

 

 

3’

 

Нагадати техніку безпеки під час занять баскетболом.

12 – 15 ударів за хвилину.

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуючись відстані.

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточно.

Основна частина, 29’

1. Повторення техніки виконання передачі м’яча обома руками від грудей

 

 

 

2. Виконання передачі м’яча обома руками від грудей у двох шеренгах:

гравець 1 передає м’яч гравцеві 2, гравець 2 – гравцеві 3 і т. д. Останній гравець починає передачі в зворотному напрямку.

3. Виконання ведення м’яча правою (лівою) рукою в русі

4. Виконання обведення стійок правою (лівою) рукою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Вимірювання ЧСС за 10 с.

6. Виконання передачі м’яча в зустрічних колонах.

Гравець 4 вибігає назустріч м’ячу, який передає гравець 1, ловить, передає гравцеві 2, який вибігає назустріч, а сам стає в кінець протилежної колони за гравцем 3. Гравець 1, після передачі м’яча гравцеві 4, біжить в кінець протилежної колони і стає за гравцем 6. Гравець 2 передає м’яч гравцеві 5 і біжить в кінець протилежної колони і т.д.

7. Навчання кидку м’яча однією рукою від плеча з місця.                   

 

 

2’

 

 

 

2’

 

 

 

 

 

 

2’

 

2’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20с

 

2’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3’

 

 

Використання мультимедійного проектору

 

Звернути увагу на помилки:

- під час ведення ноги не зігнуті, тулуб випрямлений;

- м’яч посилається в підлогу не пружинним поштовхом кисті, а ляпанням кисті по м ячу;

- після поштовху рука не затримується внизу для зустрічі м яча, а швидко повертається вгору;

-  ведення м’яча перед собою, а не в стороні-попереду;

- голова нахилена, погляд направлений на м’яч.

16 – 19 ударів за хвилину

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання мультимедійного проектору

 

Це поширений спосіб атаки кошика з середніх та далеких відстаней, а також при виконанні штрафного кидка. Він відзначається великою точністю та швидкістю підготовки.

 

 

 

8. В залежності від кількості щитів учні розподіляються на групи і розташовуються під кутом 45* з правої та лівої сторони щита на відстані 2 – 2,5м від нього. Кожний з гравців приймає правильне вихідне положення і виконує кидок однією рукою від плеча. Після кидка він ловить м’яч, який відскочив від щита і передає його наступному гравцю, а сам переходить в кінець своєї колони.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Виконання стрибків зі скакалкою

10. Рухлива гра «Боротьба за м’яч» На майданчику дві команди. М’яч вводиться в гру. Гравці команди, які оволоділи м’ячем, передають його один одному, намагаючись якомога більше часу утримувати м’яч. Гравці другої команди намагаються перехопити м’яч. Перехопивши м’яч, вони починають передавати його один одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2x15 с

 

 

8’

 

 

 

 

Звернути увагу на помилки:

- підкидання м’яча вгору за рахунок згинання та розгинання руки в ліктьовому суглобі, неповне розгинання рук у ліктьовому суглобі;

- не повне згинання кисті в променевозап’ястному суглобі, а заміна його згинанням пальців;               - наявність рухів у плечово-му суглобі в передньо – задньому напрямку;

- м’яч не є продовженням кисті і викидається з руки не вгору, а вперед;

- розмахування м’ячем після ловіння;

 - довге супроводження м’яча другою рукою

 

 

 

Звернути увагу на правильність виконання техніки передачі м’яча, ведення м’яча.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виграє команда, яка тримала м’яч більше часу, ніж друга.

 

 

 

 

 

Заключна частина, 4’

 

  1. Ходьба повільним кроком, вправи на відновлення.
  2. Шикування в шеренгу. Підведення підсумків уроку.

 

  1. Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

  1. Домашнє завдання:

стрибки через скакалку за 4-6 підходів – 250-350 разів.

 

 

1,5’

 

1’

 

 

30с

 

 

1’

 

 

 

 

Звернути увагу на порушення правил під час гри

14 – 16 ударів за хвилину

 

 

 

doc
Додано
31 січня 2022
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку