Конспект уроку з футболу 6 клас

Про матеріал
Урок з фізичної культури модуль футбол 6 клас ..................................................................................................................................................................................................................................................................
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

ПІДГОТУВАВ:

ВЧИТЕЛЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕЧЕНЮГІВСЬКОГО НВК

ЛЕМЕШКО В’ЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Футбол

Урок з фізичної культури з елементами футболу, 6-й клас

Тема уроку:

Організовуючі та стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу: біг зі зміною напрямку руху в поєднанні з спеціальними біговими вправами. ЗРВ в русі. Техніка володіння м’ячем. Ведення та передача м’яча у парах. Передача м’яча внутрішньою стороною ступні у парах на місці та в русі. Виконання ударів по м’ячу  внутрішньою стороною ступні в задану половину воріт.

Мета уроку:

Удосконалити техніку володіння м’ячем. Вивчати та розучувати техніку виконання ведення, передачі м’яча внутрішньою стороною ступні, удари по м'ячу внутрішньою стороною ступні в задану половину воріт.

Виховні завдання:

Розвиток інтелекту й утвердження життєвого оптимізму, патріотичне та моральне загартування молоді, виховання волі, виховання любові до праці, розширення сфери естетичного впливу навколишнього середовища на особу.

Освітні завдання:

Зробити надбанням кожного базові науково-практичні знання, нагромаджені у сфері фізичної культури, забезпечити раціональне формування індивідуального фонду рухових  умінь і навичок, необхідних у житті, та довести їх до необхідного рівня досконалості, навчити кожного застосовувати набуті знання і навички у повсякденному житті з метою самовдосконалення.

Оздоровчі завдання:

Забезпечення оптимального розвитку властивих людині фізичних якостей і на їх основі вдосконалення фізичного розвитку, зміцнення і збереження здоров'я, удосконалення будови тіла і формування постави, забезпечення творчого довголіття як наслідок вирішення попередніх завдань.

Тип уроку:

Навчально-тренувальний

Дата проведення:

14.03.2014 рік

Спортивний інвентар, обладнання:

  1. Футбольні м’ячі – 8 шт.;         6. Проектор;
  2. Конуси – 4 шт.;                          7. Ноутбук, колонки.
  3. Фішки – 8 шт.;
  4. Свисток;
  5. Годинник.

 

Місце проведення:

 

Спортивна зала СЗШ № 62, Дарницький район

Оформлення спортивної зали:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частини

уроку

Зміст та структура уроку

Дозування (хв.)

Організаційно-методичне забезпечення

Підготовча  частина

(15 хв.)

 

 

 

1

Організований вхід учнів до спортивної зали.

Шикування в одну шеренгу.

30 с

Організований вхід учнів до спортивної зали під ритм гімну ПФЛ.

Шеренга.

2

Організовуючі вправи (привітання, завдання уроку)

Учитель: Доброго дня шановні учні. Мене звати Валерій Олександрович. Я працюю вчителем фізичної культури НВК № 30 «ЕкоНад», але сьогодні проведу з вами  урок з футболу, який ми присвятимо видатному футболісту всього світу, а саме Зінедіну Зідану.

30 с

Вітальне слово.

Повідомити основні завдання уроку.

3

Чи чули Ви про такого відомого футболіста як Зінедін Зідан!?

Дуже добре!

Отже, Зінедін Язід Зідан народився 23 червня 1978 року в Марселі, Франція – французький футболіст кабільського походження, гравший на позиції атакуючого півзахисника за такі футбольні клуби, як КАНН, БОРДО, ЮВЕНТУС, РЕАЛ МАДРИД і збірну Франції. Чемпіон світу 1998 року і Європи 2000 року. Закінчив кар’єру в 2006 році. З 1 червня 2009 року по травень 2011 року працював помічником президента мадридського РЕАЛА Флорентіно Переса. На даний час працює асистентом головного тренера РЕАЛА Карло Анчелотті.

Якщо ви хочете бути схожими на цього легендарного футболіста потрібно багато тренуватись.

Отож спробуємо відтворити справжнє тренування з футболу в умовах уроку фізичної культури!

 

 

 

 

1, 5 хв.

Мотивація.

4

Вимірювання ЧСС за 15 с.

30 с

Виміряти ЧСС з 15 с.

Норма від 90-110 уд/хв.

5

Візуальний контроль учнів.

30 с

Вимоги щодо медико-педагогічного контролю.

Норма – без видимих зовнішніх фізіологічних ознак, відхилень.

6

Правила техніки безпеки під час занять футболом в спортивному залі.

30 с

Нагадати учням про дотримання основних правил техніки безпеки

7

Стройові вправи на місці:  повороти праворуч, ліворуч, кругом!

30 с

Слідкувати за поставою.

Виконувати чітко за командою.

Слідкувати за правильністю виконання поворотів.

8

Ходьба стройовим кроком в колоні по одному під рахунок на місці і в русі.

30 с

Слідкувати за поставою.

Крокувати в ногу. В колоні по одному.

9

 

 

 

Ходьба:

  • На носочках, руки на поясі;
  • На п’ятках, руки за спиною;
  • З переходом з п’ятки на носок, руки за головою;
  • Високим кроком, руки на поясі.

1 хв

Витримувати достатню дистанцію (1 крок).

Слідкувати за правильною поставою, положенням рук, спини, ніг, голови.

В колоні по одному.

 

 

 

10

 

Біг зі зміною напрямку руху:

1 коло:

  • Біг «по діагоналі»;

2 коло:

  • Біг «вісімкою».

2 хв.

 

1 коло

 

1 коло

Дихання правильне, рівномірне.

Тримати дистанцію в колоні.

В колоні по одному.

11

Ходьба з відновленням дихання:

1 – руки вгору, вдих;

2 - 3 - на носочках;

4 - руки вниз, вдих.

 

30 с

Дихання правильне, рівномірне.

Тримати дистанцію.

12

Загальнорозвивальні вправи в русі:

  1. В.п. – руки на поясі. Нахили головою вперед, назад під рахунок;
  2. В.п. – руки за спиною. Колові оберти головою в ліву та праву сторону;
  3. В. п. – руки в сторони. 1-8 колові оберти в кистьових суглобах вперед, 1-8 – назад;
  4. В. п. – руки в сторони. 1-8 – колові оберти в ліктьових суглобах в середину, 1-8 – на зовні;
  5. В.п. – руки в сторони. Колові оберти руками вперед та назад під рахунок. На 1-8 вперед, на 1-8 назад;
  6. В. п. – руки внизу. 1-2-пружні прогини правою ногою, 3-4-пружні прогини лівою ногою;

2 хв.

5-6 разів

5-6 разів

2 рази

 

2 рази

 

2 рази

5-6 разів

Слідкувати за поставою, амплітудою рухів.

Руки прямі, спина рівна.

 

Вправи виконувати під рахунок вчителя.

13

Спеціальні бігові вправи (між фішками) з переходом на ходьбу:

1 коло:

  • «Змійкою» між фішками;

2 коло:

  • З високим підніманням стегна між фішками;

3 коло:

  • З високим підніманням гомілок назад через фішки;

4 коло:

  • Приставним кроком, два рази вправо, два вліво через фішки;

3 хв.

 

 

 

1 коло

 

 

1 коло

Дихання правильне, рівномірне.

Тримати дистанцію в колоні.

Оббігати кожну фішку.

В колоні по одному.

Після виконання бігових вправ – перехід на ходьбу з відновленням дихання (див. розділ 8).

14

Ходьба з відновленням дихання:

1 – руки вгору, вдих;

2 - 3 - на носочках;

4 - руки вниз, вдих.

30 с

Дихання правильне, рівномірне.

Тримати дистанцію.

15

Перешикування в дві колони (шеренги).

30 с

Ліворуч в дві колони

16

Вимірювання ЧСС за 15 с.

30 с

Виміряти ЧСС за 15 с.

Норма – 100-120 уд./хв.

Основна частина (25 хв.)

 

 

 

 

 

 

1

Ведення м’яча та передача у ноги партнеру (техніка володіння м’ячем):

  1. Вправа

        Перекочування стопою правої ноги  м’яча вперед, наздогнати – зупинка, перекочування у ноги партнеру, відхід спиною назад;

  1. Вправа

       Теж саме лівою ногою;

  1. Вправа

       Ведення на зустріч партнеру до середини спортивного залу, перекочування стопою правої ноги м’яча партнеру у ноги, відхід спиною назад;

  1. Вправа

       Теж саме лівою ногою.

5 хв.

 

2-3 рази

 

2-3 рази

 

 

2-3 рази

 

2-3 рази

 

 

 

 

 

      

Робота в парах

Перекочування м’яча стопою, зупинка підошвою, відхід назад спиною.

Зупинка м’яча на середині спортивного залу.

Фронтальний метод.

Контроль м’яча двома ногами.

М’яч не піднімати.

Слідкувати за правильним виносом ноги під час ведення та передачі м’яча.

1-4  вправа (схема)

 

 

 

 

 

 

2

Перекочування стопою та передача м’яча внутрішньою стороною стопи у парах на місці і в русі:

  1. Вправа

Перекочування  м’яча стопою правої ноги  у ноги партнеру після зупинки підошвою; 

  1. Вправа

Теж саме лівою ногою;

  1. Вправа

Поперемінно правою та лівою ногою.

  1. Вправа

Перекочування м’яча з наступанням та відходом;

  1. Вправа

Теж саме, але без зупинки м’яча;

  1. Вправа

Передача м’яча внутрішньою стороною ступні у ноги партнеру стоячи один навпроти одного на відстані 3 м.;

                                                       

                                                                3 м.

 

9,5 хв.

 

3-4 рази

 

 

3-4 рази

 

3-4 рази

 

2 рази

 

2 рази

 

9-10 разів

 

 

 

Слідкувати за правильним положенням виносу ноги, тулуба.

Пояснити значення «амортизації ніг».

Робота в парах (відстань до 3-х метрів).

Слідкувати за точністю передач.

Тримати дистанцію.

 

Без зупинки м’яча.

 

 

Партнер № 1 перекочує м’яч партнеру № 2, який зупиняє м’яч і відходе на 1-2 кроки назад, № 1 підбігає до м’яча і знову виконує перекочування, назад гравці змінюються (№1 зупиняє, № 2 виконує перекочування стопою).

Слідкувати за виносом ноги

М’яч не піднімати.

Зупинка м’яча підошвою

 

 

  1. Вправа

Передача м’яча внутрішньою стороною стопи з наступанням та відходом

 

 

  

   8.  Вправа

      Те ж саме, але без зупинки м’яча;

 

2 рази

 

 

 

 

2 рази

Партнер № 1 віддає передачу м’яча партнеру № 2, який зупиняє м’яч і відходе на 1-2 кроки назад, № 1 підбігає до м’яча і знову виконує передачу, назад гравці змінюються (№1 зупиняє, № 2 віддає передачу).

Партнер № 1 віддає передачу м’яча партнеру № 2, який не зупиняючи м’яч   відпасовує його назад партнеру №1.

3

Вимірювання ЧСС за 15 с.

30 с

Виміряти ЧСС за 15 с.

Норма – 100-120 уд./хв.

4

Виконання ударів по м’ячу ногою після відскоку від лавочки в задану половину воріт:

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Вправа

Ведення до фішки, перекочування м’яча в лавочку, зупинка, удар;

2 Вправа

Ведення до фішки, передача м’яча в лавочку внутрішньою стороною стопи,  удар по воротам.

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 рази

 

3-4 рази

 

Груповий  метод.

В колонах.

Учні виконують ведення м’яча по діагоналі в сторону, виконують перекочування м’яча в гімнастичну лавочку, після відскоку від лавочки набігають до м’яча, зупиняють його і другим дотиком виконують удар в задану половину воріт. Після чого зі своїм м’ячем повертаються до колони.

Задана половина воріт відмічена мотузкою (30 см від підлоги).

Наступному учневі можна розпочинати вправу коли попередній виконає удар по воротам.

Ведення м’яча правою та лівою ногою.

Заключна частина (5 хв.)

 

1

Релакс. Перегляд відео «ТОП 10 кращих фінтів Зінедіна Зідана за кар’єру».

2 хв.

В упорі сід на підлозі

2

Шикування в одну шеренгу на рахунок 1, 2, 3.

30 с

Перевірити швидкість шикування

3

Вимірювання ЧСС за 15 с.

30 с

Виміряти ЧСС з 15 с.

Норма від 90-110 уд/хв.

4

Візуальний контроль за учнями.

30 с

Вимоги щодо медико-педагогічного контролю.

Норма – без видимих зовнішніх фізіологічних ознак, відхилень.

4

 

Підбиття підсумків уроку.

Домашнє завдання.

1 хв.

 

Вказати на помилки.  Рекомендації учням.  Домашнє завдання.

5

Організований вихід із залу під гімн ліги ПФЛ.

30 с

В колоні по одному

Домашнє завдання:

Підготувати повідомлення про улюбленого футболіста.

 

Підпис:

 

Вчитель:

Лемешко В’ячеслав Вікторович

 

doc
Додано
31 січня 2022
Переглядів
352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку