14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Урок з читання 2 клас (за програмою О.Савченко: "Діагностична робота №2. Аудіювання. Д.Польова "Беретик на гілочці"

Про матеріал
Дана розробка допоможе формувати в учнів ключові компетентності, а саме: - вміння вчитися – самоорганізуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; вчитися контролювати свої дії; - загальнокультурну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлювати свою думку; Формувати в учнів предметні компетентності: - вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його (сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловів тощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість.
Перегляд файлу

ЧИТАННЯ

2 клас

За програмою О.Савченко

ТЕМА: Діагностична робота №2. Аудіювання.

              Дзвінка Польова «Беретик на гілочці»

МЕТА: Формувати в учнів ключові компетентності, а саме:

- вміння вчитися – самоорганізуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; вчитися контролювати свої дії;

- загальнокультурну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлювати свою думку;

Формувати в учнів предметні компетентності:

- вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його (сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловів тощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість.

ОБЛАДНАННЯ: індивідуальні картки з текстом діагностичної роботи; листи самоаналізу.

Тип уроку: урок контролю і корекції знань

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми послухаємо цікаве оповідання і ви будете виконувати завдання, щоб перевірити, як ви його зрозуміли.

ІІІ. Діагностичне аудіювання

Беретик на гілочці

Білий Беретик любила Чемна Дівчинка. Ранньої весни і восени він зігрівав і прикрашав її голівку та вважав себе найважливішим предметом убрання.

 Одного осіннього ранку, коли Дівчинка йшла до школи, насунулися важкі хмари й здійнявся страшний вітер. Лютий вітрище зірвав з голівки Дівчинки Беретика й жбурляючи його, поніс аж на інший кінець міста. Там вітер почепив бідаку на гілочку липи.

 Беретик був брудний і відчував якусь дірочку в боку. Він сумував за Чемною Дівчинкою…

 Уранці пішов сніг і прикрив брудні боки Беретика білими мережаними серветочками. Та за якийсь час вікно, що виблискувало на сонці й сонячними зайчиками засліплювало бідолашного мандрівника, прочинилося й тепла рука торкнулася беретика.

  • Який гарний і з дірочкою! – пролунав дитячий голос.
  • Нічого! Ми дамо йому нове життя! – м’яко відповів голос Бабусі.

Випраний і висушений Беретик того ж вечора перетворився у вправних Бабусиних руках на Білого Ведмедика. Удень він грався з Маленькою Дівчинкою, а вночі, лежачи на подушці, охороняв її сон. (152 слова)     За Дзвінкою Польовою

Діагностична робота №2

Аудіювання

Дзвінка Польова «Беретик на гілочці»

 

___________________                            __________________________________

 

1. Познач, що було важливим для Беретика.

   А)  бути найпривабливішим предметом убрання

   Б)   бути корисним своїм господарям

   В)  бути завжди Білим Беретиком

 

2. Закресли зайве в змалюванні погіршення погоди.

Насунулися важкі хмари, здійнявся страшний вітер

І полив холодний дощ.

 

3. Запиши, у яку пору року вітер зірвав Білого Беретика з голівки Чемної Дівчинки.______________________________

 

4. Пронумеруй порядок подій в оповіданні Д.Польової «Беретик на гілочці»

Удень Беретик грався з Маленькою Дівчинкою.

Беретик перетворився на Білого Ведмедика..

Одного осіннього ранку вітер зірвав з голівки Чемної Дівчинки Беретика

Білий Беретик любила Чемна Дівчинка

 

5. Намалюй, як змінився вигляд Беретика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.  Домалюй смайлики так, як змінювався настрій Беретика впродовж усього твору. Скористайся довідкою.

 

                         Картинки по запросу смайлики без рта с глазами        Картинки по запросу смайлики без рта с глазами       Картинки по запросу смайлики без рта с глазами     Картинки по запросу смайлики без рта с глазами

 

                                     Картинки по запросу смайлики без рта с глазами https://s.poembook.ru/theme/9d/85/cd/7e54f2b2dd7169f9637275a8131784154c34cf3e.jpeghttps://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1793884/cb6abfb0-24fb-4b39-9789-a68b81dea407/s1200https://i.pinimg.com/236x/03/f7/b8/03f7b8cef302d51e0e65db4c5b31ebeb.jpg

      

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель

 

 

V V  має значні  успіхи

V    демонструє помітний прогрес

?    досягає результату з допомогою вчителя

!   потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Підведення підсумків уроку. Рефлексія

Чи вдалось впоратись з усіма завданнями?

Які завдання були найскладнішими? Які найпростішими?

 

docx
Додано
1 квітня
Переглядів
1217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку