План—конспект
уроку з фізичної культури з елементами футболу
для учнів 6 класу.
Новомиколаївського ліцею№1,Верхньдніпровської міської ради.
Тема уроку: «Модуль футбол»
Мета уроку: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобами гри у футбол.
Завдання уроку:
1.Повторити різновиди ведення, передач та зупинки м’яча.
2. Продовжити вдосконалення техніки удару по м’ячу внутрішньою стороною ступні в ускладнених умовах та із ррізних вихідних положень.
3. Відпрацювати прийоми ведення м’яча.
4. Сприяти розвитку швидкості, сили,спритності, координації та точності рухів учнів.
5. Сприяння вихованню дисциплінованості, почуття єдності.
Тип уроку: навчально-тренувальний
Методи проведення : фронтальний, потоковий, груповий, ігровий.
Тривалість—40хв.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: м'ячі футбольні, футбольні жилетки, свисток, фішки, гімнастичні палиці, гімнастичні лави,скакалки.
Дата проведення :
Хід уроку.
З м і с т у р о к у.
|
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина -10 хв |
|||
1. Шикування повідомлення завдань уроку Вимірювання ЧСС Вітаємо вас на нашому незвичайному уроці. З яким настроєм, бажанням чи без нього, ви прийшли сьогодні до школи?.. Я знаю простий засіб, відомий з давніх-давен не тільки для покращення настрою, а й для зміцнення імунітету, продовження тривалості життя, цей засіб не вимагає матеріальних витрат, доступний усім і ми можемо використовувати його за власним бажанням в будь-який момент. Назвіть і продемонструйте цей засіб. (Сміх, посмішка.) Щоб ви запропонували, щоб ваша посмішка стала більш щирою, природньою? Я пропоную простий і забутий спосіб, яким ви можете користуватися завжди, це – комплімент. Пропонує обмінятися компліментами з товаришем. Посміхайтеся частіше і будьте здорові та щасливі. |
1 хв |
Пояснити розказати пульс у нормі 70-80 уд/ хв. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття |
|
2. Стройові вправи на місці а) повороти праворуч, ліворуч, кругом. б) перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки. |
2 хв |
Фронтальний метод. Чітко виконувати команди. |
|
3.Розминка 1.Ходьба, різновиди ходьби. 2. Біг, різновиди бігу. 3. Пересування, різновиди пересувань |
2 хв |
Поточний метод організації діяльності учнів . Виконувати за командою |
|
4.Вправи на відновлення дихання |
1 хв |
Дихальні вправи |
|
5.Комплекс ЗРВ зі скакалками 1. В.п.о.с.,скакалка складена удвоє, тримаючи за головою у зігнутих руках. 1- поворот тулуба ліворуч, скакалку угору натягнути 2.вихідне положення 3- поворот тулуба праворуч, скакалку угорі натягнути. 4- в.п. 2.В.п.-о.с., скакалка складена учетверо за головою. 1-3- пружні нахили вперед, розтягуючи скакалку і натискуючи нею на шию. 4- випрямитися, прогнутися, піднімаючись на носки 3.В.п. –ноги нарізно.,скакалка складена у двоє і находиться на шиї, руки зігнуті. 1- нахилитися ліворуч , опускаючи ліву рук і згинаючи праву за головою. 2.В.п.. Те ж саме, але у іншу сторону. 4. В.п. о.с., скакалка позаду під п’яткою лівої ноги , натягнута. 1- піднімаючи ногу зі скакалкою назад, нахилитися вперед; 2-3-рів-новага на правій. 4- в.п 5. В.п.- широка стійка на скакалці, кінці її у руках. 1-3- глибокі пружні присідання, натягуючи скакалку, руки прямі , уперед. 4-в.п.
6. В.п.о.с., стоячи на скакалці, кінці її у руках. 1- випад лівіою вперед, руки в сторони, натягуючи скакалку. 2-3- пружні згинання лівої ноги.4-в.п. Те ж саме, але іншою ногою.
7. В.п. о.с., скакалка опущена у прямих руках. 1-4 – стрибки через скакалку на обох ногах вперед. 5-8-кроки на місці, високо піднімаючи коліна.
8) В.п. –у присядці, скакалка складена удвоє у лівій руці. 1-4- стрибки, обертаючи скакалку лівою рукою вперед і збоку.
9) В.п. –о.с., скакалка зліва у обох руках. 1-4- стрибки на місці, обертаючи скакалку уперед. 5-8- руки у сторони, стрибки з просуванням на обох ногах, обертаючи скакалку вперед. |
5 хв
6-8разів
6-7разів
6-9разів
9-10 разів
5-9 разів
5-9 разів
10 стрибків
10 стрибків
10 стрибків
|
|
|
Основна частина -33 хв |
|||
1. Відпрацювання техніки ведення мяча Вправи для відпрацювання - по прямій; - змійкою: - ведення вісімкою |
5 хв |
1
Клас шикується в дві колони.
|
|
2. Відпрацьовування техніки зупинки м’яча що котиться підошвою та внутрішньою стороною стопи Вправи для тренування: -удар і зупмнка з 5-кроків ударити мяч у стінку і зупинка; - передача м’яча внутрішньою стороною стопи просуваючись уперед і передаючи м’яч один одному. - «Передача в центр» гравці утворюють коло у якому знаходиться гравець, який по черзі передає м’яч.
3.Удари по м'ячу ногою на точність
4. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи: Тренувальні вправи: Три групи гравців розташовуються трикутником на відстані 7-8 м одна від одної. Перший гравець однієї з груп тримає м'яч. Він робить передачу гравцю з групи, яка стоїть поруч, і стає в кінець колони. Гравець, який отримує м'яч, робить два-три кроки назустріч йому і зупиняє м'яч внутрішньою стороною ступні. |
5 хв
5 хв
5 хв |
2.Групоіий метод Зупинка м'яча внутрішньою стороною стопи .
3.У парах із одним м’ячем , відстань -10-15м. лінія розбігу, м'яч і партнер знаходяться приблизно на одній лінії. Зупинка м'яча різними способами.
4. М'яч рухається за годинниковою стрілкою. |
|
Провести естафету - слалом За сигналом, гравець, який перебуває попереду, починає ведення м’яча поміж фішок і залишає м’яч в центрі кола, довжина дистанції 10 м . відстань між стійками – 1м. |
5 хв |
Клас поділити на 4 команди. Стартюють з кутів площадки, хто з гравців першим за сигналом вчителя доведе м’яч до центра площадки, отримує очко.
|
|
Гра на одні ворота. Гравці розміщуються в дві колони по різні боки воріт. За сигналом перша обігають стійки отримують передачу від втителя і на випередження намагаються забити мчч у ворота. |
5 хв |
Тренувальний метод |
|
Гра «Зміна місць з гімнастичними палками» Гравці стають в коло на відстані 1 м. Кожний гравець притримує рукою поставлену вертикально на підлогу, за визначеною лінією, гімнастичну палку, закривши її зверху долонею. По сигналу гравці повинні помінятися місцями. При цьому гравець повинен підхопити палку свого напарника так, щоб вона не впала (свою палку кожний залишає на місці). Якщо в когось з гравців палка впала, той вибуває з гри.
Вправи на гімнастичній лаві
1. В. п. - сидячи на лаві впоперек, триматися руками ззаду. Почергове згинання та розгинання ніг. 2. В. п. - те саме. Одночасне згинання та розгинання ніг. 3. В. п. - те саме. «Велосипед». 4. В. п. - те саме. Підняти прямі ноги, розвести в сторони, з'єднати та опустити у в. п. 5. В. п. - сидячи упоперек лави, тримаючись за передній край. Нахили тулуба назад, не відриваючи ніг. 6. В. п. - те саме. Нахили тулуба назад з різними рухами рук. 7. В. п. - сидячи, ноги на лаві, руками триматися ззаду за лаву. Зігнути ноги у колінах, торкнутися грудей, розігнути. Повернутися у в. п.
|
5хв
10 разів
10 разів
10 разів
10 разів
10 разів
10 разів
10 разів
|
Звернути увагу: щоб гравці ставили палку за лінією, а самі не перетинали її.
Звернути увагу на правельність виконання вправ.
|
|
Заключна частина -2 хв |
|||
1. Шикування, біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи Вимірювання ЧСС. І на завершення уроку станьте всі в коло і разом говоримо і показуємо: «Рух – це сила ( взялися за руки і підняли догори), рух – це клас (показуємо на клас), рух - об’єднує всіх нас (всі обійнялись) (соціальний розвиток) 2. Підсумок уроку. 3. Завдання на наступний урок. 4. Завдання додому 5 . Прощання, вихід з спортивного майданчику |
30 сек
15с 15с 15с 45 с |
Виконувати за командами Темп повільний Пульс складає 90 уд\\хв
Визначити кращих Розповісти . Пояснити , показати Повільно парами |
|