Конспект уроку
з фізичної культури
для учнів 6 – х класів СЗШ № 31
Вчитель ФК СЗШ № 31
Проненко Є.В.
м. Кам’янське
КОНСПЕКТ УРОКУ № (І семестр)
з предмету: Фізична культура
для учнів 6-х класів
Модуль: Спортивні ігри (футбол)
Завдання:
Освітні:
2. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ.
3. Закріпити виконання ЗРВ в русі для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.
4. Ознайомити з технікою володіння м’ячем у футболі.
Оздоровчі: 1. Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, координації, швидкості при виконанні вправ ЗФП, естафет.
Виховні: 1.Формувати навики дружної і злагодженої роботи при проведенні ігор та естафет.
2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному об’ємі навантаження на уроці.
3. Виховувати прагнення до поставленої мети при виконанні різноманітних вправ у футболі.
Обладнання, інвентар: ф\м, фішки, конуси, ф\б, парашют, свисток.
Місце проведення: спорт.зал СЗШ № 31
Дата проведення: 20.12.2019р.
СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ
№ |
Елементи уроку, учбові питання, форми і методи навчання |
Дозування |
Добавлення, зміни, зауваження. |
|
І. Підготовча частина уроку |
15хв |
|
І. |
Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів, інструктаж з ТБ. Повідомлення мети і завдань уроку. Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
2хв |
Шикування в шеренгу. Рапорт чергового.
Норма ЧСС – 60-80 уд/хв |
ІІ. |
Теоретичні відомості з теми: «Футбол. Класифікація видів футболу». |
3хв |
Фронтальна співбесіда. Вчитель надає основні моменти теми: що таке футбол; класифікація ви-дів футболу. Вчитель залучає учнів до співбесі-ди. Вчитель використо-вує сучасні технології при наданні теоретичних відомостей. |
ІІІ. |
Стройові вправи:
|
3хв 1 хв. 3-4р. 1 хв. 2-3р. 2-3р. 1 хв. 8-10м. 8-10м. 8-10м. |
Практичне виконання СВ Вчитель виправляє помилки при виконанні СВ. Слідкує за чітким виконанням команд.
Дистанція 2 кроки. Слідкувати за поставою. |
ІV. |
Вправи в русі з парашютом: Ходьба та її різновиди: І. 1,2,3,4 – ходьба парашют догори 5,6,7,8 – ходьба, парашют донизу
ІІ. В.П. – обличчям до центру, парашют донизу
9-16 теж в іншу сторону ІІІ. В.П. – обличчям до центру, парашют донизу
ІV. В.П. – обличчям до центру, парашют донизу
2,3,4, три кроки вперед в упор присівши
6,7,8 три кроки назад, парашют донизу
V. В.П. – лівим боком до центру, парашют донизу - біг з високим підніманням стегна; - біг з закиданням гомілок назад;
VІ. В.П. – лівим боком до центру, парашют донизу - схрисний біг правим боком, парашют вперед - схрисний біг лівим боком, парашют вперед
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
7 хв 3-4р.
7-8р.
7-8р.
5-6р.
3-4р.
10-12м. 10-12м.
3-4р.
10-12м. 10-12м.
|
Учні ЗРВ виконують з парашютом. Вправу виконують з узгодженням з диханням. Дивитись догори.
Парашют тримають дво-ма руками. Слідкувати за поставою. Дивитись впе-ред.
Середній темп. Вправу виконують з узгодженням з диханням.
Слідкувати за чітким виконанням вправи.
Колона. Середній темп. Виконувати в обидві сторони.
Середній темп. Виконувати в обидві сторони. Спину тримати прямо.
Учні, у яких збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення. |
V. |
Гра «Грибок» |
4-5р. |
Усі учні стоять навколо парашута. По сигналу викладача учні піднімають парашут вгору, й швидко ховаються у центр кола в в.п. присід під парашют. Після того як парашют накриває учнів зверху, вони сидять 4 рахунку, після чого повертаються на в.п. |
VІ. |
Гра «Знайди свій колір» |
4-5р. |
Усі учні поділяються по кольору. Учні виконують біг по колу, навколо пара-шюта. По сигналу вчителя учні бігом займають поло-ження колони, або шерен- ги проти свого кольору на парашюті. |
VІІ. |
Гра «Пушка»
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
10-12р. |
Учні стають навколо пара-шюта, тримаючи його за край. У середині знаходить-ся м’яч. Учні повинні мак-симально високо підкину- ти м’яч, після чого його необхідно спіймати.
Учні, у яких збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення. |
|
Перешикування з колони по 1 в колону по 2 |
|
Поворотом в русі, дистан-ція 3-5м. |
|
ІІ. Основна частина уроку |
25хв |
|
І.
ІІ. 1.
2. |
Техніка володіння м’ячем
Ведення м’яча:
Удари по м’ячу Передача м’яча внутрішньою частиною стопи:
Удар по м’ячу серединою підйому:
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
20 хв
2 хв 2х15-20м
5 хв
7-8 р.
10-12р.
10-12р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
5 хв. 8-10р. 8-10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р. |
Колона по 2,3 дистанція – 4м. Дивитись уперед. М’яча торкається зовніш- ня частина стопи.
Учні розташовані в дві шеренги, інтервал-2-3м Носок ноги, якою учень завдає удару, розвернутий назовні під прямим кутом.
2 шеренги обличчям один до одного на відстані 10-12м.
Колона по 2, рухатися вперед по ходу.
Зустрічна естафета.
2,3 колони по 3-4 учня. Дистанція 4м. слідкувати за вірною технікою виконання ведення м’яча.
Починати рухатися в момент відскоку м’яча від землі.
Дистанція між гравцями 5-7м.
М’яч кидає партнер.
М’яч штовхає перед собою в напрямку удару.
Зустрічна естафета.
Слідкувати за технікою виконання ударів.
Учні, у яких збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення. |
ІІІ. |
Естафета з елементами футболу
Естафета з елементами футболу
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
4 хв
4 хв. |
Поділити клас на команди
Умовні позначки: ….. –
Поділити клас на команди
Умовні позначки: ….. –
Учні, у яких збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення. |
ІV. |
Розвиток фізичних якостей: швидкість: човниковий біг 4х9м. |
5 хв 2 р. |
Розвиток фізичних якостей груповий спосіб. Період відпочинку 30-40сек |
|
ІІІ. Заключна частина уроку |
5хв |
|
І.
ІІ. |
Вправи на відновлення: повільний біг. В.п. – ос. 1 – 2 стійка на носках, руки вгору. 3 – 4 в.п. |
2хв 40-50м.
6-8р |
Колона. Фронтальний спосіб. Повільний темп. Відновити дихання Вдих Видих |
ІІІ. |
Підведення підсумків уроку:
Аргументація виставлених оцінок. |
2хв. |
Шеренга. Відзначити: позитивні та негативні сторони уроку; Вказати:на основні помил ки при виконанні СВ, ЗРВ, слабка фізична підготовка. Об’явити оцінки. |
ІV. |
Домашнє завдання: РГГ, Згинання та розгинання рук в упорі лежачі: хлопці: дівчата: В.п. – лежачі на спині, руки за голову Піднімання та опускання тулуба. хлопці: дівчата:
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
Організований вихід з спортивного залу. |
1хв
3х12р. 3х10р.
3х15р. 3х12р. |
Коментар до виконання домашнього завдання. Період відпочинку 1 хв.
Норма ЧСС до 100 уд/хв. Учні, які збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення. |
Вчитель : Є.В. Проненко