Урок з елементами футболу для учнів 6 класу

Про матеріал
Конспект інноваційного уроку з фізичної культури з елементами футболу для учнів 6 – х класів
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 6 – х класів СЗШ № 31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                  Вчитель ФК СЗШ № 31            

                                                                 Проненко Є.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Камянське

КОНСПЕКТ УРОКУ №         (І семестр)

з предмету: Фізична культура

для учнів 6-х класів

Модуль: Спортивні ігри (футбол)

Завдання:

Освітні:

  1. Ознайомитись з теоретичними відомостями.

2. Формувати навички та вміння при виконанні стройових вправ.

3. Закріпити виконання  ЗРВ в русі для м’язів рук, ніг, тулубу, всього тіла з різних в.п.

4. Ознайомити з  технікою володіння м’ячем у футболі.

Оздоровчі:                                                                                                                                                                        1. Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, координації, швидкості при виконанні вправ ЗФП, естафет.

  1. Сприяти формуванню правильної  при виконанні стройових вправ.

Виховні:                                                                                                                                                       1.Формувати навики дружної і злагодженої роботи при проведенні ігор та естафет.

2. Виховувати працьовитість і прагнення виконувати в повному обємі навантаження на уроці.

3. Виховувати прагнення до поставленої мети при виконанні різноманітних вправ у футболі.

 

Обладнання, інвентар: ф\м, фішки, конуси, ф\б, парашют, свисток.

Місце проведення: спорт.зал СЗШ № 31

Дата проведення: 20.12.2019р.

 

СТРУКТУРА І ЗМІСТ УРОКУ

Елементи уроку, учбові питання, форми і методи навчання

Дозування

Добавлення, зміни, зауваження.

 

І. Підготовча частина уроку

15хв

 

І.

Організаційний момент: рапорт, вимоги до учнів, інструктаж з ТБ. Повідомлення мети і завдань уроку.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

2хв

Шикування в шеренгу. Рапорт чергового.

 

Норма ЧСС – 60-80 уд/хв

ІІ.

Теоретичні відомості з теми: «Футбол. Класифікація видів футболу».

3хв

Фронтальна співбесіда. Вчитель надає основні моменти теми: що таке футбол; класифікація ви-дів футболу. Вчитель залучає учнів до співбесі-ди. Вчитель використо-вує сучасні технології при наданні теоретичних відомостей.

ІІІ.

Стройові вправи:

  • Стройові прийоми:
  • повороти на місці;
  • Перешикування:
  • З однієї шеренги в дві;
  • З однієї шеренги в три.
  • пересування:
  • в обхід;
  • по колу;
  • по колу навколо парашюта

3хв

1 хв.

3-4р.

 1 хв.

2-3р.

2-3р.

1 хв.

8-10м.

8-10м.

8-10м.

Практичне виконання СВ

Вчитель виправляє помилки при виконанні СВ. Слідкує за чітким виконанням команд.

 

Дистанція 2 кроки. Слідкувати за поставою.

ІV.

Вправи в русі з парашютом:

Ходьба та її різновиди:

І. 1,2,3,4 – ходьба парашют догори

   5,6,7,8 – ходьба, парашют донизу

 

 

ІІ. В.П. – обличчям до центру, парашют донизу

  1. крок вправо, парашют вперед
  2. приставляючи ліву, парашют донизу
  3. крок вправо, парашют вперед
  4. приставляючи ліву, парашют донизу
  5. крок вправо, парашют вгору
  6. приставляючи ліву, парашют донизу
  7. крок вправо, парашют вгору
  8. приставляючи ліву, парашют донизу

9-16 теж в іншу сторону

ІІІ. В.П. – обличчям до центру, парашют донизу

  1. парашют вгору
  2. присід, парашют донизу
  3. о.с. парашют вгору
  4. в.п.

 

ІV. В.П. – обличчям до центру, парашют донизу

  1. парашют вгору

2,3,4, три кроки вперед в упор присівши

  1. о.с. парашют вгору

6,7,8 три кроки назад, парашют донизу

 

V. В.П. – лівим боком до центру, парашют донизу

- біг з високим підніманням стегна;

- біг з закиданням гомілок назад;

 

VІ. В.П. – лівим боком до центру, парашют донизу

- схрисний біг правим боком, парашют вперед

- схрисний біг лівим боком, парашют вперед

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

7 хв

3-4р.

 

 

 

 

7-8р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-8р.

 

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

 

3-4р.

 

10-12м.

10-12м.

 

3-4р.

 

10-12м.

10-12м.

 

Учні ЗРВ виконують з парашютом.

Вправу виконують з узгодженням з диханням. Дивитись догори.

 

Парашют тримають дво-ма руками. Слідкувати за поставою. Дивитись впе-ред.

 

 

 

 

 

 

 

Середній темп.

Вправу виконують з узгодженням з диханням.

 

 

 

Слідкувати за чітким виконанням вправи. 

 

 

 

 

Колона. Середній темп. Виконувати в обидві сторони.

 

 

Середній темп. Виконувати в обидві сторони. Спину тримати прямо.

 

 Учні, у яких збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення.

V.

Гра «Грибок»

4-5р.

Усі учні стоять навколо парашута. По сигналу викладача учні піднімають

парашут вгору, й швидко ховаються у центр кола в в.п. присід під парашют. Після того як парашют накриває учнів зверху, вони сидять 4 рахунку, після чого повертаються на в.п.  

VІ.

Гра «Знайди свій колір»

4-5р.

Усі учні поділяються по кольору. Учні виконують біг по колу, навколо пара-шюта. По сигналу вчителя учні бігом займають поло-ження колони, або шерен-

ги проти свого кольору на парашюті.

VІІ.

Гра «Пушка»

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

10-12р.

Учні стають навколо пара-шюта, тримаючи його за край. У середині знаходить-ся м’яч. Учні повинні мак-симально високо підкину-

ти м’яч, після чого його необхідно спіймати.

 

Учні, у яких збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення.  

 

Перешикування з колони по 1 в колону по 2 

 

Поворотом в русі, дистан-ція 3-5м.

 

ІІ. Основна частина уроку

25хв

 

 

 

І.

 

 

 

 

ІІ.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Техніка володіння м’ячем

 

Ведення м’яча:

  • ведення м’яча зовнішньою частиною підйому;

 

 

 

Удари по м’ячу

Передача  м’яча внутрішньою частиною стопи:

  • імітація передачі внутрішньою частиною стопи;
  • передача  внутрішньою частиною стопи по нерухомому м’ячу;

 

  • передача  м’яча внутрішньою частиною стопи з одного кроку;

 

 

  • передача м’яча внутрішньою частиною стопи що котиться вперед;

 

  • передача м’яча внутрішньою частиною стопи гравцеві назустріч;

 

  • ведення м’яча зовнішньою частиною підйому з подальшій передачею в ціль;

 

 

 

Удар  по м’ячу серединою підйому:

  • імітація удару без м’яча;
  • удар по м’ячу, випущеному з рук після відскоку;

 

  • удар по м’ячу, кинутому партнером з достатньою траєкторією;

 

  • удар по м’ячу з льоту;

 

  • удар по м’ячу, що котиться вперед

 

 

  • удар по м’ячу, що котиться назустріч;

 

  • удар по м’ячу, що котиться назустріч з послідовним ударом по воротах, або в стінку.

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 хв

 

2 хв

2х15-20м

 

 

 

5 хв

 

 

7-8 р.

 

10-12р.

 

 

10-12р.

 

 

 

8-10р.

 

 

8-10р.

 

 

8-10р.

 

 

 

 

5 хв.

8-10р.

8-10р.

 

 

8-10р.

 

 

8-10р.

 

8-10р.

 

 

8-10р.

 

8-10р.

 

 

Колона по 2,3 дистанція – 4м. Дивитись уперед. М’яча торкається зовніш-

ня частина стопи.

 

 

Учні розташовані в дві шеренги, інтервал-2-3м

Носок ноги, якою учень

завдає удару, розвернутий назовні під прямим кутом.

 

 

2 шеренги обличчям один до одного на відстані 10-12м.

 

Колона по 2, рухатися вперед по ходу.

 

Зустрічна естафета.

 

 

2,3 колони по 3-4 учня. Дистанція 4м. слідкувати за вірною технікою виконання ведення м’яча.

 

                               Починати рухатися в момент відскоку м’яча від землі.

 

Дистанція між гравцями

5-7м.

 

 М’яч кидає партнер.

 

М’яч штовхає перед собою в напрямку удару.

 

Зустрічна естафета.

 

Слідкувати за технікою виконання ударів.

 

Учні, у яких збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення.  

ІІІ.

Естафета з елементами футболу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафета з елементами футболу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

Поділити клас на команди

 

 

 

 

 

Умовні позначки:

….. –

 

 

 

Поділити клас на команди

 

 

 

 

Умовні позначки:

….. –

 

 

 

 

Учні, у яких збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення.  

ІV.

Розвиток фізичних якостей:

швидкість:

човниковий біг 4х9м.

5 хв

2 р.

Розвиток фізичних якостей

груповий спосіб.

Період відпочинку

30-40сек

 

ІІІ. Заключна частина уроку

5хв

 

І.

 

ІІ.

Вправи на відновлення:

повільний біг.

В.п. – ос.

1 – 2 стійка на носках, руки вгору.

3 – 4  в.п.

2хв

40-50м.

 

6-8р

Колона. Фронтальний спосіб. Повільний темп.

Відновити дихання

Вдих

Видих

ІІІ.

Підведення підсумків уроку:

 

 

 

 

 

Аргументація виставлених оцінок.

2хв.

Шеренга.

Відзначити: позитивні та негативні сторони уроку;

Вказати:на основні помил

ки при виконанні СВ, ЗРВ,

слабка фізична підготовка.

Об’явити оцінки.

ІV.

Домашнє завдання: РГГ,

Згинання та розгинання рук в упорі лежачі: 

                                                                   хлопці:

                                                                   дівчата:

В.п. – лежачі на спині, руки за голову

Піднімання та опускання тулуба.

                                                                   хлопці:

                                                                   дівчата:

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

 

 

Організований вихід з спортивного залу.

1хв

 

3х12р. 3х10р.

 

 

3х15р.

3х12р.

Коментар до виконання домашнього завдання.

Період відпочинку 1 хв.

 

 

 

 

 

 

Норма ЧСС до 100 уд/хв. Учні, які збільшений пульс необхідно надати вправи на відновлення.  

 

Вчитель :                                               Є.В. Проненко

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку