Тема: «Як тварини готуються до зими. Професія ветеринар.Робота з пластиліном. Виготовлення зайчика»
Мета: закріпити та поглибити знання учнів про підготовку тварин до зими;познайомити із професією ветеринар;формувати ключові компетентності: комунікативну,інформаційну,навчально-пізнавальну;навчити учнів виготовляти зайчика із пластиліну, планувати свою діяльність,розвивати творчу уяву, увагу, вміння спілкуватися,виховувати бережливе ставлення до природи.
Тип уроку: інтегрований
Методико-дидактичне забезпечення уроку: малюнки з тваринами,
комп’ ютерна підтримка «Як тварини готуються до зими», картки для парної роботи, м яка іграшка заєць, пластилін,види професій, конструктор Лего, мікрофон.
Хід уроку
I.Організація класу. Емоційне налаштування на урок. (2 хв.)
-Добрий день, веселі!
Добрий день, успішні!
Добрий день, здорові!
Добрий день,щасливі!
-Посміхніться один одному!
II. Фенологічні спостереження (3 хв.)
-Які відбулися зміни в природі?
-Настала пізня осінь.
-Небо вкрите хмарами, часто йдуть дощі.
-Перелітні птахи відлетіли в теплі краї.
-Деякі тварини залягли в сплячку, а інші ведуть активний спосіб життя.
III.Повідомлення теми і завдань уроку ( 3 хв)
-Наш добрий знайомий заєць Коська приготував для вас цілу торбинку завдань. Лісові звірі пропонують вам відгадати загадки. Спробуємо?
Буркотливий, вайлуватий,
Ходить лісом дід кошлатий.
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Руду шубку вона має.
По гілках спритно стрибає.
Хоч сама мала на зріст.
Та великий має хвіст.
Він ікластий та сердитий,
Дуже любить землю рити.
Жолуді весь час шукає
Й малюків смугастих має.
Довгі вуха, куций хвіст,
Невеличкий сам на зріст.
На городі побував-
Нам капусту попсував.
IV.Актуалізація знань. Мотивація навчальної діяльності. (7 хв)
Перегляд відео «Як тварини готуються до зими»
-Діти, ви переглянули відео і в зайця Коськи є наступна робота для вас.
Давайте попрацюємо в парі із сусідами. Прочитайте уважно текст на листочках і здогадайтесь про яку тваринку йде мова і як вона готується до зимівлі. Замість крапочок в тексті наклейте малюнок тварини.
…………..міняє шубку руду на сіру.
V.Фізкультхвилинка «Осінні човники» (1 хв)
VI.Бесіда на тему «Де народився – там і згодився. Кар’єра на Батьківщині». (3 хв)
-Хочу запитати , як називається професія людини яка допомагає тваринам в лісі вижити взимку? Так, це справді лісник.
А якщо у вас вдома захворіє домашній улюбленець, до кого звертатися в місті? Ветеринар. Що ви знаєте про цю професію?
«Ветеринар тварин лікує,
За ними, мов татусь, слідкує»
-Робота завжди повинна приносити радість та задоволення, і не лише тобі,а й усім, хто тебе оточує в житті..
VII.Творча майстерня (15 хв)
Молодці! Ви –чарівники!
VIII.Закріплення та узагальнення знань, умінь і навичок. (3 хв)
ПІРАМІДА НАСТРОЮ (якщо ви працювали добре, настрій у вас був чудовий , беремо жовту цеглинку, а якщо вам було сумно, нецікаво – синю)
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ
«СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №50»
ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК
«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
«ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ»
«ЯК ТВАРИНИ ГОТУЮТЬСЯ ДО ЗИМИ»
2 – Б клас
Підготувала
вчитель початкових класів
Кірюхіна Л.М.