Розробка уроку з фізичної культури
за темою: «Баскетбол»
Завдання уроку:
Організуючи вправи. Ходьба, біг, зупинки зміна напрямку руху. Загальні розвивальні вправи на місті . Закріпити техніку передачи мяча впарах. Підвідні вправи ведення мяча, кидки мяча у кільце.
Мета уроку:
1.Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ;
2.Закріпити вправи на місці, впарах з мʼячем;
3.Ознайомити ведення мʼяча, кидки мяча у кільце.
Місце проведення: Спортивна зала. Криворізька загальноосвітня школо І-ІІІ ступенів №117 .
Інвентар та обладнання: баскетбольні мʼячи, свисток.
Клас 5
Дата проведення: 24.01.2020
Проводить: Федорович К. І.
Початок уроку: 08.00.
Кінець уроку: 08.45.
№ Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-медодичні вказівки |
Підготовча частина 15/
Підготовча частина уроку 15/
|
1.Шикування. 2.Привітання. 3.Повідомлення завдання уроку. 4.Інструктаж з Т/Б на уроці фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами. 5.Перевірка ЧСС 6.Стройові вправи: «Рівняйсь!» «Струнко!»; - повороти на місці; - праворуч; - ліворуч; -кругом; - ліворуч. 7.Біг: - по діогоналі з високим підніманням стегна; - по діогоналі захльост голіні; - по діогоналі з виносом прямих ніг в перед; - по діагоналі з прискоренням |
15/ 1/ 4/ 1/
10// 2/
4/
|
Звернути увагу на форму одяг та взуття. Отримати зворотню інформацію.
Сконцентрувати увагу на техніці виконання та поставі.
Стегно піднімають не нижче горизонтального положення. При виконані вправи ноги в коліних суглобах не згинаються. |
8.Ходьба: - руки на пояс на носочках; - руки за голову на пятах; - руки на пояс, на зовнішній стопі; - руки на пояс, на внутрішній стопі. |
3/ |
Виправляти типові і не типові помилки, стежити за правильністю виконання.
|
|
Основначастина уроку 25/ |
І. Загальнорозвиваючи вправи. Вп- руки на поясі: 1-4 колові оберти головою вліво; 1-4 колові оберти вправо Вп руки до плечей 1-4 колові оберти руками вперед; 1-4 колові оберти назад.
Вп- руки в сторонни зігнуті влоктьовом суставі: 1-4 колові оберти руками вперед; 1-4 колові оберти назад.
Вп- права рука вгорі, ліва внизу: 1-2 зміна положень рук; 3-4 теж саме.
Вп- руки вперед: 1-4 схрещення рук.
Вп- колові оберти рук: 1-2 колові оберти вперед; 3-4 колові оберти назад.
|
25/ 7/ 12 раз
4 раза
7 раз
4 раза
4 раза
3 раза |
Слідкувати за читким виконанням вправ. Дихання вільне.
|
Основна частина уроку 25/ |
Вп ноги нарізно, руки на поясі 1-2 нахил вперед; 3-4 нахил назад; Вп. 1-2 нахил вправо; 3-4 нахил вліво.
Ос – нахил тулуба вперед: 1 – нахил до лівої ноги; 2-нахил в середину; 3- нахил до правої ноги; 4- Вп.
Вп- нахил тулуба вперед: 1-2 мельница; 3-4 мельница.
Вп- присівши на ліву ногу праву в сторону: 1-2 перекат вліву сторону; 3-4 вправу сторону.
Вп- стрибки на місці: 1-4 лівою ногою стрибки; 1-4 правою ногою стрибки; 1-4 на двух ногах стрибки.
|
4 раза
4 раза
8 раз
3 раза
4 раза
|
Спина рівно під час виконання вправи.
Спина рівно під час виконання.
|
Основна частина уроку 25/ |
ІІ. Закріпити вправи на місці, впарах з мʼячем. - передача мʼяча із заголови; - передача мʼяча від грудей; - передача мʼяча с під ніг. III.Вчити ведення мʼяча, кидки мʼяча у кільце: - ведення мʼяча лівою рукою; 1- крок правою вперед; 2- крок лівою вперед; 3- відштовхуючись від підлоги; 4- політ, и кидок мʼяча у кошик. |
5/
12 раз 12 раз 12 раз 8/
|
Виправляти помилки вказівкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням. Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній, виконувати за командами.
|
Основна частина уроку 25/ |
IV. « Два морозка» Умови гри: З класу вебераюця ведучи – морози. Вони стають по одну сторону майданчика решта дітей поіншумайданчику. Морози намагаються схопити гравця і «заморозити» його. Якщо їм це вдалося, то «заморожений » гравець зупиняється і стає у позі зірочки. Інші гравці можуть «розморозити» гравця. Для цього їм потрібно пролізти між ногами. Після цього гра продовжується далі. За бажанням можна поміняти «Морозів».
|
|
|
Заключна частина уроку 5/ |
1.Шикування 2.Вправи на відновлення дихання. - ходьба по колу; 1-руки в гору в дох; 2-руки в низ, видох; 3-4 В.п. 3.Перевірка ЧСС
4.Провести підсумок завдання. 5.Організований перехід до класу
|
5/ 2/
10//
2/ 1/
|
Слідкуємо за правильним виконанням.
Оцінити вербально. |