Урок з фізичної культури " Баскетбол "

Про матеріал
Урок для учнів 5 класу. Мета уроку: 1.Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; 2.Закріпити вправи на місці, впарах з мʼячем; 3.Ознайомити ведення мʼяча, кидки мяча у кільце.
Перегляд файлу

Розробка уроку з фізичної культури

за темою: «Баскетбол»

 

         Завдання уроку:

            Організуючи вправи. Ходьба, біг, зупинки зміна напрямку руху. Загальні            розвивальні вправи на місті . Закріпити техніку передачи мяча впарах.                             Підвідні вправи ведення мяча, кидки мяча у кільце.

 

         Мета уроку:

    1.Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ;

    2.Закріпити вправи на місці, впарах з мʼячем;

    3.Ознайомити ведення мʼяча, кидки мяча у кільце.

 

        Місце проведення: Спортивна зала. Криворізька загальноосвітня школо І-ІІІ ступенів №117 .

          Інвентар та обладнання: баскетбольні мʼячи, свисток.

          Клас  5

          Дата проведення: 24.01.2020

         Проводить: Федорович К. І.

         Початок уроку: 08.00.

         Кінець уроку: 08.45.

 

 

 

 

 

 

 

№ Частина уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-медодичні вказівки

Підготовча частина  15/

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина уроку 15/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Шикування.

2.Привітання.

3.Повідомлення завдання уроку.

4.Інструктаж з Т/Б  на уроці фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами.

5.Перевірка ЧСС

6.Стройові вправи: «Рівняйсь!» «Струнко!»;

- повороти на місці;

- праворуч;

- ліворуч;

-кругом;

- ліворуч.

7.Біг:

- по діогоналі з високим підніманням стегна;

- по діогоналі захльост голіні;

- по діогоналі з виносом прямих ніг в перед;

- по діагоналі з прискоренням

15/

1/

4/

1/

 

 

 

10//

2/

 

 

 

 

 

 

4/

 

Звернути увагу на форму одяг та взуття.

Отримати зворотню інформацію.

 

 

 

Сконцентрувати увагу на техніці виконання та поставі.

 

 

 

Стегно піднімають не нижче горизонтального положення.

При виконані вправи ноги в коліних суглобах не згинаються.

8.Ходьба:

- руки на пояс на носочках;

- руки за голову на пятах;

- руки на пояс, на зовнішній стопі;

- руки на пояс, на внутрішній стопі.

3/

Виправляти типові і не типові помилки, стежити за правильністю виконання.

 

Основначастина уроку 25/

І. Загальнорозвиваючи вправи.

Вп- руки на поясі:

1-4 колові оберти головою вліво;

1-4 колові оберти вправо

 Вп руки до плечей

1-4 колові  оберти руками вперед;

 1-4 колові оберти назад.

 

Вп- руки в сторонни зігнуті влоктьовом суставі:

1-4 колові оберти руками вперед;

1-4 колові оберти назад.

 

Вп- права рука вгорі, ліва внизу:

 1-2 зміна положень рук;

3-4 теж саме.

 

Вп- руки вперед:

1-4  схрещення рук.

 

Вп- колові оберти рук:

1-2 колові оберти вперед;

3-4 колові оберти назад.

 

 

25/

7/

12 раз

 

4 раза

 

 

 

 

    7 раз

 

 

 

4 раза

 

 

4 раза

 

3 раза

Слідкувати за читким виконанням вправ.

Дихання вільне.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина уроку 25/

Вп ноги нарізно, руки на поясі

 1-2 нахил вперед;

 3-4 нахил назад;

Вп. 1-2 нахил вправо;

3-4 нахил вліво.

 

Ос – нахил тулуба вперед:

1 – нахил до лівої ноги;

2-нахил в середину;

3- нахил до правої ноги;

 4- Вп.

 

Вп- нахил тулуба вперед:

1-2 мельница;

3-4 мельница.

 

Вп- присівши на ліву ногу праву в сторону:

1-2 перекат вліву сторону;

3-4 вправу сторону.

 

Вп- стрибки на місці:

1-4 лівою ногою стрибки;

1-4 правою ногою стрибки;

1-4 на двух ногах стрибки.

 

4 раза

 

 

 

 

4 раза

 

 

 

 

8 раз

 

 

 

3 раза

 

 

 

 

4 раза

 

 

 

 

 

 

 

 

Спина рівно під час виконання вправи.

 

 

 

Спина рівно під час виконання.

 

 

 

Основна частина уроку 25/

ІІ. Закріпити вправи на місці, впарах з мʼячем.

- передача мʼяча із заголови;

- передача мʼяча від грудей;

- передача мʼяча с під ніг.

III.Вчити ведення мʼяча, кидки мʼяча у кільце:

- ведення мʼяча лівою рукою;

1- крок правою вперед;

2- крок лівою вперед;

3- відштовхуючись від підлоги;

4- політ, и кидок мʼяча у кошик.

5/

 

12 раз

     12 раз

     12 раз

8/

 

 

 

 

 

 

Виправляти помилки вказівкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням.

Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній, виконувати за командами.

 

                                Основна частина уроку 25/

IV. « Два морозка»

Умови гри: З класу вебераюця ведучи – морози. Вони стають по одну сторону майданчика решта дітей поіншумайданчику. Морози намагаються схопити гравця і  «заморозити» його. Якщо їм це вдалося, то «заморожений » гравець зупиняється і стає у позі зірочки. Інші гравці можуть «розморозити» гравця. Для цього їм потрібно пролізти між ногами. Після цього гра продовжується далі. За бажанням можна поміняти «Морозів».

 

 

 

Заключна частина уроку 5/

1.Шикування

2.Вправи на відновлення

дихання.

- ходьба по колу;

1-руки в гору в дох;

2-руки в низ, видох;

3-4 В.п.

3.Перевірка ЧСС

 

4.Провести підсумок завдання.

5.Організований перехід  до класу

 

5/

2/

 

 

 

 

 

10//

 

2/

1/

 

 

Слідкуємо за правильним виконанням.

 

 

 

 

 

Оцінити вербально.

 

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку