Завдання:
1. Закріпити: передача м'яча однією рукою від плеча у парах
2. Вивчити: штрафний кидок
3. Повторити: ведення м'яча з наступною передачею у колоні
4. Навчальна гра
Предмет: Фізична культура
Клас: 6
Вчитель: Руденко Юлія Анатоліївна
План – конспект уроку № _________ дата _______________
Варіативний модуль: баскетбол (2 рік вивчення)
Завдання: 1. Закріпити: передача м’яча однією рукою від плеча у парах
2. Вивчити: штрафний кидок
3. Повторити: ведення м’яча з наступною передачею у колоні
4. Навчальна гра
Мета:
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар та обладнання: баскетбольні м’ячі, свисток, секундомір, степ-платформи, USB-колонка, аромалампа, ефірне масло «Апельсин», релаксаційна музика, фломастери, парта, апельсиновий сік.
Тип уроку: ноосферний, комбінований
Зміст |
Дозування( хв.) |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Основнагрупа |
Підготов-ча група |
||
Підготовча частина уроку 12 хв |
|||
Вчитель: «Здоровенькі були!» Учні: «Будьмо здорові!» Повідомлення завдань на урок. Мотивація. -Діти, ми продовжуємо вивчати модуль «Баскетбол», а завданнями на урок буде: - закріпити техніку виконання передачі м’яча однією рукою від плеча у парах; - вивчити техніку виконання штрафного кидка; - повторити ведення м’яча з наступною передачею у колоні; - закріпити вивчені технічні елементи у навчальній грі
|
2хв
30 с
1хв 1хв 30с
4 хв
1 хв 30 с
1хв30с
10 сек
|
2хв
30 с
1хв 1хв
4хв
1 хв
1 хв
10 сек
|
В одну шеренгу.
Коло єднання. У колі єднання створюється атмосфера довіри, єдності, позитивного налаштування на урок. Перевірити зовнішній вигляд учнів, самопочуття.
Чіткість виконання команд, руки притиснуті до стегон, тримати поставу. Потоковий метод, дистанція два кроки. Формувати правильну поставу, склепіння стоп.
Максимальна амплітуда рухів. Музичний супровід Зберігати дистанцію, рівновагу.
Збільшити дистанцію. Темп середній. Слідкувати за зовнішніми ознаками втоми.
Робота в парах.
Вчитель «бере на контроль» одного із учнів. А саме, вчитель рахує пульс вибраної дитини і потім звіряє, чи збігається кінцевий результат чи ні. У нормі 130-140 уд/хв. |
Основна частина уроку 28 хв |
||||
І. Закріпити: передача м’яча однією рукою від плеча у парах ІІ. Вивчення нового матеріалу: Штрафний кидок Вчитель:
Сенсорно-моторний етап. Подорож у цитрусовий сад
розслабте м'язи ручок, ніжок, спинки, живота. Усе ваше тіло розслаблене, воно відпочиває. Уявіть себе у цитрусовому садку. Роздивіться дерева з плодами, уявіть, нібито торкаєтеся їх руками. Відчуйте запах навколо. Зупиніться біля апельсинового дерева й попросіть його запам’ятати порядок дій під час виконання штрафного кидка. Чарівне дерево нахиляє до вас свою нижню гілку з соковитими плодами. Ви бачите, як на гілці виникає напис «Штрафний кидок». Приємний апельсиновий запах оточує вас і ви помічаєте п’ять апельсинів. На першому напис «М’яч біля плеча», на другому – «Зігнути ноги», на третьому – «Випрямити ноги та руки», на четвертому – «Закрити кисть», на п’ятому – «Влучити у кошик». Останній апельсин «Влучити у кошик» гойдається й нібито срибає до кошика біля ваших ніг. Ви ще раз дивитеся на гілку з апельсинами та перечитуєте їх назви: «М’яч біля плеча», «Зігнути ноги», «Випрямити ноги та руки», «Закрити кисть», «Влучити у кошик». Диво! П’ятий апельсин відривається від гілки та потрапляє до кошика. Із кошиком у руках пройдіться садовою доріжкою, насолоджуючись виглядом і запахами цитрусового саду. Подякуйте апельсиновому дереву за нові знання, пошліть йому свою любов і вдячність! Ще раз повторіть порядок дій під час виконання штрафного кидка, щоб не забути: : «М’яч біля плеча», «Зігнути ноги», «Випрямити ноги та руки», «Закрити кисть», «Влучити у кошик». А тепер настала пора завершувати нашу уявну подорож. Відчуйте прилив сил до рук і ніг. Відчуйте спину та плечі. Це нові сили наповнили вас! Посміхніться і глибоко вдихніть повітря та повертайтеся до спортивної зали. Розплющте очі! Запрошую вас поділитися своїми враженнями від нашої уявної подорожі. Ми починаємо обговорення отриманої інформації.
Символьний етап
Вчитель: Діти, я, пропоную Вам намалювати схематично образони. Демонстрація та обговорювання образонів Вчитель демонструє свій образон та пояснює за допомогою дидактичного матеріалу (додаток№1) Лінгвістичний етап
Порядок дій під час виконання штрафного кидка: «М’яч біля плеча», «Зігнути ноги», «Випрямити ноги та руки», «Закрити кисть», «Влучити у кошик».
ІІІ. Повторити техніку виконання ведення м’яча з наступною передачею у колоні. Естафета з веденням м’яча:
ІV. Навчальна гра
|
2 хв
5
4 хв
1 хв
5 хв
3 хв
8 хв |
1хв30с
5
4 хв
1 хв
5 хв
3 хв
8 хв |
Один передає м'яч другому, який перед ловінням повинен плеснути у долоні (розвиток просторово-часових відчуттів).
Діти приймають зручне положення на лаві. Тихо звучить музика. Вчитель спокійним голосом читає релаксаційний текст. Тричі виділяючи в тексті слова, які треба запам’ятати. Одночасно вчитель слідкує за дітьми (щоб діти були розслаблені та не відкривали очей)
Учні малюють малюнки-образони, символічні малюнки-враження від віртуальної прогулянки у цитрусовому садку (учні домальовують свої образони вдома).
Ще раз повторюють нову інформацію, дивлячись на образон вчителя.
Демонстрація вчителем (розповісти, пояснити, показати, виправити помилки). Груповий метод (хлопці та дівчата на різних сторонах майданчика). Слідкувати за технікою виконання вправи. Зміна місць за командою вчителя. ТБ. Клас розподіляється на 2-і команди. Вправа виконується за командою вчителя. Перемагає команда, яка швидше та якісніше закінчить естафету.
Слідкувати за зовнішніми ознаками втоми.
|
|
Заключна частина уроку 5 хв |
||||
1. Створити коло:
2. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.
3. Створити коло єднання:
4. Організований вихід із місця заняття
|
1хв
1хв
2 хв
30 с
30 с |
1хв
1хв
2 хв
30 с
30 с |
За командою Звернути увагу учнів із підвищеною ЧС.
У колі єднання створюється атмосфера довіри, позитиву, єдності. При оцінюванні висвітлюються основні моменти та об’єктивно виставляються оцінки. не акцентувати увагу на недоліках, крім порушень техніки безпеки
Виконати вправу для розвитку стрибучості: стрибки зі скакалкою (хл-до 30 р, дів – до 50 р) Домалювати образони. |
|
Додаток №1
«Закрити кисть»