План - конспект ноосферного уроку з фізичної культури для учнів 6 класу. Модуль "Баскетбол"

Про матеріал

Завдання:

1. Закріпити: передача м'яча однією рукою від плеча у парах

2. Вивчити: штрафний кидок

3. Повторити: ведення м'яча з наступною передачею у колоні

4. Навчальна гра

Перегляд файлу

Предмет: Фізична культура     

Клас: 6

Вчитель: Руденко Юлія Анатоліївна

План – конспект уроку № _________    дата _______________

Варіативний модуль: баскетбол (2 рік вивчення)

Завдання: 1. Закріпити: передача м’яча однією рукою  від плеча у парах

                  2. Вивчити: штрафний кидок

                  3. Повторити: ведення м’яча з наступною передачею у колоні

                  4. Навчальна гра

Мета:  

  • навчальна: ознайомити учнів з технікою виконання штрафного кидка; закріпити передачу м’яча однією рукою від плеча у парах; повторити ведення мяча з наступною передачею у колоні.
  • розвивальна: розвивати пам'ять, увагу;  розвивати уяву, фантазію, просторове мислення, формувати естетичні почуття; сприяти розвитку уважності до навколишнього світу.
  • виховна:  виховувати  сміливість, доброту, взаємодопомогу, дбайливе ставлення та любов до оточуючих та до природи.

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар та обладнання: баскетбольні м’ячі, свисток, секундомір, степ-платформи, USB-колонка, аромалампа, ефірне масло «Апельсин», релаксаційна музика, фломастери, парта, апельсиновий сік.

Тип уроку: ноосферний, комбінований

C:\Users\Администратор\Desktop\Педярмарка\картинки баскет\мячик.jpg

 

Зміст

Дозування

( хв.)

Організаційно-методичні вказівки

Основна

група

Підготов-ча група

Підготовча частина уроку 12 хв

 

 

 

 

  1. Шикування. Рапорт. Вимірювання ЧСС.

Вчитель: «Здоровенькі були!»

Учні: «Будьмо здорові!»

Повідомлення завдань на урок. Мотивація.

-Діти, ми продовжуємо вивчати модуль «Баскетбол», а  завданнями на урок буде:

- закріпити техніку виконання  передачі м’яча однією рукою  від плеча у парах;

- вивчити техніку виконання штрафного кидка;

- повторити ведення м’яча з наступною передачею у колоні;

- закріпити вивчені технічні елементи у навчальній грі

  1. Гармонізація простору. Створення кола єднання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Стройові вправи: повороти на місці, стройовий крок
  2. Різновиди ходьби:
  •   на носках – руки вгору
  •   на п’ятах – руки за спину
  •   перекатом з п’ятки на носок – руки на поясі
  •   напівприсяді – руки вперед
  •   у повній присіді – руки на колінах
  1. ЗРВ у русі:
  • нахили голови вперед і назад, в сторони;
  • повороти голови в сторони;
  • кисті перед грудьми  в «замок». «Хвилі» руками;
  • колові рухи кистями, в ліктях, в плечах;
  • права рука вгору, ліва вниз. Зміна рук ривками.
  • ривки руками в сторони;
  • різнойменні махи ногами;
  • нахили тулуба на кожний крок;
  • ходьба випадами з поворотом тулуба у сторону.
  1. Різновиди бігу:
  •   з високим підніманням стегна
  •   із закиданням гомілок назад
  •   галопом правим і лівим боком
  •   зі зміною напрямку руху за сигналом
  •   повільний  біг з переходом на ходьбу
  •   вправи для відновлення дихання
  1. Спеціальні вправи у парах з м’ячем
  • у парах, спиною одне до одного, передачі м'яча над головами та під ногами; 
  • та сама вправа із передачами ліворуч-праворуч
  1. Вимірювання ЧСС

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

1хв 30с

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв 30 с

 

 

 

 

 

1хв30с

 

 

10 сек

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

1хв

 

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

10 сек

 

В одну шеренгу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коло єднання. У колі єднання створюється атмосфера довіри, єдності, позитивного налаштування на урок.

Перевірити зовнішній вигляд учнів, самопочуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чіткість виконання команд,  руки притиснуті до стегон, тримати поставу.

Потоковий метод, дистанція два кроки. Формувати правильну поставу, склепіння стоп.

 

 

 

 

Максимальна амплітуда рухів.

Музичний супровід

Зберігати дистанцію, рівновагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Збільшити дистанцію. Темп середній. Слідкувати за зовнішніми ознаками втоми.

 

 

 

 

 

 

Робота в парах.

 

 

Вчитель «бере на контроль» одного із учнів. А саме, вчитель рахує пульс вибраної дитини і потім звіряє, чи збігається кінцевий результат чи ні.

У нормі 130-140 уд/хв.


Основна частина уроку 28 хв

І. Закріпити: передача м’яча однією рукою  від плеча у парах

ІІ. Вивчення нового матеріалу: Штрафний кидок

Вчитель:

  • Діти, ви гарно попрацювали тому настав час відпочити.

Сенсорно-моторний етап.  Подорож у цитрусовий сад

  • Діти, запрошую вас до незвичайної подорожі. Сядьте зручно,

   розслабте м'язи ручок, ніжок, спинки, живота. Усе ваше тіло     розслаблене, воно відпочиває.

Уявіть себе у цитрусовому садку. Роздивіться дерева з плодами, уявіть, нібито торкаєтеся їх руками. Відчуйте запах навколо. Зупиніться біля апельсинового дерева й попросіть його запамятати порядок дій під час виконання штрафного кидка.

Чарівне дерево нахиляє до вас свою нижню гілку з соковитими плодами. Ви бачите, як на гілці виникає напис «Штрафний кидок».

Приємний апельсиновий запах оточує вас і ви помічаєте п’ять апельсинів. На першому напис «Мяч біля плеча», на другому – «Зігнути ноги», на третьому – «Випрямити ноги та руки», на четвертому – «Закрити кисть», на пятому – «Влучити у кошик». Останній апельсин «Влучити у кошик» гойдається й нібито срибає до кошика біля ваших ніг. Ви ще раз дивитеся на гілку з апельсинами та перечитуєте їх назви: «Мяч біля плеча», «Зігнути ноги», «Випрямити ноги та руки», «Закрити кисть», «Влучити у кошик». Диво! Пятий апельсин відривається від гілки та потрапляє до кошика. Із кошиком у руках пройдіться садовою доріжкою, насолоджуючись виглядом і запахами цитрусового саду.

   Подякуйте апельсиновому дереву за  нові знання, пошліть йому свою любов і вдячність! Ще раз повторіть порядок дій під час виконання штрафного кидка, щоб не забути: : «Мяч біля плеча», «Зігнути ноги», «Випрямити ноги та руки», «Закрити кисть», «Влучити у кошик».

 А тепер настала пора завершувати нашу уявну подорож. Відчуйте прилив сил до рук і ніг. Відчуйте спину та  плечі. Це нові сили наповнили вас! Посміхніться і глибоко вдихніть повітря та повертайтеся до спортивної зали.  Розплющте очі!

Запрошую вас поділитися своїми враженнями від нашої уявної подорожі. Ми починаємо обговорення отриманої інформації.

 

Символьний етап

  • Що ви уявили під час уявної подорожі?
  • Які кольори ви бачили?
  • Який аромат ви відчули? (Запах апельсинів)
  • Які у вас зявилися відчуття?
  • Які слова ви почули та запамятали?
  • Чи виникли у вас якісь асоціації під час подорожі? (підвести дітей до думки, що апельсин має схожість з баскетбольним мячем.

Вчитель: Діти, я, пропоную Вам намалювати схематично образони.

Демонстрація та обговорювання образонів

Вчитель демонструє свій образон та пояснює за допомогою дидактичного матеріалу (додаток№1)

Лінгвістичний етап

  • Вправа «Пальчики». Учні уголос проговорюють текст та виконують одночасно  вправу для рук.

Порядок дій під час виконання штрафного кидка: «Мяч біля плеча», «Зігнути ноги», «Випрямити ноги та руки», «Закрити кисть», «Влучити у кошик».

  • Практичне виконання вправи: Штрафний кидок

 

 

 

ІІІ. Повторити техніку виконання ведення м’яча з наступною передачею у колоні.

Естафета з веденням мяча:

  1. Низьке ведення м’яча, назад бігом м’яч у руках.
  2. Низьке ведення до фішки, середнє ведення після фішки.
  3. Ведення м’яча зиґзаґом до фішки, середнє ведення після фішки.

ІV. Навчальна гра

  • Протидія форварду з м’ячем.

2 хв

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

8 хв

1хв30с

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

8 хв

Один передає м'яч другому,  який перед ловінням повинен плеснути у долоні

(розвиток просторово-часових відчуттів).

 

Діти приймають зручне положення на лаві. Тихо звучить музика. Вчитель спокійним голосом читає релаксаційний текст. Тричі виділяючи в тексті слова, які треба запамятати.

Одночасно вчитель слідкує за дітьми (щоб діти були розслаблені та не відкривали очей)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні малюють малюнки-образони, символічні малюнки-враження від віртуальної прогулянки у цитрусовому садку  (учні домальовують свої образони вдома).

 

Ще раз повторюють нову інформацію, дивлячись на образон вчителя.

 

 

 

 

 

Демонстрація вчителем (розповісти, пояснити,

показати, виправити помилки). Груповий метод (хлопці та дівчата на різних сторонах майданчика). Слідкувати за технікою виконання вправи.

Зміна місць за командою вчителя. ТБ.

Клас розподіляється на 2-і команди.

Вправа виконується за командою вчителя.

Перемагає команда, яка швидше та якісніше закінчить естафету.

 

 

 

Слідкувати за зовнішніми ознаками втоми.

 

Заключна частина уроку 5 хв

1.     Створити коло:

  • дихальні вправи
  • Вимірювання ЧСС

2.     Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.

  • Чи сподобалось вам на уроці? Що саме?
  • Що для вас було найважчим?

3.     Створити коло єднання:

  • Оцінювання учнів. У колі єднання: всі учні беруться за руки та промовляють один одному по колу «Ти, молодець!». У кінці промовляють всі разом: «Ми, молодці!»
  • Діти смакують апельсиновий сік.

 

  • Домашнє завдання

 

 

4.     Організований вихід із місця заняття

 

1хв

 

 

 

1хв

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

30 с

 

 

30 с

1хв

 

 

 

1хв

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

30 с

 

 

30 с

 За командою

Звернути увагу учнів із підвищеною ЧС.

 

 

 

 

 

 

У колі єднання створюється атмосфера довіри, позитиву, єдності. При оцінюванні висвітлюються основні моменти та об’єктивно виставляються оцінки. не акцентувати увагу на недоліках, крім порушень техніки безпеки

 

Виконати вправу для розвитку стрибучості: стрибки зі скакалкою (хл-до 30 р, дів – до 50 р) Домалювати образони.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

C:\Users\Администратор\Desktop\Педярмарка\картинки баскет\кидок у кошик\бросок мяча 1 рукой - копия.jpgC:\Users\Администратор\Desktop\Педярмарка\картинки баскет\кидок у кошик\кидок от груди - копия.jpg C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_ФІЗРА_Штрафний кидок\бросок от голови - копия.jpg

C:\Users\Администратор\Desktop\Педярмарка\картинки баскет\кидок у кошик\кидок у кошик 1 рукой.jpg

«Закрити кисть»

 

docx
Додано
20 березня 2018
Переглядів
1639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку