Цю розробку уроку з фізичної культури можна використовувати для учнів 2-3 класів. Метою цього уроку є формування культури рухів у дітей, розвиток рухових якостей та використання їх у повсякденній діяльності.
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
з фізичної культури
Клас: 2
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Мета: формування культури рухів у дітей, розвиток рухових якостей, використання їх у повсякденній діяльності.
Задачі: -удосконалювати техніку лазіння по гімнастичній стінці та лаві;
- формувати правильну поставу;
-розвивати спритність та швидкість;
- виконувати вправи для профілактики плоскостопості;
-виховувати працелюбність, морально-вольові якості, любов до занять
фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я.
Місце проведення: спортивна зала.
Обладнання та інвентар: гімнастична стінка, гімнастична лава, гімнастичні палиці, гімнастичні кільця, канат, масажери, аудіопрогравач, малюнки і медалі із зображенням тварин
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина |
10-12 хв. |
|
|
1.Організаційна частина 1) шикування; 2) привітання; 3) повідомлення задач уроку. 2. Бесіда - Сьогодні в нас буде незвичайний і дуже цікавий урок, адже ми вирушаємо в подорож! І ця подорож спрямована до «Тваринного світу». Скажіть, будь ласка, хто живе в лісі? (звірята) - Що звірята роблять в лісі, що вони можуть робити? (лазити по деревах, стрибати, бігати) - Але це вже великі звірі можуть робити, а маленькі лише вчаться. - Тож сьогодні ми зустрінемося з деякими звірятами та разом з ними також будемо удосконалювати техніку лазіння по гімнастичній лаві та стінці, розвивати швидкість та спритність під час гри «Заєць та лисиця». В кінці подорожі, коли ми прийдемо до «Тваринного світу», ви отримаєте подаруночки від звірів, які будуть спостерігати за вами. 3. Інструктаж з техніки безпеки.
4. Мімічна гімнастика. - Але перед тим, як відправитись у подорож, ми з вами зробимо гімнастику для обличчя, щоб підняти собі настрій. 5. Повороти: «Праворуч, ліворуч, ліворуч, кругом, ліворуч!»
6. Ходьба: - протиходом, змійкою; - на носках руки вгору; - на п’ятах руки за спину; - у напівприсіді; - у присіді руки на коліна; - «крабиком»; - «павучком». 7. Перешикування із колони по одному в колону по три. 8. Загально-розвивальні вправи на місці з гімнастичною палицею. 1) Ходьба. В.п. – палка внизу, вертикально на підлозі. 2) Біг. В. п.– те саме. 3) Біг з захлистом гомілки. В. п. – те саме. 4) Ходьба. 1 – палка горизонтально вгору; 2 – палка горизонтально за голову; 3-4 – те саме. 5) Оберти головою. В. п. - стійка ноги нарізно, палка горизонтально на плечі. 1-4 –поворот голови праворуч; 5-8–поворот голови ліворуч. 6) Рухи долонями. В.п. – стійка ноги нарізно, палка горизонтально перед собою. 1 – долоні вгору; 2 – долоні вниз; 3-4 – те саме. 7) Повороти тулуба ліворуч, праворуч. В.п. – стійка ноги нарізно, палка на плечі. 1 –поворот праворуч; 2 – поворот ліворуч; 3-4 – те саме. 8) Нахили. В.п. - стійка ноги нарізно, палка вниз горизонтально. 1 – палка до грудей; 2 – палка вгору; 3 – нахил донизу; 4 – в.п. 9) Випади. В.п. – основна стійка, палка вниз горизонтально. 1 – випад вправо, палка вперед; 2 – в.п; 3 – випад вліво, палка вперед; 4 – в.п. 10) Стрибки. В.п. – основна стійка, палка на підлозі горизонтально. 1- стрибком вперед; 2 – стрибком назад; 3-4 – те саме. 9. Ходьба по канату, масажерах (вправи для профілактики плоскостопості)
|
|
Шикування класу в одну шеренгу, перевірка готовності класу до уроку
Техніка безпеки під час виконання вправ.
Повороти.
Поточний метод. Руки прямі, дивитись уперед, спина пряма. Дистанція 1 метр.
Чітке виконання команд. Рівняння в колонах.
Руки прямі, дивитись на палицю.
Упор на палку
Виконання вправ з максимальною амплітудою.
Руки на поясі, спина пряма, підборіддя підняти. |
ІІ |
Основна частина |
23-25 хв. |
|
|
1. Стрибки по «купинах» (гімнастичних кільцях).
2. Лазіння по гімнастичній стінці.
3. Лазання по гімнастичній лаві.
4. Рухлива гра «Заєць та лисиця».
5. Малорухлива гра «Заборонений рух».
|
|
Виконувати стрибки, ступаючи в круг однією ногою.
Підніматися на стінку, ступаючи на кожну сходинк. Спускатися по канату перебираючи руками.
|
ІІІ |
Заключна частина |
5 хв. |
|
|
1. Вправа на релаксацію «Повітряна кулька». 2. Шикування в одну шеренгу. 3. Підведення підсумків уроку. 4. Вербальне оцінювання учнів.
|
|
Глибокий вдих, спокійний видих. Нагородження медальками із зображеннями тварин за відповідний вид роботи. |