Урок з фізики та інформатики "Інтегрований урок:Вага тіла на планетах Сонячної системи. Діаграми Excel."

Про матеріал
Автори вчитель фізики Шелкова Наталія Іванівна, вчитель інформатики Хусаінова Алла Віталіївна Урок з фізики та інформатики "Інтегрований урок:Вага тіла на планетах Сонячної системи. Діаграми Excel."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мотивація до навчання112.02.2020 А як би людина почувала себе, потрапивши на інші планети?

Номер слайду 2

7 класІнтегрований урок ( інформатика, фізика, астрономія)Вага тіла на планетах Сонячної системи. Діаграми в Excel.212.02.2020 Виконали:вчитель фізикивчитель вищої категоріїстарший вчитель. Шелкова Наталія Іванівна вчитель інформатикивчитель І категоріїХусаінова Алла Віталіївна

Номер слайду 3

Склади визначення та назви силу З БУДЬ-ЯКЕ ДО ЗЕМЛЯ ТІЛО СЕБЕПРИТЯГУЄ СИЛА ЯКОЮ 3

Номер слайду 4

Склади визначення та назви силу4 З ЯКОЮ ЧИ НА ВНАСЛІДОК ПІДВІС ДО ОПОРУ СИЛА ДІЄ ПРИТЯГАННЯ ЗЕМЛІ ТІЛО

Номер слайду 5

E. D. C. B. Встанови співвідношення між фізичною величиною та її формулою1. Сила тяжіння3. Вага 2. Сила пружності А. 4. Густина 5ρ= 𝒎𝒈 F = 𝒌𝒙 F = 𝒎𝒈 s = 𝒗𝒕 P = 𝒎𝒈 

Номер слайду 6

Встанови співвідношення між назвою сили та тілами, що взаємодіють1. Сила реакції опори2. Сила тяжіння 3. Вага 4. Сила пружності D. Тіла Всесвіту. А. Тіло на опору чи підвіс. С. Молекули деформованого тіла. В. Тіло до центра ЗемліЕ. Опора чи підвіс на тіло5. Сила всесвітнього тяжіння6

Номер слайду 7

E. Виконуються математичні та інші дії над вмістом одних комірок, щоб одержати вміст інших D. Вертикальна лінія комірок. Нумеруються однією або двома латинськими літерами C. Може мати від одного до 255 робочих листів B. Має своє ім'я , складене з номерів стовпчика і рядка. Встанови співвідношення між поняттям та його визначенням1. Електронна таблиця3. Рядок 2. Робоча книга А. Це горизонтальна лінія комірок 4. Стовпчик 7

Номер слайду 8

Закінчіть речення82. Кожна комірка таблиці має своє …1. Електронні таблиці зручні тим, що дані в них розміщуються у вигляді …3. Адреса комірки складається з назви ...4. Дві або більше комірок аркуша електронної таблиці утворюють…5.файли, в яких зберігаються електронні таблиці, ще називають …6. Кожна книга в електронній таблиці складається з …8. У будь-яку комірку електронної таблиці можна ввести…9. Діапазон комірок, як і окрема комірка, має свою…таблиці ім′я стовпця і номера рядка діапазон комірок книгами аркушів, листів поточною, активною число, текст, формули адресу 7. Комірку, виділену в поточний момент, називають …

Номер слайду 9

На якому з рисунків зображено гістограми?9 ABC

Номер слайду 10

Дайте назву зображеній діаграмі10 КРУГОВА ДІАГРАМА

Номер слайду 11

Варіант 1 Варіант 2 Підвішена до стелі люстра діє на стелю із силою 49 Н. Яка маса люстри?Складіть графічний алгоритм розв’язку цієї задачі. Знайти вагу яблука масою 150г. Складіть словесний алгоритм розв’язку цієї задачі. Задача 11

Номер слайду 12

Варіант 1 Варіант 2{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}m - ?Задача {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дано:m=150гg ≈ 10  Нкг. СІ0,15кг Формула. Р=𝑚𝑔Р=кг∙Нкг= Н Розв’язок Р=𝟎,𝟏𝟓·𝟏𝟎==𝟏.𝟓 (Н)Р- ?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}СІ0,15кг Р- ?12

Номер слайду 13

Використовуємо формулу Ваги тіла Початок. Ввести табличне значення g≈ 10 З формули вивести масу тіла Зробити розрахунки. Отримали відповідь m=4,9(кг)Кінець1. Перевести дані ваги яблука в одиниці СІ. m= 150 г=0,15 кг.2. Ввести формулу ваги тіла.3. Знайти одиницю вимірювання ваги яблука 4. Зробити розрахунки шуканої величини 5. Отримали відповідь Р=1,5(Н) 13

Номер слайду 14

1969 рік 14 Як би ви себе почували на Місяці?Чому космонавт так незвичайно рухається?

Номер слайду 15

Вага тіла15

Номер слайду 16

Земля16 Земля́ — третя від Сонця планета Сонячної системи, єдина планета, на якій відоме життя, домівка людства. Земля належить до планет земної групи і є найбільшою з цих планет у Сонячній системі. Землю іноді називають світом, латинською назвою Терра або грецькою — Гея.{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}Середній радіус63 71,3 км, або1 Rз. Маса5,97×1024 кг, або 1 Мз. Середня густина5,5 г/см³Прискорення вільного падіння9,81 Н/кг, або 1 g

Номер слайду 17

Меркурій 17 Мерку́рій — найближча до Сонця велика планета Сонячної системи. Обертається навколо Сонця за 88 земних діб. Меркурій є найменшою планетою Сонячної системи.{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Середній радіус 2439,7км, або0,38 Rз. Маса3,3×1023 кг, або 0,06 Мз. Середня густина 5,4 г/см³Прискорення вільного падіння3,7 Н/кг, або 0,37 g

Номер слайду 18

Венера 18{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Середній радіус6051,8 км, або0,95 Rз. Маса4,87×1024 кг, або 0,82 Мз. Середня густина5,2 г/см³Прискорення вільного падіння8,87 Н/кг, або0,9 g. Названа на честь Венери, богині любові з римського пантеону. Це єдина з восьми основних планет Сонячної системи, яка отримала назву на честь жіночого божества. За розміром майже така сама, як Земля.

Номер слайду 19

Марс19 Названа на честь Марса — давньоримського бога війни. Іноді Марс називають «червоною планетою» через червонуватий колір поверхні, спричинений наявністю оксиду заліза.{69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}Середній радіус3393 км,або0,53 Rз. Маса6,4×1023 кг,або0,11 Мз. Середня густина3,0 г/см³Прискорення вільного падіння3,7 Н/кг,або0,38 g

Номер слайду 20

Юпітер20 Планета була відома людям з глибокої давнини, що знайшло своє відображення в міфології і релігійних віруваннях різних культур: месопотамської, вавилонської, грецької та інших. Сучасна назва Юпітера походить від імені давньоримського верховного бога-громовержця.{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}Середній радіус71398км,або11,2 Rз Маса1,9×1027 кг,або318 Мз. Середня густина1,3г/см³Прискорення вільного падіння24,79 Н/кг2,52 g

Номер слайду 21

Сатурн21{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}Середній радіус60 000км,або 9,41 Rз Маса5,68×1026 кг95,17 Мз. Середня густина0,7 г/см3 Прискорення вільного падіння10,44 Н/кг1,1g. Сатурн має помітну систему кілець, що складаються здебільшого з частинок криги, меншої кількості важких елементів і пилу. Навколо планети обертається 62 відомих на даний момент супутники

Номер слайду 22

Уран22 Планета названа ім'ям античного божества Урана, уособлення неба та піднебесного простору. Уран був батьком Кроноса (або Сатурна — у римському пантеоні). Уран став першою планетою, відкритою у Новий час і за допомогою телескопа{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}Середній радіус26 200км, або4,11 Rз Маса8,68 ×1025 кг,або14,6 Мз. Середня густина1,3 г/см³Прискорення вільного падіння8,69 Н/кг0,89 g

Номер слайду 23

Нептун23 Вона четверта за розміром, третя за масою і належить до планет-гігантів. Її орбіта перетинається з орбітою Плутона в деяких місцях. Планета названа на честь римського бога морів. Його астрономічний символ  — стилізована версія тризубця Нептуна.{35758 FB7-9 AC5-4552-8 A53-C91805 E547 FA}Середній радіус24 300км, або3,81 Rз Маса1,02×1026 кг, або17,2 Мз Середня густина1,6 г/см³Прискорення вільного падіння11,15 Н/кг1,14 g

Номер слайду 24

Планети Сонячної системи24

Номер слайду 25

Вага тіла25 То від чого залежить вага тіла? Де знайти ці дані?P = mg Р – m –g – Нвага тіла, маса тіла, кг. Нкг прискорення вільного падіння,

Номер слайду 26

26

Номер слайду 27

27

Номер слайду 28

Техніка безпеки 28

Номер слайду 29

На планеті Земля маса учня 50 кг Планета R/R3 M/M3 ƿ/ƿ3 g пл Вага. Меркурий0,380,050,98373,7 Венера0,950,890,95118,9 Земля1119,8 Марс0,530,110,71563,7 Юпітер113180,240925,8 Сатурн9950,12511,3 Уран4150,23379 Нептун4170,297111,6 Місяць0,270,010,60511,62329

Номер слайду 30

30

Номер слайду 31

31 На планеті Земля маса учня 50 кг Планета R/R3 M/M3 ƿ/ƿ3 g пл Вага. Меркурий0,380,050,98373,7185 Венера0,950,890,95118,9445 Земля1119,8490 Марс0,530,110,71563,7185 Юпітер113180,240925,81290 Сатурн9950,12511,3565 Уран4150,23379450 Нептун4170,297111,6580 Місяць0,270,010,60511,62381,15

Номер слайду 32

32

Номер слайду 33

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}N, п/п12345 Підібрати слово іменник - що позначає тему Підібрати два прикметника- що описують тему. Три дієслова- що називають дію пов’язану з темою. Фраза з чотирьох слів-що висловлює ставлення почуття до теми; висновок. Одне слово синонім до першого слова- що містить сутність теми. Подорож. Віртуальна, пізнавальна. Визначали,будували,порівнювали. Вага тіла різна на. Планетах33

Номер слайду 34

Домашнє завдання. Скласти сенкан до уроку. Написати маленький твір-фантазію вашої подорожі на уподобану вами планету.34

Номер слайду 35

12.02.2020 Дякуємо за роботу35 Перед тим, як лізти до зірок – треба навчитися жити на Землі!” Кліффорд Саймак

Перегляд файлу

Управління освіти

Святошинської районної в місті  Києві

державної адміністрації

середня загальноосвітня школа №162

 

 

 

 

Клас: 7

 

 

Інтегрований урок:Вага тіла на планетах Сонячної системи. Діаграми Excel.

 

 

 

 

 

Виконали:

вчитель фізики

вчитель вищої категорії

старший вчитель

Шелкова Наталія Іванівна

                 вчитель інформатики

вчитель І категорії

Хусаінова Алла Віталіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

Київ – 2020

 

7клас

Тема:Вага тіла на планетах Сонячної системи. Діаграми Excel.

Мета:

1.Дидактична:

  • узагальнити та систематизувати знання учнів з теми вага тіла, визначення ваги тіла на планетах Сонячної системи та порівняння її з вагою на планеті Земля;
  • відпрацювання і закріплення умінь учнів користуватися формулою ваги для розрахунків;
  • узагальнити та систематизувати знання учнів отримані при вивченні теми електронні таблиці Excel, побудова діаграм;
  • забезпечити застосування практичних навичок для роботи з програмою, папкою і файлом: відкрити програму (Excel), відкрити файл, папку, закрити вікно програми, зберігаючи зміни у файлі, вставлення та коригування формул у програмі.

2. Розвиваюча:

  • користуватися  поняттям  «вага тіла»;
  • розвивати уміння застосовувати отримані знання при вирішенні розрахункових і якісних задач;
  • Розвивати аналітико-синтезуюче мислення (формування вмінь виділяти суттєві ознаки і властивості об'єктів, формувати вміння робити висновки); 
  • Розвивати загально трудові та політехнічні уміння (розвиток операційно-контрольних умінь – уміння користуватися мишею,клавіатурою; оцінювати результати виконаних дій; регулювати і контролювати свої дії); 
  • розвивати здібності самостійного аналізу даного матеріалу;
  • пояснювати конкретні ситуації;
  • розвиток наукового світогляду;
  • застосовувати отримані знання на практиці.

3. Виховна:

  • створення мотивації до навчання;
  • виховання вміння слухати вчителя та інших;
  • розвиток комунікативних умінь і навичок при роботі в класі;
  • Виховання сумлінного ставлення до праці;
  • виховання творчої особистості, що вміє орієнтуватися в оточуючому середовищі. 

 

Тип уроку:

урок узагальнення і систематизації знань, урок дослідження, інтегрований урок   (інформатика, фізика, астрономія)

 

Інноваційні методи роботи на уроці:

  1. мозковий штурм,
  2. коло ідей,
  3. дискусія,
  4. робота в парах,
  5. ажурна пилка

Обладнання та наочність:

  1. комп’ютер,
  2. проектор,
  3. презентація Microsoft PowerPoint,
  4. слайди з діаграмами,
  5. слайди з табличкоюExcel,
  6. відео  "Вага тіла на Землі та Місяці", "Порівняльні розміри планет".

 

Хід уроку

 

  1. Мотивація до навчання(Слайд 1)

Сьогодні у нас незвичайний урок! Це космічна подорож!

Вже давно людина намагається підкорити космічний простір. І перші польоти будуть, звичайно, до найближчих сусідів – планет Сонячної системи.

А якби людина почувала себе, потрапивши на інші планети?

Сьогодні на уроці, тема якого(Слайд 2)"Вага тіла на планетах Сонячної системи. Діаграми Excel", ми:

  • проведемо дослідження
  •  з’ясуємо якою буде вага тіла на різних планетах
  •  за допомогою електронних таблиць  Excel побудуємо порівняльні діаграми для ваги людини на різних планетах.

 

  1. Актуалізація опорних знань

 

  1. Але щоб відправитись в подорож потрібно мати певні знання і вміти їх  використовувати. Тому повторимо:

 

  1. Назвати відомі вам сили(Слайд 3-4)
  1. сила, з якою Земля притягує до себе будь-яке тіло - сила тяжіння(Слайд 3)
  2. сила, з якою тіло діє на опору чи підвіс внаслідок притягання до Землі – вага(Слайд 4)

 

  1. Завдання на відповідність(Слайд 5-7):

Встанови співвідношення між фізичною величиною та її формулою(Слайд5):

  1.               Е
  2.               С
  3.               А
  4.               D

Встанови співвідношення між назвою сили та тілами, що взаємодіють(Слайд6):

  1.               Е
  2.               В
  3.               А
  4.               С
  5.               D

 

Встанови співвідношення між поняттям та його визначенням(Слайд 7):

  1. E
  2. C
  3. A
  4. D

 

  1. Закінчіть речення(Слайд 8):
    1. електронні таблиці зручні тим, що дані  в них розміщуються у вигляді … ( таблиці );
    2. кожна комірка таблиці має своє … ( ім’я );
    3. адреса комірки складається з назви … ( стовпця і номера рядка );
    4. дві або більше комірок аркуша електронної таблиці утворюють … ( діапазон комірок);
    5. файли, в яких зберігаються електронні таблиці, ще називають … ( книгами );
    6. кожна книга в електронній таблиці складається з … ( аркушів, листів );
    7. комірку, виділену в поточний момент, називають … ( поточною, активною );
    8. у будь-яку комірку електронної таблиці можна ввести … ( число, текст, формули );
    9. діапазон комірок,  як і окрема комірка, має свою … ( адресу ).

 

  1. На якому рисунку зображено гістограми?(Слайд 9)

 

  1. Дайте назву зображеній діаграми(Слайд 10)

 

 

  1. Розв’яжи задачі(Слайд 11):

Варіант І

Варіант ІІ

Підвішена до стелі люстра діє на стелю із силою 59 Н. Яка маса люстри?

Знайти вагу яблука масою 150г.

Складіть словесний алгоритм розв’язку цієї задачі.

Складіть графічний алгоритм розв’язку цієї задачі.

 

  1. Через 6 хвилин учні обмінюються зошитами і перевіряють зроблені задачі (правильні розв’язання при цьому висвітлюються на дошці) (Слайд 12):

Варіант І

Задача 1

 

Дано:

Р =59 Н

g≈ 10

СІ

 

 

 

Розв’язок

[

Розв’язок

m - ?

 

 

Варіант ІІ

 

Задача 1

Дано:

m= 150 г

g≈ 10 Н/кг

СІ

0,15 кг

 

Розв’язок

Розв’язок

Р - ?

 

Задача 2(Варіант І  та ІІ) – (Слайд 13)

 

 

 

 

  1. Учбова діяльність

 

Зараз ми відправляємося з вами в далеку  подорож.

 

Звісно, за урок ніякої реальної подорожі в просторі здійснити не можливо, але сучасний мультимедійний комп’ютер, під’єднаний до мережі Internet, дозволить нам здійснити цю захоплюючу пізнавальну мандрівку не виходячи з класу.

 

Тож у перед – по планетам Сонячної системи.

 

Хоча, реальний політ  на найближче небесне тіло – Місяць – вже було здійснено.

В 1969 році американські астронавти Ніл Армстронг і Едвін Олдрін першими в історії людства ступили на Місяць.

Перенесемось в цей момент у 1969 рік (Слайд 14) – відео "рух космонавтів по поверхні Місяця".

Проблемне запитання:Як би ви себе почували на Місяці?

Чому космонавт так незвичайно рухається?

(Місяць менший за Землю. Тому сила тяжіння у нього менша. Вага космонавта зменшилась у 6 раз. Тому він так пересувається. Ми теж стали б легші в 6 разів.)

 

Що ви знаєте про силу тяжіння і вагу тіла?

( Два учні біля дошки: один про силу тяжіння, другий – про вагу тіла. Роблять записи за схемою.)

 

Поки учні готуються біля дошки дивимось відео " вага на Землі, в невагомості, на Місяці"(Слайд 15).

 

А яку вагу будуть мати космонавти на інших планетах?

Давайте подивимось на планети Сонячної системи за допомогою наших учнів-дослідників які підготували інформацію про планети ( учні по черзі виходять до дошки)(Слайд 16 - 23).

 

Це реальні фотографії, які були отримані за допомогою міжпланетних станцій. І ви бачите наскільки різні наші сусіди.

Подивимось як би вони виглядали, якщо їх розташувати поруч(Слайд 24) – відео "порівняння розмірів планет".

Що ви можете сказати про планети?

( Планети поділяються на дві групи: планети земної групи ( Меркурій, Венера, Земля, Марс) – ближчі до Сонця та планети-гіганти ( Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун) – назва говорить сама за себе).

 

Тож відправляємось в подорож по планетам і дізнаємось скільки будемо важити на кожній з них.

 

Як, на вашу думку, чи однакова буде вага  людини на різних планетах? Якщо різна, то на яких планетах більша, а на яких менша? ( На Меркурії  ми будемо легше ніж на Землі, а на Юпітері нас , мабуть, розчавить, адже він такий великий.)

 Перевіримо наші здогадки.

Як це зробити?Треба скористатись формулою ваги тіла(Слайд 25):

де Р – вага тіла, Н

– маса тіла, кг

– прискорення вільнольго падіння,

То від чого залежить вага тіла?( від )

Де знайти необхідні  дані?( в Інтернеті )

 

За допомогою даних які ми знайшли в Internet за адресоюhttp://www.solarviews.com/eng/solarsys.htm(Слайд 26):

http://festival.1september.ru/articles/572259/f_clip_image008.jpg

 

Тут багато цікавого . Тільки , на англійській мові. Ми з вами зробили попередню  роботу , щоб адаптувати цю таблицю до нашого уроку,використовуючи таку програму як табличний процесор Еxcel . Отримали таблицю даних з Интернета в Excel, копія якої знаходиться у васна рабочих столах комп’ютерів  під ім'ям Планети Сонячної системи.(Слайд 29)

Але, перш ніж почати роботу з комп’ютером.  звернемо увагу на техніку безпеки.(Слайд 27 - 28):

(Слайд 29):

На планеті Земля маса учня 50 кг

 

Планета

R/R3

M/M3

p/p3

gпл

        Вага

Меркурій

0,38

0,05

0,9837

3,7

 

Венера

0,95

0,89

0,9511

8,9

 

Земля

1

1

1

9,8

 

Марс

0,53

0,11

0,7156

3,7

 

Юпітер

11

318

0,2409

25,8

 

Сатурн

9

95

0,125

11,3

 

Уран

4

15

0,2337

9

 

Нептун

4

17

0,2971

11,6

 

 

 

Місяць

0,27

0,01

0,6051

1,623

 

 

Як теперь провести розрахунки, застосував электронні таблиці Excel?(Використовуємо формули,в комірці вага планети)

Для розрахунку Ваги тіла на будь якій планеті застосовуємо яку формулу?

(P=mg)

Як записати її в Excel? (Наприклад для планети Меркурий  F3=E3*50)

Потім цю формули, для того щоб не набирати в кожній комірці  ми повинні?(Скопіювати)

 

Як копіювати набрану формулу?

 

Вам залишається по цим даним побудувати діаграму .

Як будувати  діаграми?(Мастер діаграм)

Як виділити 2 не суміжних стовпця?(Ctrl + мишью)

Як встановити формат числа?(Формат – Ячейка – Вкладка Число – Числовой – 1 знак – Ок)

Що ж, починаємо працювати.

Учні виконують роботу ( на протязі 10 хв) під наглядом учителя, форматують діаграми на свій смак.

 

Подивимось на екран які результати у вас вийшли.(Слайд 30):

Що ми бачимо на діаграмі?

 

Висновок: Аналіз діаграми показує:

  • на Венері вага тіла майже не змінюється
  • на Марсі та Меркурії зменшується приблизно в два рази …

 

Порівняємо залежність ваги від характеристик  планет .

 

Робимо висновок:Чим більша планета тим більше буде вага тіла.

 

Чи не виникло у вас якихось запитань?(Сатурн друга за розмірами планета сонячної системи, а вага космонавта на ній вийшла  майже така ж як і на Землі, чи немає в наших розрахунках помилки ?

 

Давайте ще раз подивимось на нашу зведену таблицю планет.(Слайд 31)

( Сатурн – це газовий гігант з великим радіусом,але порівняно не дуже великою масою, а тому і невеликої густини. В наслідок цього – вага на ньому буде майже такою, як і на Землі.)

 

Висновок: З цих даних випливає що всі розрахунки зроблені вірно. Як ви вважаєте чи комфортно буде космонавту на інших планетах.

 

 

  1.  Релаксація

 

Ось і закінчилась наша віртуальна подорож. Ми всі стомились, багато чого дізналися, тепер давайте спробуємо виразити наші враження від цієї мандрівки.

 

Ми вам пропонуємо зробити це таким чином (Слайд 32):

п/п

 

Відповіді учнів записуємо на дошці.

  1.  

Підібрати слово іменник  - що  позначає тему

Подорож

  1.  

Підібрати два прикметника- що описують тему.

Віртуальна, пізнавальна.

  1.  

Три дієслова- що називають дію пов’язану з темою.

Визначали,будували,порівнювали.

  1.  

Фраза з чотирьох слів-що висловлює ставлення почуття до теми; висновок.

Вага тіла різна на

  1.  

Одне слово синонім до першого слова- що містить сутність теми.

Планетах

 

Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків.

Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.

1. Перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник)

2. Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника)

3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова).

4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.

5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.

 

 

  1. Домашнє завдання(Слайд 33):
  • Скласти сенкан до уроку.
  • Написати маленький твір-фантазію вашої подорожі на уподобану  вами планету.

 

 

1

 

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
zip
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
1186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку