Географія 8 клас .Горбунова І.О.
Урок на тему: Українські Карпати
Мета. Сформувати в учнів систему знань про Українські Карпати, особливості географічного положення, клімат, рослинність, тваринний світ; стимулювати учнів до самостійного пошуку та аналізу необхідної інформації; вдосконалити практичні навички учнів (робота з матеріалом підручника, додатковою літературою, картами, атласом та використовуючи інтернет -ресурси); виховувати екологічну свідомість, патріотизм, любов до природи, до рідного краю
Тип уроку: вивчення нового матеріалу, урок-подорож.
Обладнання: фізична карта України, атласи, краєвиди Карпат, електронні сервіси, інтернет-ресурси ,картосхема Українських Карпат.
Географія 8 клас .Горбунова І.О.
Урок на тему: Українські Карпати
Мета. Сформувати в учнів систему знань про Українські Карпати, особливості географічного положення, клімат, рослинність, тваринний світ; стимулювати учнів до самостійного пошуку та аналізу необхідної інформації; вдосконалити практичні навички учнів (робота з матеріалом підручника, додатковою літературою, картами, атласом та використовуючи інтернет -ресурси); виховувати екологічну свідомість, патріотизм, любов до природи, до рідного краю
Тип уроку: вивчення нового матеріалу, урок-подорож.
Обладнання: фізична карта України, атласи, краєвиди Карпат, електронні сервіси, інтернет-ресурси ,картосхема Українських Карпат.
Структура уроку.
I. Організаційний момент.
II. Активізація опорних знань та умінь учнів.
Бесіда за запитаннями. Які природні зони виділяють у межах України? Які гірські системи розміщені на території нашої держави? В якій частині України розташовані Українські Карпати, яка їх висота, звідки походить назва?
III. Мотивація пізнавальної діяльності учнів.
Розповідь учителя. Українські Карпати є своєрідним музеєм, де зберігаються важливі геологічні «документи», створені самою природою. Українські Карпати - один з наймальовничіших регіонів України, чиї гірські краєвиди неповторні, а рівень забрудненості довкілля дуже низький. Саме тому тут надзвичайно сприятливі умови для санаторно-курортного й туристичного господарства міжнародного значення.
Вивчення природних ресурсів і природних умов Карпат дає змогу раціональніше їх використовувати.
З'ясуємо, у чому ж краса цього мальовничого краю?
IV. Вивчення нового матеріалу.
1.Перегляд презентації на тему: «Українські Карпати»
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WblyuNsNYwA
2.Завдання для учнів:
(поділ класу на 4 групи)
- користуючись інтернет – ресурсами, картами, атласами підготувати повідомлення:
1) Походження гір;
2) Геологічна будова карпат;
3) Клімат карпат;
4) Водні ресурси Карпат;
(учні готуються, і по черзі розповідають)
3.Завдання для учнів:
- переглянути відеоролик, виписати рослини та тварини Карпат.
(заданная виконати на блозі вчителя за посиланням http://geografikinna.blogspot.com/p/blog-page_26.html)
V. Закріплення нових знань.
1. Заповнити тест на блозі вчителя на тему: «Українські Карпати»
1. Найвища точка Карпат:
а)г. Сивуля; б)г. Говерла; в) Піп-Іван.
2. За утворенням Карпати:
а)складчасті; б)складчасто-брилові; в)вулканічні.
3. За висотою Карпати:
а)високі; б)середньо високі; в)низькі.
4. Як називають безлісі вершини Карпат:
а)яйли;б)долини; в)полонини.
5. Найбільш високогірне озеро Карпат:
а)Несамовите; б)Синевир; в)Бребенескул.
6. Гірський масив, у якому знаходиться г. Говерла:
а)Чивчинський б)Чорногорський; в)Рахівський.
7. Озеро Синевир знаходиться на висоті:
а)989 м; б)938 м; в)968 м.
8. Українські Карпати утворилися близько:
а)32 млн років; б)35 млн років; в)25 млн років.
9. Рослини-релікти:
а)дуб скельний; б)тис ягідний; в)бук лісовий.
V. Підсумок уроку. Виставлення оцінок.
У чому ж краса і особливість Карпат?
VI. Домашнє завдання.
1. Опрацювати параграф ___ підручника.
2. Підготувати проекти на тему: «Я мандрую Карпатами»