Тема. Многокутники та їх площі. ( Геометрія 8 клас)
Мета:
площі», розвивати вміння знаходити площі многокутників;
Урок узагальнення знань, умінь і навичок.
Обладнання:
Лот (0-3) |
Лот 2 (0-3) |
Лот 3 (0-3) |
Лот 4 (0-3) |
Підсумок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І. Мотивація навчальної діяльності. Діти, сьогодні ми дізнаємось про те, як геометрія допомагає людям створювати комфортні умови життя. Дуже давно один давньогрецький мудрець сказав: « Найвищий прояв духу - це розум. Найвищий прояв розуму - це геометрія». Зверніть увагу на слайди 1-5 і дайте відповідь: «Чи можна без знань геометрії, без знань про многокутники, їх властивостей та формул площ побудувати такі будинки, такі меблі, каміни, так естетично впорядкувати садибу?» ІІ. Тема, мета, завдання уроку Протягом уроку учні зможуть: - повторити означення та властивості вивчених многокутників та формули обчислення їх площ; - закріпити уміння знаходити площі фігур; - закріпити уміння застосовувати формули для розв'язування прикладних задач; - поглибити свої знання цікавими фактами з життя; - удосконалювати вміння оцінювати свої знання, працювати в парах та в групах. III. Формування вмінь та навичок Цей урок ми проведемо у формі аукціону. Аукціон - це торгівля цінними товарами. На нашому уроці товарами будуть завдання, а ціна – це ваші знання в балах.
Лот 1. Теоретичний
1) На екрані зображений «Асоціативний кущ» - види вивчених многокутників. Дати правильну назву кожному зображеному многокутнику.
2)Технологія «Незакінчені речення»
Лот 2. Пошуковий
Увага! Погляньте на екран, на якому зображені формули для обчислення площ многокутників. Згадайте їх.
Оцінювання.
Лот 3. Творчий (робота в парах). Гро «Конструктор».
Скласти із ЗО прямокутних рівнобедрених трикутників з катетами 4см наступні фігури:
І.Квадрат, у якого S = 16см2 2.Прямокутник, у якого S =32см2
З.Ромб, у якого S = 32см2 4.Квадрат, у якого S = 64см2
5.Паралелограм, у якого S = 48см2 б. Трапецію, у якої S = 48см2
Оцінювання.
Лот 4. Практичний (робота в групах). Прикладні задачі.
На нашій будівельній фірмі працює 3 відділи: економічний, плановий
та бухгалтерський. Учні об'єднуються в групи і розподіляють обов'язки між собою.
Задача 1. (економічний відділ)
Стіну, яка має форму прямокутника розмірами З м і 6 м, треба покрити кахельною плиткою квадратної форми з стороною 30см. Скільки треба плиток, щоб покрити цю стіну?
Задача 2. (плановий відділ)
За одну банку фарби заплатили 58 грн., якою можна зафарбувати ІОм2 підлоги. Скільки грошей треба заплатити, щоб зафарбувати 72м2 підлоги?
Ставок має форму квадрата. Біля його вершин ростуть дуби. Як збільшити площу ставка у 2 рази, щоб його форма й залишилась квадратною, а дуби не опинилися у воді?
Задача 3. (бухгалтерський відділ).
Кожна група звітує. Оцінювання.
IV. Підсумок
Учні підраховують свої бали. Кожен називає свою оцінку знань. Визначення активних та старанних учнів.
V. Домашнє завдання. Повторити формули площ многокутників. Виконати письмове завдання. VI. Цікаво знати На виготовлення підручників для учнів 8-х класів шкіл України треба 2220737м2 паперу - це 4441дерево.
VII. Рефлексія.
Що було на уроці головним?
Що сподобалось?
Що навчилися?
Чим поповнили свої знання?
.