Мета: узагальнити та
систематизувати знання учнів із теми «Метод координат»;
формувати вміння застосовувати набуті знання в
нестандартних ситуаціях;
ключові компетентності:
спілкування державною мовою- розуміти, пояснювати і
перетворювати тексти математичних задач на мову
математики;
математична компетентність: оперувати навичками
засобами алгебри розв'язувати геометричні задачі;
соціальна та громадянська компетентності: вміння
працювати в групі, виховувати в собі почуття
відповідальності.
Формування компетентностей: предметна компетентність : узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Метод координат»; формувати вміння застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; ключові компетентності:
спілкування державною мовою- розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач на мову математики;
математична компетентність: оперувати навичками засобами алгебри розв’язувати геометричні задачі; соціальна та громадянська компетентності: вміння
працювати в групі, виховувати в собі почуття відповідальності.
1.Перевірка домашнього завдання.
Задача 1. Запишіть рівняння прямої, яка проходить через точку А(9;3) і паралельна осі ординат.
Розв’язання. ах-с=0 , А(9;3), х=9.
Відповідь: х=9.
Задача 2. Запишіть рівняння прямої, яка проходить через
точку в(-3;10) і паралельна осі абсцис. Розв’язання.
ву+с=0, у=10.
Відповідь: у=10.
2. Актуалізація опорних знань учнів 1. Яка з наведених точок лежить на осі абсцис?
Варіант 1. Варіант2
А(0;4); В(1;1); А(1;1); В(1;0);
С(-3;0); Д(-5;5). С(0;1); Д(-1;-1).
2. Знайдіть координати середини відрізка АВ, якщо
4. Яке з наведених рівнянь є рівнянням кола з центром у точці
5. Знайдіть координати точки перетину прямої
1) 2Х+3У+6=0 З ВІССЮ ОХ. 2) Х-4У+24=0 З ВІССЮ ОУ.
А(3;0), В(0;-2), А(8;0),В(0;6),
С(-3;0), Д(0;2). С(-8;0), Д(0;-6).
3. Тренувальні вправи. Задача 1. Скласти рівняння прямої, яка проходить через центри двох кіл, що задані рівняннями: (х+3)2+(у-1)2=4 і (х-2)2+(у+2)2=9.
Розв’язання.
А (-3;1) і В (2;-2) – центри заданих кіл, у = кх +m – рівняння прямої.
Пряма проходить через центри кіл, то координати центрів задовольняють рівняння прямої. Маємо систему двох рівнянь:
ВІДПОВІДЬ:3X+5Y+4=0
Задача 2. Обчислити площу круга, вписаного в трикутник зі сторонами 9 см, 10 см і 17 см.
Отже, <А - тупий. Трикутник АВС- тупокутний. Відповідь: трикутник АВС - тупокутний.
Домашнє завдання. Повторити п. 9, 10. Розв’язати: №10.7, №10.9, №10.15.
Бажаю успіхів!