На даному уроці дати означення вертикальних кутів, довести теорему про рівність вертикальних кутів. Формувати вміння і навички знаходити вертикальні кути на малюнку і будувати їх. Сприяти розвитку вміння усного та напівусного розв'язування задач за допомогою готових малюнків з умовами. Виховувати охайність, графічну культуру.
Тема уроку: Вертикальні кути.
Мета уроку: Дати означення вертикальних кутів, довести теорему про рівність вертикальних кутів. Формувати вміння і навички знаходити вертикальні кути на малюнку і будувати їх. Сприяти розвитку вміння усного та напівусного розв’язування задач за допомогою готових малюнків з умовами. Виховувати охайність, графічну культуру.
Хід уроку
1. Організаційна частина.
2. Перевірка д/з, актуалізація опорних знань.
2.1 Два учні біля дошки розв’язують задачі.
1) Промінь, що проходить між сторонами кута ділить його на кути, які дорівнюють 15˚ і 72˚. Знайдіть градусну міру кута, суміжного з даним.
2) Знайдіть суміжні кути, якщо один з них на 18˚ більший за інший.
2.2 Фронтальне опитування:
2.3 Математичний диктант (
І варіант |
ІІ варіант |
|
|
Самоперевірка диктанту
Учні обмінюються зошитами, та перевіряють роботи один одного. За правильну відповідь ставимо «+», за неправильну – «-». За кожний плюс нараховуємо 2 бали.
3. Вивчення нового матеріалу
Ми можемо побачити, що серед цих кутів з’явилися ще пари кутів, які не є суміжними. Це кути АОК і ВОС, а також – АОВ і КОС.
Такі кути називаються вертикальними.
Два кути називаються вертикальними, якщо сторони одного з них є доповняльними променями до сторін іншого. Отже, сьогодні на уроці ми познайомимось із вертикальними кутами та встановимо, яку властивість мають вертикальні кути. Запишіть тему сьогоднішнього уроку «Вертикальні кути та їх властивості»
Назвіть пари вертикальних кутів.
4. Закріплення нових знань і вмінь.
5. Підсумки уроку
Сьогодні на уроці ми познайомилися з новим видом кутів, які називаються ...
Яку властивість мають вертикальні кути?
7. Домашнє завдання:
§6, вивчити означення та властивість, №№ 90, 93, 95*