Урок з геометрії у 7 класі "Кути, утворені при перетині паралельних прямих січною"

Про матеріал
Оптичні іллюзії - дуже поширене явище в нашому житті. Важливим моментом у вивченні геометрії є переконати учнів при розв'язуванні задач керуватися означеннями, аксіомами, теоремами, доведеними властивостями, а не власними відчуттями.
Перегляд файлу

Тема. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.

Клас: 7.

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність: удосконалити вміння розвязувати задачі, що предбачають застосування властивостей кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;
  • ключові комптентності:
  • спілкування державною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію;
  • математична компетентність – встановлювати відношення між реальними обєктами довікілля;
  • ініціативність і підприємливість – генерувати нові ідеї, використовувати критерії раціональності з метою вибору найкращого рішення.

Тип уроку: удосконалення та застосування знань і вмінь.

Обладанання та наочність: картки з тестами для перевірки домашнього завдання; картки для роботи у групах; портрет Евкліда; купюри-сувеніри «Евклідори», ілюстрації «Суміжні і вертикальні кути навколо нас»; презентація «Оптичні іллюзії», картки для рефлексії «Дерево пізнання»; підручник (Геометрія, 7 клас/ О. С. Істер. – Київ: Генеза, 2015).

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання, перевірка присутніх. Повідомлення про бонуси за урок «Евклідори»:

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування

  1. Які кути називаються суміжними, вертикальними? Навести приклади (за ілюстраціями на дошці).

C:\Users\Пользователь\Pictures\Математика\Бердянськ.jpgC:\Users\Пользователь\Pictures\Математика\Двірники.jpg

 

  1. Скільки прямих можна провести через одну точку?
  2. Скільки прямих можна провести через дві точки?
  3. Які прямі називаються паралельними?
  4. Скільки прямих можна провести паралельно заданій прямій через точку, що їй не належить?
  5. Наведіть приклади паралельних прямих в оточуючому середовищі.
  6. Як називаються кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною? (За схемою)
  7. Властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною.
  8. Ознаки паралельності прямих.

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Завдання за підручником: перевірка зошитів перед уроком.
  2. Виконання індивідуальних тестових завдань із подальшим обговоренням.

2) Чи паралельні прямі а і в, зображені на рисунку, якщо:

а) 1=3; б) 1=4; в) 2+3=180;

г) 1+2=180; д) 5=6; е) 5=6=90;

 

IV. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

Перегляд презентації «Оптичні іллюзії». Учні приходять до висновку, що не можна довіряти зоровому сприйняттю дійсності, треба керуватися ознаками паралельності прямих.

 

V. Удосконалення знань і вмінь

Робота з підручником: колективне розвязування задачі № 214 (мал. 157).

 

VІ. Застосування знань і вмінь.

 

1. Робота в групах (повторити правила роботи в групі)

Завдання на картках:

«Залізниця»

 

 

«Вишиванка»

 

 

  1. Додаткове завдання: за підручником № 219 (високий рівень).

VІІ. Домашнє завдання

VІІІ. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія: знайти себе на «Дереві пізнання».

1

 

docx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
1427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку