Тема. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною.
Клас: 7.
Формування компетентностей:
Тип уроку: удосконалення та застосування знань і вмінь.
Обладанання та наочність: картки з тестами для перевірки домашнього завдання; картки для роботи у групах; портрет Евкліда; купюри-сувеніри «Евклідори», ілюстрації «Суміжні і вертикальні кути навколо нас»; презентація «Оптичні іллюзії», картки для рефлексії «Дерево пізнання»; підручник (Геометрія, 7 клас/ О. С. Істер. – Київ: Генеза, 2015).
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання, перевірка присутніх. Повідомлення про бонуси за урок «Евклідори»:
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
2) Чи паралельні прямі а і в, зображені на рисунку, якщо:
а) 1=3; б) 1=4; в) 2+3=180;
г) 1+2=180; д) 5=6; е) 5=6=90;
IV. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
Перегляд презентації «Оптичні іллюзії». Учні приходять до висновку, що не можна довіряти зоровому сприйняттю дійсності, треба керуватися ознаками паралельності прямих.
V. Удосконалення знань і вмінь
Робота з підручником: колективне розвязування задачі № 214 (мал. 157).
VІ. Застосування знань і вмінь.
1. Робота в групах (повторити правила роботи в групі)
Завдання на картках:
«Залізниця» |
|
|
|
«Вишиванка»
|
|
|
|
VІІ. Домашнє завдання
VІІІ. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія: знайти себе на «Дереві пізнання».
1