Тема: Прямокутна система координат у просторі.
Мета: ознайомити учнів з інформацією про прямокутну систему координат у просторі, навчати визначати розташування точок у просторі та записувати їх координати для різних випадків розміщення, розглянути формули відстані між точками та координат середини відрізка, навчити їх застосовувати до розв’язування задач, підвищувати мотивацію та інтерес до навчання, формувати інформаційну та математичну компетентність.
Інформаційно-комунікаційні технології: сайт На урок ( чат-бот: спілкування з видатними постатями минулого), сайт Всеосвіта (вебквест), GEOGEBRA 3D, тести ( Plickers).
Хід уроку. 1. Повідомлення теми і мети уроку.
2. Вивчення нового матеріалу. Теоретичну інформацію про декартову систему координат учні отримують, використовуючи чат-бота на сайті На урок: спілкування з видатними постатями минулого. Розмова відбувається з Рене Декартом https://naurok.com.ua/chat
Запитання: Що ти знаєш про прямокутну систему координат у просторі?, або схожі.
3. Вивчення нового матеріалу. Інформацію про особливості розташування точок на координатних площинах і осях, та зв’язок з розташуванням точки і її координатами досліджується в програмі GEOGEBRA 3D . Результати дослідження узагальнюються в таблиці
Які з координат точки дорівнюють нулю |
Координати точки |
Особливості розташування точки |
y i z |
A(x;0;0) |
Належить осі х |
|
|
|
4. Вивчення нового матеріалу. Опрацювання матеріалу про обчислення відстані між двома точками та координат середини відрізка після теоретичного блоку за допомогою практичних завдань проводиться в додатку Plickers.
5. Узагальнення вивченого матеріалу. Цей етап можна провести за допомогою інтерактивного веб-квесту на сайті Всеосвіта.
https://vseosvita.ua/webquest/start?id=16197&id_user=379515&hash=4cf7 eb91
6. Рефлексію можна провести за допомогою Лінійки вимірювання.
Домашнє завдання: опрацювати підручник.