Урок з християнської етики для 7 класу

Про матеріал
Тема: Ілюзія обману. Місце Писання: Дії 4:32-5:11. Біблійна істина: Господь хоче щоб ми не обманювали. Біблійний вірш: Тому-то, неправду відкинувши, говоріть кожен правду до свого ближнього, бо ми члени один до одного. Ефесянам 4:25 Мета: Я хочу, щоб мої підлітки знали: що Господь завжди знає правду. Я хочу, щоб мої підлітки пояснили: важливість праведного життя перед Богом. Я хочу, щоб мої підлітки: практикувалися в правдивому житті перед Богом.
Перегляд файлу

Тема: Ілюзія обману.

Місце Писання: Дії 4:32-5:11.

Біблійна істина: Господь хоче щоб ми не обманювали.

Біблійний вірш: Тому-то, неправду відкинувши, говоріть кожен правду до свого ближнього, бо ми члени один до одного.

        Ефесянам 4:25

Мета:

 Я хочу, щоб мої підлітки знали: що Господь завжди знає правду.

 Я хочу, щоб мої підлітки пояснили: важливість праведного життя перед Богом.

 Я хочу, щоб мої підлітки: практикувалися в правдивому житті перед Богом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І Вступ.

  1. Відеоролик «Этот трюк поможет изменить вам цвет глаз». Слайд 1

– Чи сподобався вам ролик?

– Які метаморфози ви відчували, коли виконували завдання диктора?

– Як називаються такі метаморфози?

 

  1. Складання асоціативного куща «Ілюзія». (На дошці) Слайд 2, 3

Ілюзія (оман, обман) – серйозно спотворене сприйняття реальності (поведінки людей, життєвих подій, тих чи інших предметів і об'єктів). 

  • Фізичні ілюзії — пов'язані з діючими у світі об'єктивними законами фізики (наприклад, оптична ілюзія: ложка, частково занурена у склянку з водою, сприймається як надламана).
  • Оптичні ілюзії — облуда зору; помилки в зоровому сприйнятті, викликані неточністю або неадекватністю процесів неусвідомлюваної корекції зорового образу.
  • Звукові ілюзії, наприклад, тон Шепарда.
  • Тактильні ілюзії, наприклад, ілюзія Арістотеля.
  • Фізіологічні ілюзії — пов'язані з особливостями периферичних чи центральних ланок аналізаторів (органів почуттів) людини (наприклад, якщо кілька разів підняти одночасно обома руками пару різних за масою предметів, а потім іншу пару предметів однакової маси, то предмет, який опинився в руці, в якій до того був легший, здасться більш важким, ніж предмет, що знаходиться в іншій руці) (див. Установка (психологія)).
  • Афективні ілюзії — виникають під впливом виражених коливань настрою або у зв'язку з гостро виникаючим афектом страху, тривоги.
  • Вербальні ілюзії — виникають в результаті викривленого сприйняття реальних розмов оточуючих людей.
  • Органічні ілюзії (метаморфопсії) — викривлене зорове сприйняття форми, величини, кольору, просторового розташування, стану спокою або руху реально існуючого предмета; розрізняють аутометаморфопсіі (відчуття зміни величини, форми частин власного тіла) і екзометаморфопсіі (порушення сприйняття навколишніх предметів); даний вид розладів сприйняття може спостерігатися не тільки у психічно хворих, а й у психічно здорових людей з патологією органа зору.
  • Ілюзії усвідомлення (втіленого усвідомлення) — відчуття, що поряд нібито хтось перебуває; цей вид ілюзій був виділений Карлом Ясперсом; на думку автора, даний вид ілюзій є ознакою формування галюцинацій і марення.
  • Парейдолічні ілюзії (функціональні ілюзії) — особливий вид ілюзій, за яких зі складних візерунків (на килимі, замерзлому на морозі склі) виникають і поступово розвиваються складні фантастичні картини.

ІІ Місток-зв’язка.

3. Що Біблія нам говорить про обман. Робота з Біблією. Слайд 4

а) читання місця Писання з поясненням.

Дії 4:32

– Як жили перші християни?

– Як ви розумієте вислів «мали серце одне й одну душу»?

 

Дії 4:33

– Про що проповідували апостоли?

– На кому була Божа ласка з Його дарами?

 

Дії 4:34-35

– Чому перші християни отримували Божу благодать?

 

Дії 4:36-37

– Хто такий був Варнава?

 

Дії 5:1-2

– Про кого ми читаємо?

– Що зробили Ананій і Сапфіра?

– Які в них були наміри?

 

Дії 5:3-6

– Кому належали гроші Ананія і Сапфіри?

– Чому вони так поступили?

– Хто сказав Петрові, що подружжя приховало частину грошей?

– Чи можемо ми щось приховати від Бога? Чому?

 

Дії 5:7-8

– Чому Петро питав Сапфіру про гроші?

– Чи зрозуміла натяк Сапфіра?

– Що зробила Сапфіра?

 

Дії 5:9-10

– Який гріх зробили Ананій і Сапфіра?

– Чи був час для покаяння в Ананія і Сапфіри?

– Коли вони згрішили?

– Чому вони померли?

– Чи не було це занадто суворим покаранням?

 

Дії 5:11

– Який страх обгорнув людей?

– Чого боялися християни?

– Який урок отримали перші християни через цю ситуацію?

– Що хоче Бог сказати нам через цю ситуацію?

 

б) Робота з Біблійною істиною. Слайд 5,6

 

  • Прочитайте вислів опускаючи літери, які повторюються.

 

ІІІ Тримай.

  1. Робота в групах. Слайд 7

Група 1: Скласти план дій Ананія і Сапфіри з Дії 5:1-11;

Група 2: Скласти поради для тих, хто хоче обманути;

Група 3: Скласти порівняльний аналіз Варнави і згадуваного подружжя.

 

  1. Складання сенкана. (Робота з кожним словом). Слайд 8

Обман.

Приємний, виявлений.

Руйнує, губить, нищить.

Господь не хоче, щоб ми обманювали.

Гріх.

 

ІV Повернення до початку. Слайд 9

  1. Повернення до ілюзії.

Ілюзія… Спочатку нам здається, що обман – це єдиний вихід з ситуації, що склалася. Здається, що обману і ніхто нічого не буде знати і все, більше обманювати не буду. Але так не буває. Один гріх тягне за собою інший. Якщо тільки ми вже пустили в свою голову думку про можливість обману, ми вже згрішили. Слайд 10

Обман – це ілюзія, яка каже нам, що все буде добре, це один вихід із даної ситуації, тим більше, що ніхто про це не дізнається. Але ми знаємо, що Бог бачить все і знає все, навіть наші думки. Думка про обман може приходити нам в голову, але ми повинні дозволити осістися там, ми повинні зразу її прогнати. Біблія каже нам:

16. Оцих шість ненавидить Господь, а ці сім то гидота душі Його:

17. очі пишні, брехливий язик, і руки, що кров неповинну ллють,

18. серце, що плекає злочинні думки, ноги, що сквапно біжать на лихе,

19. свідок брехливий, що брехні роздмухує, і хто розсіває сварки між братів!

  Приповісті 6:16-19

 У цьому уривку тричі зустрічається слово «брехливий».

 

– В якому контексті вжите це слово? (Брехливий язик, свідок брехливий, брехні роздмухує).

 Із семи гидот перед Божим лицем три повязані із брехнею, обманом.

 

 В книзі Приповістей ми зустрічаємо багато приказок, які нам говорять і про благословіння тим, хто говорить правду.

 Давайте прочитаємо ці приказки. Слайд 11.

 

Хто уста свої стереже,     а людина, що слухає Боже,                                                                                                                                                            говоритиме завжди. Пр. 21:28

Справедливість та правду чинити –   то добірне срібло. Пр. 10:21

Хто стереже свої уста й свого язика,  той душу свою береже. Пр. 13:3

Язик праведного –       той душу свою зберігає від лиха.                                                                                                                                                                                                                   Пр. 21:23

Свідок брехливий загине,    для Господа це добріше за жертву.                                                                                                                                             Пр. 21:3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://i.pinimg.com/564x/a8/69/20/a8692052c5f9a9fd326bcaf85f69a530.jpg     https://i.pinimg.com/564x/0c/4b/33/0c4b330b51e71d03992dedcad64d44f5.jpg       

 

                      https://i.pinimg.com/564x/ec/f4/e4/ecf4e4dc6031f8649f28ace8ecd1c071.jpg

docx
Пов’язані теми
Етика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
2250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку