Мета:
ü навчальна:навчити знаходити пропущену команду в знайомій послідовності;
ü розвивальна:розвивати увагу, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення: формувати вміння робити висновки;
ü виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності |
|
Тема. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер,підключення до мережі Internet,.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
Виконати алгоритм, записаний на дошці або продемонстрований на екрані.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
VІІ. Підбиття підсумків уроку