Урок "Властивості паперу. З’єднання відірваних частин паперу за допомогою склеювання. Аплікація.Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із рваних частини паперу."

Про матеріал
Ознайомлення дітей з властивостями паперу; навчати учнів з’єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу.
Перегляд файлу

 

 

Хоменко Ольга Костянтинівна

вчитель початкових класів

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Бровари

 

Предмет: Трудове навчання.

Клас: 1

Тема: Властивості паперу. З’єднання відірваних частин паперу за допомогою склеювання. Аплікація. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із рваних частини паперу. Практична робота: виготовлення аплікацій із рваних частин паперу «Диво-дерево».

Мета: Ознайомити дітей з властивостями паперу; навчати учнів з’єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці.

Обладнання: підручник В. Сидоренко, Н. Котелянець «Трудове навчання» 1 клас, робочий зошит – альбом «У країні майстрів» Н. Котелянець, О. Агєєва; ілюстрації із зображенням осінніх пейзажів, зразки виробів, кольоровий папір, картон, клей, серветки для рук, ножиці, лупа, пензлик для клею.

 

ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Перевіряю готовність дітей до роботи. Пригадуємо правила безпеки праці на уроці; готовність робочого місця.

 

ІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

  1. Оголошення теми

– Сьогодні на уроці ми дізнаємося про властивості паперу та ознайомимося з технікою виготовлення аплікації з рваних частин паперу.

 

  1. Вступна бесіда

На дошці – ілюстрації із зображенням осінньої природи.

Картинки по запросу осіння природа

Похожее изображение

Похожее изображение

 

  • Ми вирушимо на екскурсія до лісу.
  • Поміркуйте, що оточує нас за містом?
  • Це трава, квіти, дерева, озеро, річка, чисте небо і багато іншого. Людина і природа – єдине ціле. Природа багата і різноманітна. Вона щедро ділиться з людиною своїми дарами. Людина отримує від природи різні рослини, рибу, птахів, звірів, сировину для виготовлення матеріалів, з яких вона виготовляє різні предмети. Природу потрібно оберігати і поважати людей, які турбуються про неї.

 

  1. Робота за підручником (ст.. 12, 13)
  • На попередньому уроці ми ознайомились з видами паперу, а зараз дізнаємось про його властивості.
  • Проведемо дослідження.
  • Розірвіть аркуш кольорового паперу і за допомогою лупи уважно розгляньте краї розриву.
  • Що ви побачили? Видно білі краї.
  • Які властивості притаманні паперу:
  • Згинається;
  • Легкий;
  • Можна фарбувати;
  • М’який, можна м’яти;
  • Можна склеювати.
  • Розгляньте у підручнику (ст.. 14, 15) аплікацію «Диво-дерево» з рваного паперу.
  • Що б ви хотіли тут змінити чи доповнити?
  • Так, зараз осінь.
  • Осінь – чудова пора. Листя золоте, червоне, зелене, жовтогаряче. Саме таких кольорів  ми і використаємо кольоровий папір.

Нашими помічниками на уроці будуть:

  • Картон – основа;
  • Кольоровий папір;
  • Клей;
  • Пензлик.
  1. Фізкультхвилинка

А тепер у нас розминка,

В клас прийшла фізкультхвилинка.

Встаньте рівно біля парт,

Починаємо наш старт.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Головою покрутіть,

Пальцями поворушіть,

Вправо-вліво нахиліться,

Й до роботи знов беріться.

 

ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА

  1. Які правила потрібно повторити перед початком роботи?
  • Не заважати сусідові працювати;
  • Стежити, щоб не розлити клей;
  • Роботу виконувати охайно;
  • Не забувати користуватися серветкою для рук.
  1. Інструктаж. Показ зразка.

1). Зігніть навпіл стандартний листок картону і відріжте – це основа.

2). Відірвіть вздовж аркуша смужку завширшки у два пальчики – це

     стовбур дерева. Рівний край зроби рваним.

3). Розмістіть стовбур по центру кольорової основи. Наклейте його.

4). З кольорового паперу рвемо невеличкі клаптики – це листя. Наклейте

     їх навколо стовбура.

5). Відірвіть невелику смужку і клеїмо її внизу – це травичка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні працюють  над аплікацією.

Надаю індивідуальну допомогу дітям та поради.

 

ІV. РОЗВИВАЮЧІ ВПРАВИ

Роботи дітей вивішую на дошці.

– Яка робота вам сподобалась найбільше?

– Яка робота найохайніша?

– Хто не встиг закінчити? Чому?

 

V. ПІДСУМОК

  • Які властивості паперу ви запам’ятали?
  • Як називається аплікація, яку ми виготовляли?
  • Що таке аплікація?
  • Чи сподобалась вам аплікація з рваного паперу?
docx
Додано
18 жовтня
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку