|
|
Хоменко Ольга Костянтинівна вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Бровари |
Предмет: Трудове навчання.
Клас: 1
Тема: Властивості паперу. З’єднання відірваних частин паперу за допомогою склеювання. Аплікація. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із рваних частини паперу. Практична робота: виготовлення аплікацій із рваних частин паперу «Диво-дерево».
Мета: Ознайомити дітей з властивостями паперу; навчати учнів з’єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці.
Обладнання: підручник В. Сидоренко, Н. Котелянець «Трудове навчання» 1 клас, робочий зошит – альбом «У країні майстрів» Н. Котелянець, О. Агєєва; ілюстрації із зображенням осінніх пейзажів, зразки виробів, кольоровий папір, картон, клей, серветки для рук, ножиці, лупа, пензлик для клею.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Перевіряю готовність дітей до роботи. Пригадуємо правила безпеки праці на уроці; готовність робочого місця.
ІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ
– Сьогодні на уроці ми дізнаємося про властивості паперу та ознайомимося з технікою виготовлення аплікації з рваних частин паперу.
На дошці – ілюстрації із зображенням осінньої природи.
|
|
|
Нашими помічниками на уроці будуть:
А тепер у нас розминка, В клас прийшла фізкультхвилинка. Встаньте рівно біля парт, Починаємо наш старт. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Головою покрутіть, Пальцями поворушіть, Вправо-вліво нахиліться, Й до роботи знов беріться. |
ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА
1). Зігніть навпіл стандартний листок картону і відріжте – це основа.
2). Відірвіть вздовж аркуша смужку завширшки у два пальчики – це
стовбур дерева. Рівний край зроби рваним.
3). Розмістіть стовбур по центру кольорової основи. Наклейте його.
4). З кольорового паперу рвемо невеличкі клаптики – це листя. Наклейте
їх навколо стовбура.
5). Відірвіть невелику смужку і клеїмо її внизу – це травичка.
Учні працюють над аплікацією.
Надаю індивідуальну допомогу дітям та поради.
ІV. РОЗВИВАЮЧІ ВПРАВИ
Роботи дітей вивішую на дошці.
– Яка робота вам сподобалась найбільше?
– Яка робота найохайніша?
– Хто не встиг закінчити? Чому?
V. ПІДСУМОК