Розробка уроку 2 клас ЯДС "Факти і здогадки" Тиждень 7. Яку інформацію записують числами?

Про матеріал
Конспект уроку з "Я досліджую світ" 2 клас Тиждень 7. Факти і здогадки. Яку інформацію записують числами?
Перегляд файлу

Розробка уроку до ЯДС 2 клас до підручника О.Волощенко, О.Козак.

Тиждень 7. Факти і здогадки. Яку інформацію записують числами? Дослідження: «Яка інформація міститься на упаковках товарів?»

Короткий опис: 

- розширити знання учнів про розмаїття продуктів харчування;

- формувати настанову на споживання здорової їжі;

- створити умови для з’ясування змісту понять «безпечні та небезпечні» товари;

- формувати уміння працювати в малих групах;

- залучення дитини до спільної діяльності: вчитель – батьки – діти;

- розвивати критичне мислення.

Тривалість: 40 хвилин.

Очікувані результати. Після цього заняття учні зможуть:

- розрізняти маркування продуктів харчування;

- з’ясовувати якість продуктів та їх термін придатності до вживання;

- висловлювати і обґрунтовувати власну думку;

- працювати в групах.

Обладнання: підручник «Я досліджую світ» 2 клас; упаковки продуктів харчування, піщаний годинник, стікери.

1. Ранкова зустріч.

- Любі діти, пропоную всім утворити коло.

Вушка, прислухайтесь!

Очки, придивляйтесь!

Носик, глибше дихай!

Ротик, посміхнись!

Спинки, розправляйтесь!

Ручки, піднімайтесь!

Нумо до роботи дружно всі взялись!

  •              А тепер обійміть сусіда ліворуч і скажіть йому, чому він вам подобається? (Наприклад: «Марійко, ти подобаєшся мені тому, що ти весела…»

3. Календар погоди. Повідомлення синоптика. Новини дня. Дитина дня.

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

4. Тема дня «Яку інформацію записують числами? »

- Як ви розумієте слово «інформація» (це сукупність відомостей, що сприймають із навколишнього середовища)

- Якою може бути інформація? (цікавою, корисною, правдивою, веселою)

- Людина постійно отримує інформацію про різноманітні об’єкти, процеси та явища у різні способи.

- Як ви отримуєте інформацію? (від батьків, учителів, газет, журналів, друзів, інтернету)

- За допомогою чого людина отримує інформацію? (органів чуття: зору, слуху, нюху, дотику, смаку)

- Сьогодні в нас не просто клас, а лабораторія, а ви – будете дослідниками.

5. Обмін інформацією.

  •                   Хто ходив з батьками до супермаркету і купував продукти?
  •                   Хто сам робив покупки?
  •                   А чи знаєте ви, як вибирати продукти?
  •                   Де зберігається інформація про продукт?
  •                   Так, на упаковці, на етикетці.

Вступ.

Їжа приносить користь організму людини, але неякісна їжа може призвести до хвороб. Щоб їжа не завдавала шкоди, слід ознайомитися з основами безпечного харчування. Перш за все, навчитися оцінювати якість їжі, зокрема, якість продуктів, які купуєте в магазинах.

Вправа «Вилучи зайве з групи слів».

ЗНАК, МАЛЮНОК, СИМВОЛ, МАРКУВАННЯ, ПРОДУКТ, ПОЗНАЧКА, ЕМБЛЕМА, ЗОБРАЖЕННЯ.

  •                   Так. Найважливіша інформація про продукт харчування зображена на упаковці чи етикетці у вигляді певних знаків, символів, позначок, тобто говорять: маркування продуктів.

«Мозковий штурм».

  •                   Наразі в нас є проблемне питання «Як позначки на товарах можуть застерегти від небезпеки?».
  •                   Пригадайте все, що ви знаєте, що ви думаєте…  (записуємо всі думки)

 

 

 

 

 

 

 

 

  •                                 Так, дійсно, знання маркування, тобто розрізнення символів, позначок, може застерегти від небезпеки, щоб не завдавати шкоди власному здоров’ю.

Ознайомлення з маркуванням.

  •                            А на яке маркування звертали ви увагу при виборі продуктів харчування, коли ходили з батьками в супермаркет?
  1.                        Дата виготовлення.
  2.                        Термін придатності.
  3.                        Склад продукту.
  4.                        Умови зберігання.
  5.                        Місткість упаковки.
  •                            Що означає кожне маркування?

Поповнення «Стіни слів».

Дослідження 1. Яку інформацію записують числами?

Більшість товару, який можна придбати у магазині має упаковку.

Які бувають упаковки?

  •                   Паперові/ картонні;
  •                   пластикові ;
  •                   скляні;
  •                   металені – з паперовими наліпками.

Про що може розказати упаковка товару?

Чи звертали ви увагу на те, що на упаковці є чимало цифр і закодованих позначок. Чи знаєте ви, що вони означають? (відповіді дутей)

Прошу звернути увагу на дошку

 Робота в групах.

Вправа «Яку ще інформацію можна знайти на упаковках товарів?»

 Учитель роздає учням продукти в упаковках (наприклад , шоколад, вафлі, сирок, та ще інші продукти, які найчастіше вживають діти). Кожна група презентує свій продукт (на аркуші паперу  описує: де виготовлено продукт, склад, який строк придатності, місткість, і т.д.)

Дослідження 2. Практична робота в малих групах.

Дослідження упаковки: 6 груп дітей  досліджують упаковки і готують таку інформацію:

  1.                        Дата виготовлення  ________________
  2.                        Термін придатності ________________
  3.                        Умови зберігання ________________
  4.                        Місткість упаковки ________________

Захист досліджень. Виступ груп.

Ознайомлення з іншими позначками:

-  При дослідженні упаковок ви могли бачити ще й таке маркування:

 

  •                            Що воно означає?
  1. Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=hxdw6TnoG58

Аналіз життєвих ситуацій

Ситуація 1. Другокласнику Петрику дуже сподобався яскравий конструктор, який лежавна полиці в магазині. Хлопчик пригадав, що його братику скоро виповниться два роки. Петрик вирішив, що конструктор стане гарним подаруном для брата і запропонував мамі купити його. Та жінка побачила на іграшці зображену нижще позначку.    (Забороняється дітям до 3-х років)

Запитання: 

- Що має відповісти мама?

-Чи можна подарувати цей конструктор братику?

- А самому Петрику?

Ситуація 2: Дівчинка Оленка дуже любить математику, тому тато подарував їй новенький калькулятор. Школярка зраділа такому подарункові і користувалася ним кожного дня. Та скоро в ньому зіпсувались батарейки. Тато придбав нові, а старі зібрався викинути  до вичайного сміттєвого баку.

Запитання: Чи правильно вчиняє тато Оленки, адже на батарейках зображений символ («Продукти не можна викидати до звичайних контейнерів для відходів»)

Ситуація 3: Родина Андрійка вирішила подарувати бабусі на день народження новий телевізор. У магазині вони обрали та замовили подарунок.Однак, коли їм принесли телевізор, хлопець побачив, що упаковка техніки дуже волога. А ще на ній була зображена відповідна позначка.

Запитання: Чи має родина Андрійка попросити принести інший телевізор? Чому?

Майстер-клас «Підставка для олівців».

Робота з зошитом

Вправа «Чек».

 Пропоную виконати завдання у ваших зошитах на сторінці 26 №2

При наявності чека, ви можете повернути товар до магазину, якщо термін придатності вийшов.

Робота з дискусійною шкалою.

- Чи важливо знати маркування продуктів і товарів?

 

НІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТАК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

Відмітьте стікером свою думку-позначку.

  Створення секвейну.

ПОЗНАЧКИ

Яскраві, цікаві.

Розповідають, застерігають, інформують.

Ви – важливі в житті.

(або Зверни увагу при покупці )

Маркування!

7. Підсумок уроку.

Які продукти треба вживати, щоб рости здоровим?

При покупці продуктів харчування в магазині, на що будеш звертати увагу?

Підведення підсумків роботи / картка само оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 січня 2022
Переглядів
3661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку