Урок з літературного читання в 2 класі "Казки народів Європи.Російська народна казка "Лисичка"

Про матеріал

Конспект уроку містить цікавий і змістовний матеріал до уроку читання, артикуляційні вправи, вправи для мовленнєвої розминки, Підібрані різні форми і методи роботи, що сприяють розвитку навичок виразного читання.

Перегляд файлу

Тема: Уявлення про народну казку. Українська народна казка

             «Рукавичка». Інсценізація казки.

Мета: вчити дітей сприймати казку, слухаючи читання вчителя

             спостерігати за структурою і сюжетом казки, розкрити

            зміст понять «герої казки», учити визначати головну

            думку казки, формувати вміння виразно читати,

             переказувати казку, зіставляти зміст прочитаного

             тексту й ілюстрації, поглибити знання учнів про казку

          як вид усної народної творчості; виховувати почуття

           дружби.

Обладнання :картки для удосконалення навичок читання,

             виставка книжок народних казок, ілюстрації до казки,

              маски.

                               Хід уроку

1.Організаційний момент.

2.Артикуляційні вправи.

а)Мовленнєва розминка.

б)Читання складів.

в)Робота над скоромовкою.

г)Вправа «Не розгубись»

-прочитати слова в порядку зростання номерів

Казка   як     жить       світі   на     вчить

    1        3         6             5         4      2

-Яке речення утворилося?

3.Основна частина.

а)Повідомлення теми та завдань уроку.

б)Актуалізація опорних знань.

Вправа «Асоціація»

-Які асоціації виникають у вас зі словом казка?

Бесіда про народні казки.

Читання тексту про народні казки.

-Які казки найдавніші?

-Пригадайте, які звірі й птахи є героями казок?

в)Вступне слово вчителя.

Загадка про рукавичку.

г)Читання казки вчителем.

-Чи сподобалася казка?

-Що вас зацікавило?

-Що вас здивувало?

д)Словникова робота.

Гра «Світлофор». Читання слів.

е)Читання ланцюжком.

є) Бесіда за змістом прочитаної казки.

ж) Вибіркове читання.

з)Вправа «Утвори пари».

-Чому герої казок отримали такі імена?

І)Робота з ілюстрацією.

-Розгляньте малюнки. Кого з героїв бракує?

Фізкультхвилинка.

м)Вправа «Встанови послідовність подій»

н)Робота в групах. Підготовка до інсценізації казки.

Р)Творча вправа «Пофантазуймо».

-Казка закінчується тим ,що тварини розбіглися.

Продовжте казку.

4.Заключна частина.

Інтерактивний прийом «Мікрофон»

-Яку казку читали?

-Чи є в неї автор?

-Хто є героями казки?

-Чи можна назвати їх друзями?

-Чого навчає нас ця казка?

5.Домашнє завдання.

Переказувати казку.

 

docx
Додав(-ла)
Горон Марія
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку