Урок з математики 1 клас " Розв'язування прикладів на додавання і віднімання в межах 20".

Про матеріал

Мета:закріплювати вміння обчислювати вирази й розв'язувати задачі на додавання і віднімання чисел; вчити складати і розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка, учи­ти порівнювати числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики, бажання допомагати.

Перегляд файлу

 

Клинiвська загальноосвiтня школа І-ІІІ ступенiв

 

 

 

 

Відкритий урок з математики

«Розв'язування прикладів на додавання і віднімання в межах 20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  Пiдготувала:

                                          вчитель початкових класiв

                                                        Москалюк Катерина Олександрiвна                                                                                         

 

 

 

 

 

Математика

Клас 1

      Тема. «Розв'язування прикладів на додавання і віднімання в межах 20.                                                           Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка»

Мета: закріплювати вміння обчислювати вирази й розв'язувати задачі на додавання і віднімання чисел; вчити складати і розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка, учи­ти порівнювати числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики, бажання допомагати.

Тип уроку: урок-казка

ХІД УРОКУ

  1.   Організаційний момент

                            Пролунав дзвінок – починається урок.

                            Працюватимем старанно, щоб почути у кінці,

                            Що у нашім першім класі – усі діти молодці!                         

 

ІІ. Мотивація уроку.

До нас завітали герої казки. Ось послухайте віршик про них:

                                 Нас братів є рівно сім,

                                 Дружимо ми вміло,

                                 Білосніжну захищати

                                 Наше святе діло.

 - Чи упізнали ви їх?

        Гномики збирали у лісі хмиз і почули від сороки, що за час їхньої відсутності прокинулася Білосніжка. Вони дуже зраділи і поспішили додому. Але ліс сповнений несподіванок і перешкод, які неодмінно треба подолати. Сподіваюся, ви допоможете гномам у цьому. Учні, котрі гарно працюватимуть під час уроку, отримають частинку снігопаду - маленьку сніжинку. Візьмемо із собою вміння красиво сидіти, активно працювати, і, звичайно, гарний настрій. Подаруйте один одному свою посмішку. Отож, вирушаємо!

 

ІІІ. Актуалізація і корекція опорних знань.

  1. Усний рахунок. Гра «Будь уважний!»

 Перший гном Веселунчик просить нас прокласти стежку, адже маленьким гномам важко.

Ваше завдання – вирішити приклади й показати картку з відповіддю.

15-5                         3+2                   7-5

3+3                          6+1                   4+5

 

         Ви впоралися з цим завданням, перший гномик уже біля будиночка і чекає своїх товаришів.

 

 

  1. Гра «Назви пропущені числа»

_10_             _14_             _3_            _12_

 

  1. Самостійна робота з карточками

Другий гномик Чхунчик потрапив під снігопад, який припиниться, коли ви виконаєте роботу з картками.

  1. Хвилинка каліграфії

Третій гномик Буркунчик ніяк не може вибратися зі снігової кучугури. Ми допоможемо йому, коли гарно попрацюємо в зошиті. Відкриваємо зошити.

                  Зошит свій я відкриваю,

                  Навкоси його кладу.

                  Ручку я ось так тримаю,

                  Сяду рівно, не зігнусь.

                  Буду вправно працювати,

                  До роботи я берусь!

 

  1. Математичний диктант

15-10                        6+1                    10-8

2+4                           5+5                    7-7

  1. Веселі задачі

Четвертий гномик Задумчик пропонує розв'язати цікаві задачі. Зосередьтеся, будьте уважними.

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка

Буратiно пiдтягнувся, раз – нагнувся, два – нагнувся,

Руки в сторони розвiв, ключик, мабуть, загубив.

Щоби ключик нам дістати, потрiбно навшпиньки встати.

 

IV.Повідомлення теми й мети уроку

  •      П'ятий гномик - Мудрунчик. Він хоче ще дечому навчитися, а тому по дорозі зазирнув до нас на урок. Отож, покажемо йому, що нового дізнаємося на уроці. Сьогодні ми з вами повинні закріпити навички обчислення виразів, показати вміння розв'язувати задачі з числами до 20.

 

V. Робота над темою уроку

1. Обчислення значень виразів.

  1. Колективна робота за вправою 1.

Учні записують вирази та обчислюють ( 1- біля дошки, інші – в зошити).

17, 5,  20,  6,  10,  8,  9,  0

  1. Усні обчислення. Гра «Мовчанка» (вправа 2).

  1. Пальчикова гімнастика

                           Ми писали, ми писали, наші пальчики втомились.

                           Раз, два, три, чотири, п'ять –

                           Знову будемо писать.

                           Це – дідусь, а це – бабуся,

                           Це – татусь, а це – мамуся,

                           А оце – маленький я!

                           Разом ми – одна сім'я!

 

 

  1. Обчислення значень виразів (вправа 3).

   6+3-1=8           10-3+2=9           6-5=1            10-7-3=0

   9-4-4=1            8+2-6=4             7-4=3            10-3-7=0

 

2. Розв'язування задач.

  Шостий гномик Дрімунчик не може потрапити до будиночка, бо всі замки виявились закодованими. Щоб відкрити двері, треба правильно розв'язати задачу.

     Складання і розв'язування задачі на знаходження невідомого доданка (вправа 4).

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Робота з геометричним матеріалом

      Сьомий гномик Стидунчик пропонує попрацювати з геометричним матеріалом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Самостійна робота з картками.
  • Порівняйте вирази.

 

 

 

 

 

VІІ. Підсумок уроку

 От гномики і вдома. Вони, дякуючи вам, впоралися з перешкодами та досягли своєї мети. А чи досягли її ми? Давайте згадаємо: складали та розв'язували вирази,  задачі з числами до 20, порівнювали числа, працювали з геометричним матеріалом.


 

docx
Додано
6 лютого 2018
Переглядів
10669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку