Урок з математики 2 клас на тему: "Закріплення таблиці множення числа 2"

Про матеріал
Конспект уроку з математики на закріплення таблиці множення числа 2 з Капітошкою
Перегляд файлу

 

Урок з математики

Тема: Закріплення таблиці множення числа 2

2 – А клас

 

 

 

 

Вчитель: Малютіна Світлана Сергіївна

 

 

 

 

 

 

Тернівка 2019


Мета: закріпити знання учнів таблиці множення числа 2; вдосконалити швидкі обчислювальні навички; розвивати уміння порівнювати, розв’язувати задачі, мислення, пам'ять, увагу; виховувати організованість, старанність, бажання та інтерес до вивчення математики.

Хід уроку:

І. Організація класу

 Встаньте, діти, поверніться,

 Гостям нашим усміхніться

 Привітайтеся чемненько

 І сідайте всі рівненько.

Наш девіз:

Думаємо – швидко!

Відповідаємо – правильно!

Рахуємо – точно!

Пишемо – красиво!

ІІ. Вступне слово, повідомлення теми уроку

Хмаринка по небу гуляла,

Краплинки усім дарувала.

На землю летіли краплинки,

Маленькі пухнасті сніжинки.

Одна з них до нас завітала,

Урок наш почуть забажала.

Завдань принесла багатенько

Краплинка ця дуже маленька.

А звуть її всі Капітошка.

Пограється з нами він трішки.

-Так, діти, до нас, дійсно, завітав веселий та кмітливий Капітошка і на своїй хмаринці приніс нам багато цікавих і різноманітних завдань. А коли ми виконаємо всі завдання від Капітошки, то дізнаємось що людині дає ця розумна наука. За правильні відповіді Капітошка буде дарувати вам маленькі краплинки. Рушаємо ж у чудову країну знань!

1 зупинка «Перевірка домашнього завдання»

Ось краплинку я знімаю,

Вам завдання прочитаю.

Взаємоперевірка домашнього завдання (в зошитах), обличчям до обличчя (пошепки) розповідають таблицю множення числа 2.

2 зупинка «Тренувальна»

  1.               «Мозковий штурм»
  •  З якою арифметичною дією нещодавно познайомилися?
  • Як називаються числа при додаванні? Відніманні? Множенні?
  • Що показує перший множник? Другий множник?
  1.               Усний рахунок «Я не боюся помилитися – я вчуся!»
  • Скільки вушок в 3 зайців?
  • Скільки пальців на руці?
  • Скільки лапок в 2 вовків?
  • Скільки в мишки є хвостів?
  • Скільки крил є у лисиці?
  • Скільки жаб літає в небі?
  • Скільки хвостиків у тебе?

3 зупинка «Каліграфічна»

Ось краплинку я знімаю,

Вам завдання прочитаю.

Яке число зайве?

2 4 6 8 9 10

-Відкрийте зошити і запишіть дата, класна робота і пропишіть каліграфічно 9.

4 зупинка «Обчислювальна»

Ось краплинку я знімаю,

Вам завдання прочитаю.

  1.               Математичний диктант

Запишіть відповіді: 2*2, 2*5, 2*8, 2*9, 2*3, 2*4, 2*7, 2*6.

  1.               Гра « Склади приклади»

Діти працюють в парах. На партах картки з позначками. Учні повинні розшифрувати позначки, скласти і розв’язати приклади.


+

-

+

+

+

-

-

+

+


Позначки:

0 -      3 -

1 -  4 -

2 -  5 -

6 -  8 -

7 -  9 -

( Учні самостійно працюють. Пара, яка виконала завдання, показує готовність - рука до руки.)

5 зупинка «Оздоровча»

Ось краплинку я знімаю,

Вам завдання знов читаю

Фізкультхвилинка

Фізкультхвилинка для очей

6 зупинка «Задачна»

Ось краплинку я знімаю

Вам завдання прочитаю.

Розвязати задачі

551

-У підручнику ми бачимо з вами короткий запис задачі.

Аналіз задачі

  •                   Задача проста чи складена? (проста)
  •                   Скільки папуг в одній клітці? (2)
  •                   Чи можемо ми взнати скільки папуг в 5 таких клітках? (Так)
  •                   Якою дією? (Множенням)

- Запишіть розв’язок задачі у зошиті самостійно.

1) 2*5=10 (п.)

Відповідь: 10 папуг в 5 таких клітках.

7 зупинка «Геометрична»

Ось краплинку я знімаю

Вам завдання прочитаю.

(Геометрична)

Гра "Будь уважний" (кількість сторін геометричних фігур вказує на відповідну кількість дій):

Стільки разів у долоні плеснемо –

Стільки разів ногою тупнемо –

Ми сядемо стільки разів –

І піднімемось у той час.

Підстрибнемо рівно стільки –

Ну й рахунок, гра, та й тільки!

9 зупинка «Підсумкова»

Ось краплинку я знімаю

Вам завдання прочитаю.

Підсумок уроку

-Якою країною ми подорожували?

-На якій зупинці було особливо важко?

-Що найбільше сподобалось на уроці?

Учись, лічи, складай задачі,

Не зупиняйся ні на мить.

Хто математику полюбить,

Тому в навчанні пощастить.

Діти, ви зрозуміли, що в житті часто доводиться обчислювати суми однакових доданків і тому для обчислення ми будемо застосовувати дію множення. На сьогоднішньому уроці ми неодноразово це доказали. Знання таблиці множення рухає нас вперед по стежині знань. То ж, діти, вивчіть зразково таблицю множення і міцні знання вам гарантовано.

ІІІ. Домашнє завдання.

С.95, приклади 556, задача 557 – з поясненням.

 

Урок в нас дуже був цікавим,

Навчив багато нас чому.

Хай буде він для нас повчальним,

За це подякуємо йому!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Анжеліка Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
1637
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку