Урок з математики у 2 класі на тему : "Додавання і віднімання двоцифрових чисел(закріплення). Розв’язання задачі за таблицею. "

Про матеріал
Мета уроку :вправляти в засвоєнні випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел ; формувати обчислювальні навички додавання і віднімання чисел; розвивати уміння розпізнавати геометричні фігури , розв’ язувати задачі; виховувати любов до природи,прагнення берегти оточуючий світ,почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу .
Перегляд файлу

Тема:Додавання і віднімання двоцифрових чисел(закріплення). Розв’язання задачі за таблицею.   

Мета:

вправляти в засвоєнні випадків додавання і віднімання  двоцифрових  чисел ;  формувати обчислювальні навички додавання і віднімання чисел; розвивати уміння розпізнавати геометричні фігури , розв’ язувати задачі; виховувати любов до природи,прагнення берегти  оточуючий світ,почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу .


І. Організація класу до уроку.

Любі діти,до нас в клас 

завітали гості щирі

Привітайте ж в добрий час

 гостей посмішкою й миром.(Добрий день!)

На знак дружби та співпраці на уроці ,потисніть один одному руки і побажайте гарного дня.

IIАктуалізація опорних знань.

 Перевірка домашнього завдання

1.Ви старанні діти,це я добре знаю

Треба зошити відкрити,

Домашнє завдання перевіряєм.

-Чи співпали відповіді в обчисленнях виразів з даними підручника?

III Повідомлення теми і завдань уроку.

-  Осінній вітерець прислав нам листочок. Ми сьогодні з вами відправимся  до лісу і повторимо правили поведінки в ньому.Нам знадобляться знання  додавання і віднімання двоцифрових чисел та вміння розв’язувати задачі.

 

               Сьогодні підемо ми в ліс за знаннями,
                Кмітливість візьмемо в дорогу із нами,
               Фантазія теж нам у лісі згодиться.
               Уважність нам ,діти ,також знадобиться.

2.Релаксхвилинка

Заплющіть очі.Уявіть ,що ви в осінньому лісі.Ви вдихаєте ковток свіжого повітря і вам хочеться жити.Вам хочеться творити.Вам хочеться працювати.(відкриваємо очі)    

 

Ви ,чуєте,щось у лісі шарудить

Прислухайтесь…

Адже він іще не спить

Хоч не шиє він ніколи

Та голок має доволі(Їжак)

Їжачок прислав нам відео повідомлення .Увага на екран.

 

Поводьтесь в лісі тихо

І не койте в ньому лиха.

Ліс не любить пустотливих,           (на екрані ТВ говорить їжачок)

Метушливих і крикливих,

Гілок, діти не ламайте,

І травинок не зривайте,

І тоді  в казкове диво

Ви потрапите… Щасливо!!

 

-Записуємо дату нашої подорожі(В зошиті число,класна робота)

 

ІV  Розвиток математичних знань.Усні обчислення

Перевіримо як діти вміють у лісі мовчати Увага,зосередились

Гра «Мовчанка»(14)

20+31

-2

-30

+1

-6 (14)

(Показ відповіді дітьми на картках)

Перевірка -відповідь на їжачку.

Перевірка-колективне опрацювання

  2. Хвилинка каліграфії

Гра  «Мікрофон.Що ви знаєте про це число?» -За допомогою яких цифр записуеться число 14? (1,4).Двоцифрове,скл. з  1 дес.і 4 од.,парне,передує числу 15,слідує за числом 13,воно більше за 13 ,але менше за 15

Згадайте, як правильно прописуються цифри 1 та 4 (слайд 10, 11)

-А тепер пропишіть число 14 ,використовуючи  цифри 1 і 4,каліграфічно у своїх зошитах. (  Цифра один складається з двох елементів: короткої та довгої похилих ліній. Перший елемент починаємо писати трохи вище середини клітинки і ведемо коротку похилу лінію у верхній лівий кут клітинки, потім пишемо вниз довгу похилу лінію до середини нижньої сторони клітинки.

 

  Цифра 4 складається з трьох елементів: короткої прямої похилої лінії, короткої горизонтальної лінії та довгої прямої похилої лінії. Починаємо писати цифру посередині верхньої сторони клітинки і ведемо вниз ліворуч коротку похилу пряму лінію нижче середини клітинки. Потім пишемо другий елемент – горизонтальну пряму коротку лінію праворуч, не доводячи її до правої сторони клітинки. Від верхнього правого кутка клітинки  ведемо вниз довгу пряму похилу лінію так, щоб вона торкнулась  другого елемента цифри, і опускаємо вниз до середини нижньої сторони клітинки.)

    - Цифри пишемо рівнесенько,
Щоб були гарнесенькі,
Щоб залюбки дивилась я,
Вчитель ваш і вся  сім’я.

 

Прилетіла до нас  Сойка .У неї впало гніздо.Підняти його зможемо,якщо правильно вирішимо математичний диктант

Пишемо М.Д..Будемо записувати  виразом та знаходити значення цього виразу.

 

1.Математичний диктант.

1.Суму чисел 25 і 7 зменшити на 12.

2.65 зменшити на суму чисел 8і 4.

3.Різницю чисел 60 і 12 зменшити на 15.

4.48 збільшити на різницю чисел 42 і 30

Вкінці взаємоперевірка

На дошку подивіться всі,

Чи згодні ви чи ні?

Хто все вірно рахував

Добре сойці допомагав.

У кого все вірно – підніміть руки.

 

Хто любить природу – встаньте!

Хто садить дерева – плескайте в долоні!

Хто любить тварин-підніміть праву руку!

Хто любить рослин –підніміть ліву руку!

Хто любить  людей- махайте руками!

Хто найдобріший-пострибайте!

Хто найласкавіший- посміхніться!  

 

V. Контроль, корекція і закріплення знань

 1.Робота в парі.Гра «Гасіння пожежі»    

(Шум та  ойки) Що ж  там сталося у лісі?Що за метушня?

Вся в сльозах до нас прибігла зайчиха мама

У лісі сталася пожежа

І якраз у тому місті

Є де Її малята

Нам потрібно знайти найкоротший шлях до зайченят.

Робота в парі.

У підручнику задача на сторінці 61(усно)

№380- читає хтось один.

Тільки хвилинку вам дарую,

щоб це питання зясувати.

Хто вже розвязав задачу?Яка пара може відповісти?

То яка стрічка найдовша,найкоротша,а с-ки см. Третя стрічка?Яка найкоротша?

Діти – ви молодці допомогли зайчисі і тепер вона зі своїми дітками.

Памятайте  в лісі не сміти і багаття не пали!

2.Робота в групі

Поки ми вогонь гасили

В лісі заблукали

Я не знаю ,що робити

Що нам треба говорити

(Ау)

Подивіться вправо ,вліво,вниз і вгору,по колу

Може хтось прийде до нас на допомогу.

 

Білка нам прийшла на допомогу ,принесла  нам шишки незвичайні,розвязати треба в групі і сміття з лісу прибрати.

1гр.  50+20-30+1=

2 гр. 42+6+11-10=

3 гр. 50-10+15-2=

4 гр. 10+50-20+3=

5 гр. 63-3+11-10=

6 гр. 80-10+12-10=

Молодці –вірно розв.завдання від білочки.

Фізкультхвилинка

3.Задача

Робота над задачей №382

В лісі довго ми гуляли

Слід нам відпочити

Молока попити.

Не сидіть,не позіхайте ,а задачу всі читайте

Було-40л

Випили-6л і 7 л

Залишилося -?л

(Розвязання самостійно  - виразом)

2.Робота в групі.Геометричний матеріал

Листопад у лісі хазяйнує,

Укладає всіх відпочивать.

Ось вітер прохолодний дує

І гербарій пропонує назбирать.

-Роздивіться листя осіннього лісу.

-Які геометричні фігури вони нагадують?

-Ми не просто зберемо гербарій,а складемо із слів ,що написано на нах,прислівта прохання місяця листопада.

Ділимось на групи по рядах.Завдання :

1гр.-Трикутники;

2гр.-овали;

3гр.-пятикутники.

(1.Ліс-це легені планети!

2.Бережіть  завжди ліс!

3.Ліс-народне багатство!)

-Як ви розумієте всі ці висловлювання?

Надіюся ви будите в дружбі з природою жити,оберігати її,охороняти та любити.

 

VІ.Домашнє завдання :       (Слайд )

Вітер дійсно дує прохолодний

Вже нема осіннього тепла

Проводжаєм Листопад сьогодні

Стукотить до нас зима

Дома ми не будем сумувати

Адже маємо домашні завдання

Задачку скласти й записати

І кілька прикладів ще розвязать

 

VІI.Підсумок.

- Наша подорож  до осіннього лісу підходить до завершення.

-Що ми робили на уроці?

-Що нам допомагало так гарно працювати?

  -Сьогодні  ми були дружніми ,працьовитими, уважними , це допомогло нам виконати всі завдання та допомогти  лісовим мешканцям. !

 І вони вам за  це дякують і говорять, що ви –МОЛОДЦІ!

Я,надіюся,що ви будете в дружбі  з природою жити,будите любити її і охороняти

Всі ви добре працювали,

Лісові звірі дарують вам грибочки,горішки та яблука.

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку