Тема: «Складання таблиці ділення на 4. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 4»
Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 4, формувати вміння застосовувати таблицю під час знаходження значень виразів і розв’язування задач, розвивати увагу, пам’ять, мовлення, виховувати почуття дружби, взаємодопомогу.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал
Хід уроку
I. Організація класу.
II. Актуалізація опорних знань.
Усний рахунок
2. Усне розв’язування задач.
3.Хвилинка каліграфії
(Герої з мультфільму Мадагаскар.)
4
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
—Сьогодні на уроці ми складемо таблицю ділення на 4 та, використовуючи її, будемо розв’язувати задачі і знаходити значення виразів.
IV. Вивчення нового матеріалу
– Діти, давайте повторимо компоненти дії множення. (перший множник, другий множник, добуток)
– А тепер компоненти дії ділення. (ділене, дільник, частка)
– Діти, а зараз повторимо таблицю множення числа 4.
Робота за підручником
– А зараз спробуємо утворити таблицю ділення на 4 опираючись на таблицю множення числа 4.
4*2=8 (4 – перший множник, 2 – другий множник, 8 – добуток. Тепер 8 є ділене, 4 є дільник, 2 є частка.)
1.Завдання 623
Учні «ланцюжком» розв’язують приклади, користуючись таблицею ділення на
2. Завдання 624. Колективне розв’язання задач
Порівняння задач та їх розв’язання.
3.Завдання № 625 (письмово ) Розв’язування прикладів біля дошки з коментуванням.
Фізкультхвилинка
V. Узагальнення та систематизація знань учнів
1. Колективне розв’язування задачі
Зрізали — 20 тр. і 16 тр.
Розклали — по ? гол. 4 кор.
— Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому?
— Якою дією треба відповісти на питання задачі? Чому?
2.Робота в парах
Гра «Віконечка». Встав пропущені числа
VI.. Підбиття підсумків. Рефлексія
VII.Оцінювання учнів.
VIIІ.Домашнє завдання
С. 96, завдання 627; 628.