Урок з математики 2 клас «Складання таблиці ділення на 4. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 4»

Про матеріал
ознайомити учнів з таблицею ділення на 4, формувати вміння застосовувати таблицю під час знаходження значень виразів і розв’язування задач, розвивати увагу, пам’ять, мовлення, виховувати почуття дружби, взаємодопомогу.
Перегляд файлу

Тема: «Складання таблиці ділення на 4. Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 4»
Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 4, формувати вміння застосовувати таблицю під час знаходження значень виразів і розв’язування задач, розвивати увагу, пам’ять, мовлення, виховувати почуття дружби, взаємодопомогу.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал

Хід уроку

I. Організація класу.

II. Актуалізація опорних знань.

Усний рахунок

  1. Гра «Пошта»

Похожее изображение Похожее изображение Похожее изображение Похожее изображение Похожее изображение Похожее изображение

 

 

 

 

  • Вкладіть листи у конверти.

2. Усне розв’язування задач.

  1. На віконці три кішки, у кожної кішки — чотири ніжки. Скільки ніжок у трьох кішок? (12)
  2. Біля віконця чотири діжечки, в кожній діжечці — по три жаби. Скільки жаб у чотирьох діжечках? (12)
  3. У 3 наметах жили туристи, по 4 в кожному. Скільки туристів було? (12)

3.Хвилинка каліграфії

(Герої з мультфільму Мадагаскар.)

4

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні  на уроці ми складемо таблицю ділення на 4 та, використовуючи її, будемо розв’язувати задачі і знаходити значення виразів.

IV. Вивчення нового матеріалу

Діти, давайте повторимо компоненти дії множення. (перший множник, другий множник, добуток)

А тепер компоненти дії ділення. (ділене, дільник, частка)

Діти, а зараз повторимо таблицю множення числа 4.

     Робота за підручником

А зараз спробуємо утворити таблицю ділення на 4 опираючись на таблицю множення числа 4.

4*2=8 (4 – перший множник, 2 – другий множник, 8 – добуток. Тепер 8 є ділене, 4 є дільник, 2 є частка.)

1.Завдання 623

Учні «ланцюжком» розв’язують приклади, користуючись таблицею ділення на

2. Завдання 624. Колективне розв’язання задач

Порівняння задач та їх розв’язання.

3.Завдання № 625 (письмово ) Розв’язування прикладів біля дошки з коментуванням.

Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація знань учнів

1. Колективне розв’язування задачі

Зрізали — 20 тр. і 16 тр.

Розклали — по ? гол. 4 кор.

— Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому?

— Якою дією треба відповісти на питання задачі? Чому?

2.Робота в парах

Гра «Віконечка». Встав пропущені числа

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image089.jpg

 

 

VI.. Підбиття підсумків. Рефлексія

  • З якою таблицею ми сьогодні ознайомились?
  • З якої таблиці випливає таблиця ділення?
  • Які таблиці ми сьогодні використовували для розв’язання задач та знаходження значень виразів?

VII.Оцінювання учнів.

VIIІ.Домашнє завдання

С. 96, завдання 627; 628.

 

docx
Додано
9 лютого 2019
Переглядів
1324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку