Урок з математики 3 клас "Переставний закон додавання."

Про матеріал
Розробка уроку. 3 клас, математика, 8 урок, на повторення вивченого за 2 клас.
Перегляд файлу

Тема: переставний закон додавання. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел. Складена задача на 2 дії

Мета:  узагальнити й систематизувати знання учнів про переставний закон додавання, уміння порівнювати вирази і числа; розв’язувати складені задачі на 2 дії; виховувати інтерес до математики.

Обладнання: роздатковий матеріал, картки, проектор.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Підручник: математика 3 клас Антоніна Заїка, Світлана Тарнавська.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Добрий день, малече щира,

Хай живеться вам у мирі.

Хай луна дитячий сміх!

Почнемо урок для всіх!

  1. Мотивація навчальної діяльності

 

  • Сьогодні на уроці ми закріпемо знання та вдосконалимо навички додавання. Тож не гаймо часу – урок розпочинаймо!

  1. Актуалізація опорних знань

  1. Розв’язання віршованих цікавих задач

1.На лугу серед трави,

          Заховалось 3 кози.

          А в траві ще 7 було.

          Скільки кіз пасе Дмитро?

(3+7=10)

  1. Сестра старша за брата на 7 років. На скільки років за нього вона буде старша  через 3 роки?

    (на ті ж сім років)

  1. Василько з’їв 4 сливи,

А п’ять – Настуся.

Скільки слив з’їла їхня бабуся?

  (жодної)

  1. Сім дочок у Гната –

І в кожної – по брату.

Поможи порахувати,

Скільки дітей у Гната?

        (7+1=8)


 

2.Робота в групах за картками

  1. Урок 90. Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька  одиниць, сформульовані в непрямій формі - Розділ 4. Додаємо і віднімаємо  числа з переходом через розряд у межах 100 (продовження)
  2. Урок 15. Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць,  сформульовані в непрямій формі - Розділ I. Узагальнення і систематизація  навчального матеріалу за 2 клас. Рівняння      3. Судоку для детей — распечатать детские судоку с картинками и цифрами

3. Робота у зошиті

Запис числа, класної роботи у зошит. Каліграфічна хвилинка.

Повторення назв компонентів при додаванні і відніманні.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: Математика  Pin by Снежанка Ангелова on Math | Math subtraction, Education, Math

  • Суму чисел 18 і 24 зменшити на 17. Отриманий результат прописати, як каліграфічну хвилинку.

(18+24)-17=42-17=25

  1. Фізкультхвилинка

http://surl.li/cjlar

  1. Відтворення та узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань.
  1. Робота за підручником (с.16)
  • Розгляньте малюнки.
  • Опишіть ситуацію.
  • Що зображено на першому малюнку? На другому?
  • Що спільного? Відмінного?
  • Який математичний закон застосовано на цих малюнках?
  • Як він звучить? Давайте пригадаємо його.
  1. Усне обчислення №64, 65
  • Давайте пригадаємо знаки порівняння.

Творча наробка. Математика. Знаки в малюнках.

  • Порівняй, не обчислюючи вирази.
  1. Письмове виконання №66
  • Давайте пригадаємо, які математичні дії ми знаємо.
  • Які дії виконуємо першими?
  • Які виключення можуть бути?
  • Назвіть порядок дій у виразах.
  • Обчисліть самостійно. (перевірка обчислення, вчитель називає учня, той називає відповідь, інші перевіряють записи у зошиті)
  • У якому виразі порядок виконання дій не має значення? Доведіть! Який математичний закон можна до нього застосувати?
  1. Фізкультхвилинка

http://surl.li/nbso

  1. Продовження роботи за підручником.
  1. Робота з №67
  • Пригадайте, як знайти невідомий доданок?
  • Розв’язання номеру.
  1. Робота з №68
  • Пригадайте, які ви знаєте одиниці вимірювання довжини?
  • Яка з цих одиниць найбільша? Найменша?
  • Що можна вимірювати в сантиметрах, дециметрах, метрах?
  • Запиши істинні рівності.
  1. Робота над задачею №71(один учень працює біля дошки).
  • Прочитайте задачу.
  • Про що йде мова у ній?
  • Знайдіть умову задачі. Питання задачі.
  • Що відомо?
  • Про що запитується у задачі?
  • Чи можемо одразу дати відповідь на питання задачі? Чому?
  • Як називаються така задача? (складена)
  • У скільки дій розв’язується задача?
  • Що дізнаємось у першій дії? Яку дію треба виконати?
  • Тепер ми зможемо відповісти на питання задачі?
  • Що нам для цього треба зробити?
  • Запишіть розв’язання задачі у зошити.
  1. Креслення відрізків №69
  • Що зображено на малюнку? (відрізок)
  • Доведіть, що це відрізок!
  • Якою одиницею довжини доцільно скористатися для виміру цього відрізка?
  • Виміряйте його за допомогою лінійки.
  • Пригадайте, яку дію виконуємо, якщо говориться менше на? Більше на?
  • Знайдіть довжину відрізка CD, ОК.
  • Накресліть знайдені відрізки
  • Який з відрізків найдовший? Коротший?
  • Яку геометричну фігуру можна утворити з допомогою трьох відрізків? (трикутник)
  • Скільки кутів у трикутника? Сторін? Вершин?
  • Назвіть, які кути ви знаєте?
  1. Узагальнення і систематизація знань
  1. Робота за індивідуальними картками

 

Тренажер з математики 2 клас. Додавання і віднімання в межах 100 з  переходом через розряд, автор

Картки з математики. Дидактичний матеріал до уроків | Rozumaka.comКартки з математики. Дидактичний матеріал до уроків | Rozumaka.com

 

  1. Підсумок уроку. Рефлексія.
  • Продовжіть речення.
  • Сьогодні я дізнався (пригадав) ….
  • Було цікаво ….
  • Було важко ….
  • Я зрозумів, що ….
  • Тепер я можу ….
  1. Домашнє завдання

С.17 №70 – скласти цікаву історію про мандрівку білочки й мишки, розв’язати її.

docx
Додав(-ла)
Наумчик Наташа
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 липня 2022
Переглядів
714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку