Інтелектуальна гра «Математична кав’ярня»
Тема: Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики та в позаурочний час
Мета: розширити і поглибити знання учнів про математику; розвивати допитливість, творчу фантазію; виховувати потяг до навчання
Завдання: розвивати комунікативні уміння і навички;
Налагоджувати емоційний контакт між учнями;
Навчати працювати в команді, прислухатись до думки свого товариша; знімати нервове навантаження учнів, що дає можливість змінювати формати їх діяльності.
Хід заходу
Шановні колеги я запрошую вас до Шкотської кавярні. Як відомо люди приходять до кав’ярні з метою випити кави, пожартувати і отримати задоволення від смачної їжі. Блюда які вам будуть пропонувати потрібно буде продегустувати і розгадати їх секрети.
Доречі, а ви знаєте, що у Львові, на проспекті Шевченка є “математичне” кафе - колись давно відома “Шкотська кав’ярня “ .
Історія "Шкотської Кав'ярні" повя'зана з життям всесвітньо відомого львівського математика – Стефана Банаха, завдяки якому у 30–х рр. постала математична школа, яка у свій час дуже прославила місто. Саме ця кав ‘ярня була улюбленим і постійним місцем зустрічей тодішніх математиків - друзів, учнів і приятелів Степана Банаха і саме там, за словами декана історичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка - Романа Шуста, під час дружніх та інтелектуальних розмов, виводилися математичні формули - писалася "шкотська книжка " - наукова книжка - для відомої школи.
В книгу записувались найважливіші питання. Одні з них були вирішені швидко, а рішення інших шукали роками. У більш ніж 20 випадках, людям, котрі змогли вирішити деякі з цтих задач, були вручені нагороди з рук тих, хто вперше зіткнувся з цими питаннями.
"Шкотська Кав'ярня" знаходилася неподалік від старого університету на вул. Академічній, на сучасному пр. Шевченка,27. Архітектура будинку, в якому вона знаходилася, була дуже приваблива і носить віденський стиль. (ідуть кадри на екрані).
Ну що розглянемо блюда Шкотської кавярні? Тож розпочнемо
Перед вами наступне меню:
1.Салат «Цікавинка».
2.Борщ «Щойно з печі»).
3. Плов із математичних кмітливостей
4.Тушковане м’ясо.
5. Десерт «Морозиво
6.Фірмовий напій «Математична кава»
7. «Математичний рулет з начинкою із інноваційних технологій »
Отже з меню ми ознайомилися. Приступаємо!!! Нехай удача та успіх, винахідливість і кмітливість супроводжують вас.
1. Салат «Цікавинка».
11 × 11 = 4 ⇒ (1 + 1) × (1 + 1) = 4
22 × 22 = 16 ⇒ (2 + 2) × (2 + 2) = 16
33 × 33 = 36 ⇒ (3 + 3) × (3 + 3) = 36
79, бо 116 = 68, 117 = 79.
Завдання: визначити номер місця для паркування, яке зайняла машина.
Це завдання пропонується першокласникам в китайській початковій школі. Відповісти потрібно за 20 секунд.
Правильна відповідь: 87. Спробуйте повернути картинку на 180 градусів.
Роздробіть число 45 на чотири частини так, що якщо до першої частини додати 2, від другої відняти 2, третю помножити на 2, а четверту розділити на 2, то всі результати будуть рівними
Відповідь: 8, 12, 5, 20.
Перед вами відомі виконавці пісень. На футболках із їх прізвищами зашифровано прізвище іще одного відомого співака. Назвіть це прізвище.
Відповідь: Білан ( треба взяти букви на які указує цифра на футбольці).
Ребуси
сірники
Складання стакана за допомогою ори гамі
1