Урок з математики "Кути. Вимірювання кутів"

Про матеріал

Розробка уроку узагальнення та систематизації знань учнів 5 класу з теми

" Кути.Вимірювання кутів." за підручником В.Бевза . Даний урок спрямований на закріплення поняття поняття «кут», «елементи кута», «рівні кути», «види кутів», позначенням кутів; формування в учнів вміння будувати кут; відпрацювати навички побудови кутів, розрізняти кути на готових рисунках і позначати кути різни­ми способами; ознайомити учнів із змістом аксіоми вимірювання кутів; формувати поняття «бісектриса кута»; вміння вимірювати кути і буду­вати кути заданої градусної міри та розв'язувати задачі на використання аксіом побудови та вимірювання кутів.

Перегляд файлу

Тема. Кути. Вимірювання та побудова кутів.

Мета:  навчальна  -   закріпити поняття «кут»,  «елементи кута», «рівні кути», «види кутів»,  позначенням кутів; формувати в учнів вміння будувати кут;  відпрацювати навички побудови кутів, розрізняти кути на готових рисунках і позначати кути різни­ми способами; ознайомити учнів із змістом аксіоми вимірювання кутів; сформувати  поняття «бісектриса кута»; вміння вимірювати кути і буду­вати кути заданої градусної міри та розв'язувати задачі на використання аксіом побудови та вимірювання кутів.

   розвивальнарозвивати логічне мислення,творчу ініціативу та

             розумові здібності      учнів, їх інтелектуальні якості, здатність бачити

             проблеми;  самостійність,гнучкість мислення;

            виховна -  виховувати інтерес до вивчення математики через   

            практичне використання матеріалу, відповідальність за свідоме

            засвоєння матеріалу.

   Тип уроку: застосування  знань, умінь та навичок з використанням

                         інформаційно-комунікаційних технологій

Обладнання: демонстраційний транспортир, мультимедійна презентація «Кути. Вимірювання та побудова кутів».

 

 Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання. 

Виконання вправ аналогічним д/з

Побудувати кути 55, 89, 185

 

II. Формулювання мети й завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Ви вже знаєте, що кути вимірюють за допомогою транспортира. Одиницею вимірювання кутів є градус. Нам відомо, що для кутів, як для геометричних фігур, можна з'ясувати, чи рівні вони. Тому закономірно виникають запитання: а  які види кутів існують. На ці запитання ми сьогодні і знайдемо відповіді, провівши подорож до країни Кутів.

 

III. Актуалізація знань

  І етап 

1.Поняття розгорнутого кута.

2.Поняття прямого кута

3.Побудова прямого кута

4.Поняття гострого і тупого кутів шляхом порівняння їх з прямим кутом

Робота з підручником

 

ІІ  етап 

Робота з підручником 286, 284,290

 

 

 

1.Фізкультхвилинка.( Відпочинок для очей)

Очима намалюйте перед собою гострий, прямий, тупий та розгорнутий кути (як з права на ліво, так і з ліва на право).

 

ІV. Застосування  вмінь та навичок.

 Практична робота

Побудувати в зошиті довільний кут виміряти  його градусну міру і визначити тип кута.

 

Підсумки уроку      Учням задається запитання: «З якими видами кутів вони познайомилися на уроці?».

 

  1. Домашнє завдання. Параграф 2 п.11 стор. 68,  №287, 292
doc
Додав(-ла)
Ivanina Elena
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку