Урок з математики "Множення одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове".

Про матеріал
Конспект уроку з математики в ігровій формі допоможе учням засвоїти множення одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове.
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики 3 клас

Підготувала вчитель початкових класів  Клименко Анна  Анатоліївна

Тема: Множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового на двоцифрове та трицифрове.

Мета: закріпити в учнів навички поза табличного множення; повторити властивості геометричних фігур, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; розвивати пам'ять, мислення, математичне мовлення, вміння співпрацювати у парах, у групі; виховувати інтерес до математики.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент.

Привітання.

(Діти у колі розповідають про свій настрій, вітаються з однокласниками і вчителем, смайликами показують свої емоції).

ІІ. Актуалізація знань

Гра «Так чи ні?»

Якщо твердження, що називає учитель, правильне, учні піднімають зелену квітку,  якщо хибне – червону.

* При діленні числа на один отримаємо те саме число;

* У кілометрі 100метрів;

* У трикутника всі сторони рівні;

* При множенні числа на нуль у добутку отримуємо нуль.

Слово учителя: Дякую, ви чудово попрацювали! А чи виникли у вас запитання з приводу домашнього завдання?

Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Слово учителя: Діти, а що ви бачите на дошці?  Які підказки? ( «множення», 10, 100, 1000, ( )). Чи є у вас припущення, що ми будемо робити на сьогоднішньому уроці?

Так, ми будемо повторювати множення одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове. А щоб нам гарно працювалося, ми повинні бути… (діти добирають ознаку)

М – мрійливими;

Н – наполегливими;

О – охайними;

Ж – життєрадісними;

Е – енергійними;

Н – несподіваними;

Н – непосидючими;

Я – яскравими.

IV. Узагальнення й систематизація знань

Сьогодні до нас завітав гномик (Демонстрація зображення). Він живе у лісі біля математичного озера. Спробуймо зловити рибу!

Гра «Рибалка». Учні «ловлять» рибу, на звороті записаний приклад.

Гра «Пазли». Знайти приклади з однаковою відповіддю.

C:\Users\Anna\Desktop\9326f3e6a9b7f9bcfd4cd77e73a900b8.jpg

Каліграфічна хвилинка. Продовжити рядок.

70; 7; 10; 63; 7; 9; 56; 7; 8………..

(Взаємоперевірка робіт. Учні нагороджують роботу сусіда по парті смайликами).

Гра – змагання «Хто швидше?» (Діти об’єднуються у групи і розв’язують приклади, знайдені у конверті).

Картка 1.

3· 127            7 · 25            450 · 2       720 : 10

432 · 2           36 · 6           10 · 89         83 · 100

 

Картка 2 .

 4 · 250         3 · 21           980: 10       860 : 10

 431 · 2         47 · 7           100 : 10      47 · 100

Фізкультхвилинка. Гра «Поламаний робот» (діти відтворюють рухи навпаки).

Робота з геометричними фігурами.

Наш гном живе у самому лісі, на галявині в ось такій хатинці. (Демонстрація зображення). У вас на партах є геометричні фігури. Назвіть їх. Спробуйте відтворити будиночок. Обчисліть периметр даху та основи хатинки.

Задача 1. У гномика на подвір’ї живуть качки, індики, свині, вівці, кролики. Маса свині 190 кг. Ягня у 10 разів легше від свині. Корова  на 100 кг важча, ніж ягня. Знайдіть масу всіх тварин.

Задача 2. Гномик пішов на ярмарок. Там він купив 5 льодяників по 8 грн., 6 пиріжків по 10 грн. та 2 кг яблук по 9 грн. Знайдіть вартість покупки.

V. Підведення підсумків.

«Чарівний кубик»

 

C:\Users\Anna\Desktop\376743.jpg

VI. Домашнє завдання.

 

 

 

 

docx
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
1803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку