Конспект уроку з математики 3 клас
Підготувала вчитель початкових класів Клименко Анна Анатоліївна
Тема: Множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового на двоцифрове та трицифрове.
Мета: закріпити в учнів навички поза табличного множення; повторити властивості геометричних фігур, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; розвивати пам'ять, мислення, математичне мовлення, вміння співпрацювати у парах, у групі; виховувати інтерес до математики.
Перебіг уроку
І. Організаційний момент.
Привітання.
(Діти у колі розповідають про свій настрій, вітаються з однокласниками і вчителем, смайликами показують свої емоції).
ІІ. Актуалізація знань
Гра «Так чи ні?»
Якщо твердження, що називає учитель, правильне, учні піднімають зелену квітку, якщо хибне – червону.
* При діленні числа на один отримаємо те саме число;
* У кілометрі 100метрів;
* У трикутника всі сторони рівні;
* При множенні числа на нуль у добутку отримуємо нуль.
Слово учителя: Дякую, ви чудово попрацювали! А чи виникли у вас запитання з приводу домашнього завдання?
Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Повідомлення теми уроку
Слово учителя: Діти, а що ви бачите на дошці? Які підказки? ( «множення», 10, 100, 1000, ( )). Чи є у вас припущення, що ми будемо робити на сьогоднішньому уроці?
Так, ми будемо повторювати множення одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове. А щоб нам гарно працювалося, ми повинні бути… (діти добирають ознаку)
М – мрійливими;
Н – наполегливими;
О – охайними;
Ж – життєрадісними;
Е – енергійними;
Н – несподіваними;
Н – непосидючими;
Я – яскравими.
IV. Узагальнення й систематизація знань
Сьогодні до нас завітав гномик (Демонстрація зображення). Він живе у лісі біля математичного озера. Спробуймо зловити рибу!
Гра «Рибалка». Учні «ловлять» рибу, на звороті записаний приклад.
Гра «Пазли». Знайти приклади з однаковою відповіддю.
Каліграфічна хвилинка. Продовжити рядок.
70; 7; 10; 63; 7; 9; 56; 7; 8………..
(Взаємоперевірка робіт. Учні нагороджують роботу сусіда по парті смайликами).
Гра – змагання «Хто швидше?» (Діти об’єднуються у групи і розв’язують приклади, знайдені у конверті).
Картка 1.
3· 127 7 · 25 450 · 2 720 : 10
432 · 2 36 · 6 10 · 89 83 · 100
Картка 2 .
4 · 250 3 · 21 980: 10 860 : 10
431 · 2 47 · 7 100 : 10 47 · 100
Фізкультхвилинка. Гра «Поламаний робот» (діти відтворюють рухи навпаки).
Робота з геометричними фігурами.
Наш гном живе у самому лісі, на галявині в ось такій хатинці. (Демонстрація зображення). У вас на партах є геометричні фігури. Назвіть їх. Спробуйте відтворити будиночок. Обчисліть периметр даху та основи хатинки.
Задача 1. У гномика на подвір’ї живуть качки, індики, свині, вівці, кролики. Маса свині 190 кг. Ягня у 10 разів легше від свині. Корова на 100 кг важча, ніж ягня. Знайдіть масу всіх тварин.
Задача 2. Гномик пішов на ярмарок. Там він купив 5 льодяників по 8 грн., 6 пиріжків по 10 грн. та 2 кг яблук по 9 грн. Знайдіть вартість покупки.
V. Підведення підсумків.
«Чарівний кубик»
VI. Домашнє завдання.