Презентація до інтегрованого уроку з математики та природознавства.

Про матеріал
Інтегрований урок . Математика та природознавство. ТЕМА: ПОВТОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ НА 6. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ РІЗНОГО СТУПЕНЯ. ПОВІТРЯ ТА ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ. Тип уроку: Узагальнення та закріплення знань. Урок – подорож.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Всі сідайте тихо ,діти. Домовляймось - не шуміти,Руку гарно піднімати,Чітко, влад відповідати,А знання мерщій хапати,Щоб не було нам мороки – Всі готові до уроку?Тож гаразд, часу не гаємІ в дорогу вирушаєм.

Номер слайду 3

Математика. ПОВТОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ НА 6. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ РІЗНОГО СТУПЕНЯ. ПОВІТРЯ ТА ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ. Урок - подорож3 клас

Номер слайду 4

Математична граматика. ПОРА – РА + ВІТЕР – ЕР + РЯ = ПОВІТРЯ

Номер слайду 5

Чому кулька не тоне у воді? Зупинка № 1 «Повторення»

Номер слайду 6

Картка № 1 а = 17, а + 21 =3 • ( 41 -32) =7 дм 6 см = см. Картка № 2а = 15, 77 - а =24 : ( 6- 2)5 м 7 дм = дм. Картка № 3а = 48, а – 19 =25 : (42 - 37) =100 см = дм = м

Номер слайду 7

Зупинка № 2 «Робота з підручником» с. 25, завдання 156.

Номер слайду 8

«Робота з підручником» с. 25, завдання 157.

Номер слайду 9

Чому в теплій кімнаті кулька більша? А в холодній та сама кулька стає меншою?

Номер слайду 10

Розв’яжіть приклади з коментуванням с. 25, завдання 158

Номер слайду 11

Працюємо парами по рядах 1 ряд 6 · 7 – 3486 – 6 · 4(80 – 32) : 62 ряд(36 + 18) : 636 + 18 : 658 – 36 : 6 6288523993 ряд24 : 6 · 5 42 : 6 – 7 6 · 4 : 3 2008

Номер слайду 12

Зупинка № 4 Оздоровча

Номер слайду 13

Гра” ЗЕМЛЯ, ВОДА, ПОВІТРЯ, ВОГОНЬ ”Всі стають у коло, а ведучий - посередині. Він кидає комусь з дітей м'яча, вимовляючи при цьому одне з слів: "земля", "вода", "повітря", "вогонь". Якщо ведучий сказав "земля", то гравець, що впіймав м'яча, повинен швидко назвати якусь тварину. На слово "вода" треба назвати рибу, на слово "повітря" - птаха. Якщо ведучий скаже "вогонь", усі, махаючи руками, повинні крутитися на місці.

Номер слайду 14

Щоб продовжити подорож далі відгадайте загадку. Рукавом махнув - дерева нагнув. с. 26, завдання 161

Номер слайду 15

1 варіант х · 6 = 30 х + 6 = 20 2 варіант х : 6 = 6 х – 6 = 20

Номер слайду 16

Зупинка №6 «Задачна»Розв’яжи задачу №159, с.26

Номер слайду 17

Мама – 5 р. по 6 кущів . Марійка – 18 кущів . Мама посадила 5 рядків полуниць, по 6 кущів у кожному, а Марійка — 18 кущів. Скільки кущів полуниць посадили разом мама і Марійка? ?1) 5 *6= 30 (кущ.)– посадила мама.2) 30+18=48 (кущ.) Відповідь: 48 кущів полуниць посадили разом мама і Марійка.

Номер слайду 18

Зупинка № 7 «Підсумок подорожі»

Номер слайду 19

« Закінчи речення»Для дихання людям потрібен … кисень. Риби дихають ….розчиненим повітрям. Сьогодні на уроці ми повторили … табличку множення і ділення на 6. Сьогодні на уроці ми вчилися… розв’язувати задачі, обчислювати вирази.

Номер слайду 20

Домашнє завдання: С. 26, №163, №164.

pptx
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку