Урок з математики на тему " Вимірювання кутів"

Про матеріал

Урок з математики на тему " Вимірювання кутів" Мета: ознайомити учнів з видами кутів, вимірювання кутів;ознайомити учнів з поняттям " біссектриса" кута; розвивати спостережливість та охайність.

Перегляд файлу

Тема: Кути . Вимірювання кутів.

Мета: Закріпити поняття «кут», « елементи кута», « види кутів»; формувати в учнів вміння будувати кут, розрізняти кути на рисунках і позначати кути; ознайомити учнів з поняттям « бісектриса кута».

Розвивати логічне мислення , культуру математичного мовлення , спостережливість, уважність; розвивати навички роботи з інтерактивною дошкою.

Виховувати інтерес до математики, охайність під час побудови кутів.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Обладнання : демонстраційний транспортир, інтерактивна дошка, презентація.

Структура уроку :

І Організаційний етап.

ІІ Активація пізнавальної діяльності. Перевірка домашнього завдання.

1 Ігровий момент.

2 Усні вправи.

ІІІ Мотивація навчальної діяльності.

1 Оголошення теми і мети уроку.

 ІV  Вивчення нового матеріалу.

1 План вивчення теми.

2. Робота за підручником.

3 Фізкультхвилинка.

V  Засвоєння вмінь та навичок.

1 Робота у групах.

VІ Підсумок уроку.

VІІ Домашнє завдання.

 

Хід уроку.

І Організаційний етап.

Всі сідайте тихо, діти!

Домовляймось – не шуміти !

Тож і ми часу не гаємо,

Наш урок розпочинаємо!

ІІ Активація навчальної діяльності. Перевірка домашнього завдання .

1 Ігровий момент.

Любі діти! Я знайшла не підписаний зошит з виконаним домашнім завданням, яке було задане на попередньому уроці. Допоможіть його перевірити і знайти та пояснити, де допущені помилки. ( У домашньому завданні допущені помилки у кожному завданні. Учні перевіряють, шукають помилку і сигналізують учителеві про знайдену помилку. Один учень пояснює ,як треба було зробити і чому.

2 Усні вправи.

1 Що таке кут.(слайд 2)

2 Позначення кутів. Одиниця вимірювання кутів.( слайд 3)

3 Елементи кута .( слайд 4)

4 Прилад для вимірювання кутів.( слайд 5)

5 Області кута.( слайд 6,7)

6 Порівняння кутів методом накладання .( слайд 8 )

ІІІ Мотивація навчальної діяльності.

1 Оголошення теми і мети уроку.

Ми вже знаємо,що кути вимірюють за допомогою транспортира. Одиницею вимірювання кута є градус. Кути, як і  геометричні фігури, можуть бути рівні .Сьогодні ми з’ясуємо,які види кутів існують.

ІV  Вивчення нового матеріалу.

1 План вивчення теми.

1 Поняття розгорнутого кута .( слайд 9 )

2 Поняття прямого кута. (слайд 10 )

3 Поняття гострого і тупого  кутів . (слайд 11)

2. Робота за підручником.

Учні ознайомлюються зі змістом підручника і знаходять означення видів кутів. Учні зачитують означення видів кутів.

3 Фізкультхвилинка.( Відпочинок для очей )

Давайте разом заплющимо оченята та уявимо, що ми знаходимось у Країні Кутів. Очима намалюємо перед собою гострий, прямий, тупий та розгорнутий кути. Спочатку зліва на право, потім з права на ліво .

4 Правила вимірювання кутів .(слайди 12, 13, 14, 15)

5 Побудова кутів. (слайди 16,17)

( Будування кутів на дошці і у зошитах.)

6 Побудова бісектриси .( слайд 18, 19)

( Будування бісектриси на дошці та у зошитах.)

V  Засвоєння вмінь та навичок.

1 Робота у групах. (слайд 20)

Побудувати кути за вказаними градусами.( Учням пропонується зробити взаємоперевірку та на полях відмітити правильність виконання завдання.)

VІ Підсумок уроку. (слайд 21)

  • З якими видами кутів ви ознайомилися сьогодні на уроці?
  • У вас на партах смайлики. Підніміть  смайлик (сумний чи веселий) , як результат цікавості та зрозумілості матеріалу, що вивчався на уроці.

(Робимо висновки.)

VІІ Домашнє завдання.

Практична робота. На аркуші паперу формату А4 побудувати гострий, тупий, прямий та розгорнутий кути і їх бісектриси.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
30 липня 2018
Переглядів
1374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку