Урок з математики " Порівняння у межах 100. Запис і читаннч чисел від 1 до 100

Про матеріал
Одне з основних завдань учителя початкових класів НУШ- навчити дитину рахувати. У першому класі діти повинні засвоїти числа у межах сотні.Важливо, щоб учні розуміли їх не фрагментарно, а у взаємозв,язку. Які числа є сусідами і чому, яке число більше, а яке менше. Оці питання ми і засвоювали на цьому уроці.
Перегляд файлу

Математика. 1-й клас

Тема: Порівняння чисел у межах 100. Запис і читання чисел від 1до100.

Мета: формувати в учнів уміння читати й записувати числа від1 до 100;

учити порівнювати числа в межах 100,розвивати творче мислення, увагу, спостережливість; виховувати позитивне ставлення до предмета.

Обладнання :набір магнітних цифр, математичні віяла, ноутбук.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

Створення позитивного настрою

Учитель. Яка зараз пора року? Чим весна відрізняється від інших пір року?

_ Мені дуже подобається час, коли до нас прилітають птахи. І найбільше люблю спостерігати, як летять лебеді. Чекаючи зустрічі з птахами, я спробувала намалювати лебедя.

(Лебідь намальований з цифр)

_ Цей лебідь-математик складається із цифр. (Діти називають, які цифри зображені). Напишіть ці цифри і спробуємо їх писати каліграфічно.

Гра «Так чи ні»

.5 пальців на руці? ( Так)

. 2вогники у світлофорі? (Ні)

. У веселки 7 кольорів? (Так)

. Тиждень- це 5 днів? ( Ні)

. Єдина у кожного із нас є Батьківщина? ( Так)

( На дошці шкала настрою, діти визначають, який у кого настрій)

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь учнів.

Перевірка рівня засвоєння змісту навчального матеріалу.

Гра « Мовчанка»

( Учні показують відповіді математичними віялами)

.14, наступне-…..

. 13,попереднє-….

. Яка сума чисел 7 і 10?

. Яка різниця чисел 18 і 8?

. 13 зменшити на 1, дорівнює…

. 14 збільшити на 1, дорівнює..

Працюємо разом

Під диктовку записати двоцифрові числа у зошиті, а на дошці викласти ці числа за допомогою магнітних цифр. Працюємо «ланцюжком», починаючи з першої парти:32, 28, 60, 58,19,72, 87,90.

Руханка під пісню « Ой у лузі червона калина»

ІІІ Мотивація навчальної діяльності учнів.

Повідомлення теми уроку

( Учитель демонструє відеофрагмент про геометричні фігури та відеозавдання на лічбу зображення предметів)

Учитель. Як можна полічити предмети, не перелічуючи кожен?

( Обговорення способів лічби по одному, парами, групами)

 

E:\1\IMG_20190115_104958.jpg

ІV.Вивчення нового матеріалу.

Вправа з підручника

. Назвіть кількість кубиків на кожному малюнку.

( Спираючись на пояснення відеоуроку, учні називають кількість кубиків, порахувавши десятки і одиниці)

. Назвати число, у якому 1дес.8од., 4 дес.5од.,9 дес.9од.

Фізкультхвилинка

( Зображення цифр рухами)

E:\1\IMG_20190403_103640.jpg

V.Закріплення вивченого матеріалу

Порівняння чисел.

10<12

29*20

31*35

50*40

39>30

40*39

62*70

91*90

 

VІ. Підбиття підсумків уроку

( Діти визначають настрій за шкалою)

 

E:\1\IMG_20181211_090035.jpg

 

docx
Додав(-ла)
кульок наталія
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку