урок з математики "Складання таблиці ділення на 3. Задачі та приклади на ділення.

Про матеріал
Урок математики розроблений на новою програмою українською школи. Тема уроку "Складання таблиці ділення на 3. Розвязування задач та виразів на ділення"
Перегляд файлу

 

Тема: Складання таблиці ділення на 2. Задачі та приклади на ділення

 

Мета: повторити конкретний зміст дії ділення та зв’язок дії множення і ділення; скласти таблицю ділення на 2 з відповідної таблиці множення, розвивати увагу, мислення; формувати обчислювальні навички; виховувати любов до традицій нашого народу.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Підручник:  Математика: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої / Н.П. Листопад. – К.- УОВЦ «Оріон», 2019

Обладнання: Мультимедійна презентація до уроку, індивідуальні карточки для опитування.

Хід уроку

 

I. Організаційна частина (Слайд 1)

 Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав,

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте

Щоб урок минув не марно,

Нам сидіти треба гарно.

Не крутитись на уроках,

Як папуга чи сорока.

        У класі стало тихенько,

       Усі сидять рівненько,

       Вчитель до вас усміхається,

Наш урок розпочинається.

II. Контроль, корекція і закріплення знань (Повторення вивченого матеріалу)

 1. Повторення теоретичного матеріалу

 Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас завітали гості. А хто потрібно відгадати загадки

Стало біло навкруги —

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я….

 

Зійшли сніги, шумить вода,
Земля вже квіти викида.
Буяє травка молода,
Все мертве оживає.
Коли, діти, це буває?

Сл. 2

2. Каліграфічна хвилинка

- Сьогодні вони прийшли  неспроста  до нас. 15 лютого відзначають  свято Стрітення.

     Зі старослов’янської саме слово «стрітення» можна перекласти як «зустріч». В цей день, згідно вірувань наших предків, зима зустрічається з весною —  в них відбувається змагання, хто сильніший. Отже вони вирішили сьогодні своє змагання на деякий час припинита та подивитися хто як працює та що вміє і принесли свої завдання.

Завдання 1 сл. 3

- На каліграфічній хвилинці ми напишемо число 15

Охарактеризуйте його. Що це число може розказати про себе:

• Я двоцифрове число

• Попереднє число 16, на одиницю менше; наступне - 18, на одиницю більше;

• Я складаюсь з 1 дес. і 7 од.

• Я утворилось, коли до 10 додали 7.

• Щоб мене записати, дві цифри треба знати   1 і 7, і кожну з них в окремій клітинці писати.

- Підкресліть те число, яке на вашу думку ви написали найкраще.

 

3. Щоденні 3.Робота з карточками. (Слайд 4)

 2 завдання від весни. Вона хоче подивитися як ви працюєте разом.

Виконаємо роботу на карточках(на вибір вчителя) хто швидше виконає

 

1. Обчислити приклади

2 · 7 – 9 = 5                             90 – 2 · 8 = 74

2 · 8 + 16 = 32                         2 · 4 · 2 = 16

2. Розв’язати задачу

Було – 45 м

Продали – 5 покупцям по 2 м

Залишилося – ?

 

1)  2 ∙ 5 = 10(м) – продали

2)  45 – 10 = 35(м) – залишилось.

 

4.  Усний рахунок від зими. Сл. 5

 

 

2 ∙ 5 + 7

 

2 ∙ 8 – 9

 

2 ∙ 2 + 13

 

9 + 2 ∙ 4

 

2 ∙ 3 ∙ 2

 

31 – 2 ∙ 7

 

25 – 2 ∙ 4

 

30 – 2 ∙ 9

 

 .

 

III. Вивчення нового матеріалу.

  1. Підготовчі вправи. Сл.6
  • Завдання від весни вона пропонує по працювати з підручником. Робота у зошитах з коментуванням №628

 

2. Оголошення теми і мети уроку.

  Сьогодні на уроці ми складемо і вивчимо таблицю ділення на 2. Будемо обчислювати приклади і розв'язувати задачі, використовуючи дану таблицю.

  1. Пояснення матеріалу.   Сл. 7

- Зима пропонує зробити завдання біля дошки № 629

 

4.  Складання таблиці учнями 631

 

2 ∙ 2 = 4          4 : 2 = 2

2 ∙ 3 = 6          6 : 2 = 3

2 ∙ 4 = 8          8 : 2 = 24

2 ∙ 5 = 10        10 : 2 = 5

2 ∙ 6 = 12        12 : 2 = 6

2 ∙ 7 = 14        14 : 2 = 7

2 ∙ 8 = 16        16 : 2 = 8

2 ∙ 9 = 18        18 : 2 = 9

 

5. Первинне закріплення

а) - зачитування таблиці ділення ланцюжком.

- Прочитати приклад з найменшим результатом; з найбільшим результатом; найменшим результатом.

 

 Б) самостійно №632 сл. 8

Весна пропонує вам попрацювати самостійно.

6. Розв’язування задач

- Зима принесла з холодними вітрами вам задачі

1. усно 633

2 письмово 634

  7. Розвиток математичних знань. Робота в парах

- Нашим  гостям уже час йти, вони на останок залишили листа, тож подивіться і виясніть, що вони вам написали.  Виконання завдання: учні усно виконують обчислення і записують лише результат в рядочок через кому.

18 : 2 + 3=

30 - 2·7 =

9 – 16 : 2 =

10 : 2 + 9 =

2 + 14 : 2=

8: 2 : 2 =

 

1

2

9

12

14

16

к

!

ю

д

у

я

 

 

12      16      1        14      9        2

Д        я       к         у       ю        !

 

- Що сказала вам гості  за роботу на уроці? (Дякую).

 

IV. Підсумок уроку

Гра «Мікрофон»

- Хто завітав на урок?

- Чому  сьогодні були у нас на уроці?

- Що нового вивчили на уроці?

- Що було найлегше?

- Які завдання викликали труднощі?

- Який висновок для себе ви зробили із сьогоднішнього нашого уроку.

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Лиса Олеся
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку