Урок з математики.Тема:"Готуємося до вивчення задач"

Про матеріал
Мета:формувати вміння виконувати схему за словесним описом ситуацій, які містять додавання, віднімання та відношення різницевого порівняння.
Перегляд файлу

                                              Тема уроку.  Готуємося до вивчення задач.

 Мета:  формувати вміння виконувати схему за словесним описом ситуацій, які містять додавання, віднімання

та відношення різницевого порівняння.

 Дидактична задача:  закріпити знання математичної термінології та правил знаходження невідомого доданка, різницевого порівняння; учити будувати схему за словесним описом ситуації; формувати обчислювальні

навички; закріпити знання складу чисел та вміння знаходити невідомий доданок, обчислювати значення виразів на дві дії.

 Розвивальна задача:  розвивати в учнів логічне мислення шляхом формування розумової дії абстрагування.

Хід уроку

  1.  Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Сьогоднішній урок допоможе підготуватися до вивчення цікавих і дуже важливих математичних завдань — задач.

 

  1.  Актуалізація опорних знань і способів дії.
  • Відповідають учні  швидко.

— Скільки хвостиків у 4 цуценят?

— Назвіть другий день тижня.

— Скільки місяців триває літо?

— Що зайве: ручка, олівець, відрізок?

— Чого більше на лузі: квітів або ромашок?

— Що спільне у сніга й ковдри?

 

  • Індивідуальна робота з картками

 

  1. Усний рахунок  (квіточки)

Дівчатка працюють з квіточками,хлопці-з зайчиком    Слайд 1,2

         

  1. Розв’язування прикладів на ялинці .            Гра «Секретик»

Учитель  читає з шишки  приклад, діти обчислюють його подумки.

Хто першим розв’язав — підбігає до вчителя, шепоче «по секрету» на вухо відповідь. Якщо відповідь правильна, вчитель вішає шишку на ялинку та зачитує інший приклад.Учень,що правильно розв’язав приклад, стоїть поруч з учителем і приймає відповіді інших учнів. Якщо відповідь неправильна, повертається  на місце й розв’язує знову.

 

  1. Повідомлення мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, з яких частин складається задача, розв’яжете кілька задач, ми познайомимося з поняттям «задача».

 

  1.  Знайомство з новим матеріалом.

 

Соняшник  знову прийшов до нас у клас.

Він тему нову приготував для нас.

- Діти, ми сьогодні з вами маленькі дослідники.

 - Досліджувати будемо  що таке задача?

- Пропоную подивитися відео.   Слайд № 3

- Що таке задача?

- Скільки частин вона має?

- Отже, Задача — математичне висловлення, що складається із двох частин.

Перша частина — умова. Вона містить відомі числа задачі, пов’язані між собою сюжетом. З умовою пов’язане питання задачі.

Друга частина — питання. Вона містить невідоме число задачі. Можливе використання питальних слів. Після розв’язання задачі на запитання можна дати відповідь.

- Подивіться на схему частин задач.          Слайд 4          

 

  1. Робота з підручником. ст.82 № 3

- Повторіть умову задачі.

- Повторіть запитання задачі.

- Покладіть стільки цеглин,скільки було у Петрика. (4)

- Знизу – скільки було у Тетянки.                               (2)

- Яке буде розв’язання?                                          4+2=6

- Запишіть у зошиті це розв’язання.

- Скажіть повну відповідь.

 

  1. Розпізнавання на слух частин задачі.        Слайд 5

— Зараз я буду читати уривок із задачі. Вам слід назвати, що це:умова, питання, розв’язання або відповідь і підняти потрібну цеглину Лего.

Покажіть фішку «УМОВА». Покажіть фішку «ЗАПИТАННЯ».

Покажіть фішку «РОЗВ’ЯЗАННЯ». Покажіть фішку «ВІДПОВІДЬ».

— Скільки всього шишок у Вови й Антона? (Запитання)

— До 4 додати 2 вийде 6. (Розв’язання)

— У Вови 4 шишки. В Антона 2 шишки. (Умова)

— Усього 6 шишок. (Відповідь)

— Розкажіть задачу повністю (з опорою на схему).

Умовазапитаннярозв’язаннявідповідь

 

  1. Гра «Математичне Лего»     Слайд 6  

 

  1.                    Приклади з Лего   

 

  1.                    Пам’ятка «Щоб задачу розв’язати»  (Потрібно користуватися роздатковим матеріалом)

 

  1.                    Підсумок уроку

 

- На уроці я дізнався…..

- Я вже вмію…..

- В мене були труднощі….

 

  1.                    Анкета « Математика і  я »

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 березня 2020
Переглядів
1731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку